
Naime Ferrari i Leapmotor pregovaraju o toj mogućnosti, rekao je izvršni direktor Leapmotora Zhu Jiangming za Reuters.
Leapmotor bi navodno stavio platformu za električna vozila na raspolaganje Ferrariju, iako nije jasno kakva će to platforma biti. Leapmotor trenutno nema modele u svojoj ponudi koji bi mogli da zadovolje ono što je potrebno Ferrariju. Kineski proizvođač radi kompaktne gradske automobile, limuzine i SUV-ove, od kojih nijedan nema tehnologiju dostojnu Ferrarija u pogledu performansi. Zato postoji velika verovatnoća da se radi o platformi i arhitekturi koju tek treba razviti, navodi Jutarnji.hr.
Činjenica da Leapmotor i Ferrari međusobno razgovaraju može se u određenoj meri objasniti time što je Leapmotor u delimičnom vlasništvu Stellantisa. Ferrari nije deo te grupacije, ali je uvek bio relativno blizak Fiatu i Alfa Romeu koji jesu, pa to verovatno igra ulogu u ovom projektu. Izvršni direktor Ferrarija Benedetto Vigna je posetio Leapmotor u februaru, ali do sada nije bilo izveštaja o tekućim pregovorima između dva proizvođača automobila.
Ferrari nije želeo da komentariše ove navode za Reuters, a činjenica da nema demantija može da znači da se nešto stvarno "kuva".
Izvor: Jutarnji.hr / Reuters
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Ferrari