home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mada je kao svoje premijere za Salon automobila u Pekingu BMW prvo najavio samo produženu seriju 5 Li i 5 Gran Turismo sa xDrive pogonom na sva četiri točka, bavarska marka je danas iznenadila javnost sa novom studijom nazvanom Concept Gran Coupe.

Radi se o konceptu kupea sa četiri vrata, dužine 5 metra i sa visinom manjom od 140 cm, koja je za sada zvanično samo studija, ali se mnogi slažu da će se serijska verzija pojaviti u bližoj budućnosti. I to kao jasan odgovor na Mercedesov novi CLS i budući Audi A7, možda i sa oznakom BMW serija 8.

BMW nažalost nije objavio detalje o Conceptu Gran Coupe, ali ove slike dovoljno govore.


 


čitanja : 3079



Komentari

E ovako bi trebalo da izgleda nova "petica" a ne kao ostarela i smanjena "sedmica" !
Jel sad vidite u cemu je razlika, tj.problem?

Autor carobnjak 23 Apr 2010, 16:48

ovo je stvarno pravi BMW!!!

Autor logan 23 Apr 2010, 17:10

P.S.
da ne bude zabune, odusevljen sam ovim modelom! :)

Autor carobnjak 23 Apr 2010, 17:12

Odlicno izgleda,pogotovo pozadi,sirok,soprtski...
Bice lep izbor u CLS kategoriji,A7 i ovaj Bmw pored CLS-a,za svaciji ukus...
Otkinuce mu dobar deo kolaca i A7 i ovaj Bmw,oba dobro izgledaju...

Autor Aleksandar 23 Apr 2010, 17:14

@Carobnjak
ne moze da izgleda ovako nova petica,ovo je klasa CLS-a...

Autor Aleksandar 23 Apr 2010, 17:15

@Aleksandar
nisi me razumeo! Sustina mog komentara je da ovaj model ima ono sto nova "petica" nema a to je atraktivnost i agresivniji dizajn, gde je maltene sve novo a ipak prepoznatljivo za BMW!

Autor carobnjak 23 Apr 2010, 17:22

P.S.
otkad je tebi interesantan BMW ?!?

Autor carobnjak 23 Apr 2010, 17:23

Da ali ovo je posebna klasa,ne moze to da bude nova petica,kao sto sam vidis...

Autor Aleksandar 23 Apr 2010, 17:25

Ja mislim da gresite,5 izgleda bas kako treba da izgleda a ovaj model je zacementirao moju naklonost ka BMW-u!!

Autor ALEKSANDAR BG 23 Apr 2010, 17:25

@Carobnjak
moraju da postoje dve odvojene klase,nece svi ovako sportski i agrsivno,neko hoce i blaze,direktorski...

Autor Aleksandar 23 Apr 2010, 17:26

koliko je dobar, nije mu dobro !! :)

Autor NemanjaBB 23 Apr 2010, 17:27

Imanjace Da... "obicna" petica za direktore i ova za sportksi nastrojenije... Ja bih pre izabrao ovu... :)

Autor Aleksandar 23 Apr 2010, 17:28

@Aleksandar
kako si ti zadrt, ajde procitaj ponovo sta sam napisao pod 17:22 , ok?

Autor carobnjak 23 Apr 2010, 17:29

Nemojte me zezati da ima 2 nika "Aleksandar" ?!?

Autor carobnjak 23 Apr 2010, 17:30

@Carobnjak
Pa zato su ga izbacili,da dopuni ponudu... Neki bas vole konzervativno,secas se kako su pljuvali Bangla...

Autor Aleksandar 23 Apr 2010, 17:34

@Aleksandar
ok, moze konzervativno ali NE SME biti isto kao "sedmica", jel ti je konacno jasnije o cemu pricam?

Autor carobnjak 23 Apr 2010, 17:36

Pa nije isto,slicno jeste ali nije isto... Uostalom to moras objasniti njihovim dizajnerima... :)

Autor Aleksandar 23 Apr 2010, 17:38

Vise ovaj model lici na sedmicu,samo,kao izuzetno sportski nastrojena sedmica...

Autor Aleksandar 23 Apr 2010, 17:39

@Aleksandar
slicne su im samo dimenzije i znak na nosu i repu...
Brate, bitan je stil i inovativnost, ovo je ono pravo!

Autor carobnjak 23 Apr 2010, 17:59

@Carobnjak
Brate, bitan je stil i inovativnost, ovo je ono pravo!
Da! Slazem se...

Autor Aleksandar 23 Apr 2010, 18:02

@Aleksandar
koji si sad ti :Aleksandar ili "Aleksandar" ?
Ako vas ima dvojica, molim da "Aleksandar" malo modifikuje svoj nik!
Original je onaj koji je zaslepljen Mercedes-om...:)

Autor carobnjak 23 Apr 2010, 18:05

Da taj Original :) Nema dva pod istim imenom,imenjak se potpisuje sa Aleksandar BG...

