
„Pod brojem jedan, to mora da bude veoma autentičan automobil“, kaže on. „Zamislite da ste napravili električni automobil sa prednjim pogonom i nazvali ga GT-R. Srećno s tim, zar ne? Mora da bude autentičan svojim korenima i da ima rekord performansi na Nirburgringu.“
„To je ono što je utvrdilo kredibilitet automobila“, nastavlja on.
Pandikuthira takođe dodaje da sledeći GT-R mora da bude elektrifikovan u nekom obliku. „Ti automobili sa mnogo konjskih snaga jednostavno neće ispuniti standarde za emisiju izduvnih gasova“, kaže on. "Dakle, pitanje je gde će nas tehnologija sustići. Tehnologija baterija, tehnologija motora, i možda će nam trebati nekoliko godina, ali GT-R će se vratiti, bez sumnje."
Čekanje će biti dugo, pošto Nissan trenutno nema novi GT-R u razvoju, a obično je potrebno oko četiri godine da se dođe od ideje do realnosti. Ali, Nissanov novi izvršni direktor Ivan Espionsa, rekao je da želi nazad GT-R, tako da bi to jednostavno moglo biti samo pitanje vremena.
Espinosa je još ranije obećao da će „uzbuđenje u vožnji uvek biti u srcu“ kompanije, nagoveštavajući da će halo automobili kao što su Z i GT-R ostati ključni deo budućnosti brenda i biće ponuđeni širom sveta.
Upitan o važnosti sportskih automobila za Nissan, Espinosa je rekao: „Uzbuđenje u vožnji će uvek biti u srcu Nissana. To je ono što mi radimo. Postoji mnogo, mnogo načina da se objasni i pokaže svetu šta to znači, počev od modela Z, koji je pristupačan i zabavan za vožnju, do GT-R-a, ili čak Patrola [SUV]. Ovo će sigurno ostati. Želim da imamo četiri ili pet automobila na vrhu našeg portfelja, automobile koji zaista predstavljaju ono o čemu se radi kod Nissana i koji pokazuju šta je srce Nissana. I ovi automobili bi trebalo da se nude svuda u svetu.”
"Održavamo živim san o tome čemu služi uzbuđenje u vožnji. Ulagaćemo u takve modele. Vozila su srce Nissana – a to uključuje i sportske automobile, za koje imamo veoma uzbudljive planove.“
Nissan je 2023. godine otkrio Hyper Force koncept (na slici), ali je Espinosa ranije za Autocar rekao da takav automobil mora da sačeka dok tehnologija električnih automobila ne bude spremna. Upitan da li je kompanija postigla bilo kakav napredak u tome, Espinosa je rekao da trenutna tranzicija elektrifikacije čini stvari "teškim", ali "za nekoliko godina, možda će biti lakše to učiniti. To je ono o čemu ću sanjati da radim.“
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs