home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dosad smo se već više puta uverili da Amerikancima i ona obična geografija nije baš jača strana a tako je izgleda i sa tzv. automobilskom geografijom. Naime, prema istraživanju Anderson Analytics-a, čak 58,4 odsto američkih studenata veruje da je britanski Land Rover američka marka automobila ! Samo njih 18,5 % je tačno odgovorilo i identifikovalo ovaj brend kao britanski (mada treba reći da se već godinama nalazi u vlasti američkog Forda). I to je tek početak. 33,7 % studenata misli da je Lexus američka kompanija a približno isti broj je pravilno odgovorio da se u stvari radi o japanskoj firmi. Bilo bi zanimljivo čuti i koliko mladih Amerikanaca uopšte zna da se Lexus nalazi u vlasništvu Toyote. I švedski proizvođači automobila su namučili američke studente. 49 procenata ispitanika je izjavilo da je Volvo nemačka marka a i za Saab je 40,4 % studenata zaključilo da se takođe radi o nemačkoj kompaniji ! Samo oko 15 odsto ispitanika je pravilno odgovorilo da se u stvari radi o švedskim markama. Ni južnokorejski Hyundai nije bolje "prošao" u ovom istraživanju. Čak 55,7 % studenata je pogrešno zaključilo da je Hyundai japanska kompanija. Prosto rečeno, ova generacija obrazovanih Amerikanaca ili nema ideje odakle je koja marka ili jednostavno pretpostavlja da sve dolazi iz SAD-a, Nemačke ili Japana. Da dodamo da je istraživanje obavljeno na 375 univerziteta širom SAD-a tokom jesenjeg semestra 2006. Bilo bi zanimljivo videti rezultate nekog sličnog istraživanja među našim studentima...    



čitanja : 1736



Komentari

neverujem ni da bi nasi studenti pokazali nesto bolje znanje, moj drug je npr mislio da je lexsus spanska marka... mislim sta reci dalabu

Autor mustang 31 Maj 2007, 19:28