home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Buick Electra E4

Najnoviji podaci otkrivaju da je prodaja General Motorsa u Kini pala za skoro 50% od 2017. godine.

Podaci o prodaji koje je objavio GM pokazuju da je prošle godine ovaj proizvođač prodao 2,1 milion vozila u Kini. To je pad od 8,7 odsto u odnosu na 2022., a takođe je manje od prodaje u SAD koja je 2023. skočila na 2,57 miliona.

Potražnja za modelima Buick je u Kini tokom 2023. pala za 20%, na 517.000 jedinica, dok je prodaja Chevroleta opala za 6,7% na 169.000.

Sem toga, prodaja Cadillaca u Kini je opala za 5,7% na oko 187.000 vozila prošle godine. Prodaja iz zajedničkog partnerstva GM-a i Liuzhou Wuling Automobile Industry Co. je dostigla 1,2 miliona, otprilike isto kao i 2022.

Iako prodaja 2,1 milion vozila na bilo kom pojedinačnom tržištu može da izgleda impresivno, GM-ova prodaja u Kini je u stvari dostigla vrhunac od 4 miliona jedinica u 2017. i više od jedne decenije, Kina je bila njegovo najveće tržište.

Nema sumnje da je GM-ovom padu kineske prodaje doprinela činjenica da mnogi lokalni potrošači sada kupuju vozila kineskih brendova. Pored toga, električna vozila i hibridni hibridi se prodaju u rekordnom broju u zemlji i prema podacima Kineskog udruženja prodavaca automobila, činili su 36% svih prodaja novih vozila 2023. godine. Električna vozila su činila nešto više od četvrtine GM-ove prodaje u Kini prošle godine.

Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 390



Komentari