Autor Aleksandar 23 Apr 2010, 18:06

@Aleksandar
ne, on je "ALEKSANDAR BG", to je moj drug :) Pozdrav za njega, italijanski! :)))
Izvini, opet haluciniram, tj.zbunjujes me svojim pojedinacnim komentarima povezanim u rafal...

Autor carobnjak 23 Apr 2010, 18:10

P.S.
"Da! Slazem se...
Autor Aleksandar 23 Apr 2010, 18:02"

Konacno! :)

Autor carobnjak 23 Apr 2010, 18:12

super su ovi horizontal ruleri, samo jos da se ubaci opcija za avatar, pa da znamo ko je koji Aleksandar.

napusice me designeri stalno ih forsiram :-)))
inace sto rece carobnjak da je ovo nova petica svi bi je zeleli ovako mb e klasa deluje agresivnije od petice.

Autor Rade 23 Apr 2010, 18:13

VRH, nema šta!

Autor Miki 23 Apr 2010, 18:19

@Rade
Tako je ! E klasa lider...

Autor Aleksandar 23 Apr 2010, 18:20

Ovo mora da je Banglovo delo, njegov dizajnerski stil,obline,plameni dizajn kako on kaze...
Ne mislim da ga je sad dizajnirao vec njegova zaostavstina... Sigurno je bio spreman kao koncept,pa su ga sad verovatno malo doradili,ali vidi se njegov pecat...

Autor Aleksandar 23 Apr 2010, 18:28

predobar auto! kakav A7....ali nije elegantan kao CLS. svejedno ovo je jos jedna varka BMWa , fanovi ce da zasline za ovim ali nazalost kao i CONCEPT CS je ostao samo neostvareni san , jer ovo bi bilo kako BMW kaze prevelik i suvisan trosak. ovo auto bi po njima imalo manju klijentelu. cjena od 150000eura navise.
nazalost. samo slike....

Autor hahe 23 Apr 2010, 18:33

@carobnjak - sta fali novoj petici? Upravo je napravljena kako treba, i spolja, a posebno unutra. Vozio sam je i predstavlja sledecu planetu u odnosu na prethodni model petice (koji vozim poslednje 2 godine). Gran Coupe je klasa za sebe, ali mu je nos isti kao kod nove petice i nove sedmice. I jedan i drugi su fenomenalni, ili jednom recju- BMW!

Autor Mikelangelo 23 Apr 2010, 18:38

@Hahe
Ma kakvi,cena ce biti niza od cene CLS-a,sigurno... Mislim da ce ovaj model izbaciti,ovo je dosta blizu serijskog,CS je ipak bio suvise futuristicki...
Ne treba potcenjivati A7,fenomenalno izgleda... Pitanje je ko ce tu najvise prodati.
Mada ako CLS bude ovakav kao sto najavljuju,ne bi me iznenadilo da ga Audi I Bmw prestignu po prodaji...
Pomalo sam razocaran novim izgledom CLS-a,ali sacekajmo zvanicnu premijeru...

Autor Aleksandar 23 Apr 2010, 18:40

@Mikelangelo
ocigledno me ni ti ne razumes! :(((
Nigde nisam napisao da je "petica" los auto, ju naopako!
Napisao sam da je smanjena "sedmica" sto i jeste, jer osim u dimenzijama, nema nikakve razlike. Na BG-sajmu ih cak nisam ni razlikovao lako, o tome pricam da je problem, po meni veliki, tj.kriza u dizajnu i stilu, totalno nemastovito!

Autor carobnjak 23 Apr 2010, 18:49

@Aleksandar
nisi valjda razocaran Mercedes-om ?!? Pa kako mogu da ti pomognem? :)))

Autor carobnjak 23 Apr 2010, 18:50

Napred nova 7...
Nazad (aktuelna)6...
Verovatno ima neke simbolike ...
Meni su dopadljiviji aktuelne bembare, jer mi ovi vise lice na "mecke"...

Autor Panchev9 23 Apr 2010, 19:09

Ne secam se kad sam zadnji put video ovako lep automobil! Kakva zverka!

Autor Marko 23 Apr 2010, 20:03

Ovakv ce biti i serija 6 kupe. Ovaj model ce se zvati 6GC. I izlazi 6 meseci posle 6-tice kupe. 6-kupe izlazi krajem ove godine pa sad racunajte. Inace cena 6-tice kupe ce biti 10k evra vise od 5-ice sa istim motorom, a ovaj ce biti tu negde. Da li vidite migavce napred?:)

Autor toma 23 Apr 2010, 20:18

Extra je

Autor nikola 23 Apr 2010, 22:14

@Carobnjak 18:50
Nisam generalno,vec nekim detaljima (retro maska,oblik farova...)

Autor Aleksandar 23 Apr 2010, 22:43

Ljudi odličan auto nema šta!
Nego, Aleksandre, jeste i meni se Audi A7 baš sviđa!Kad izađe biće strava!
čarobnjak, i to što kažeš, 7 i 5 su baš slični. ja ih iz prve jedino razlikujem po farovima. Inače da ih zagledam sa strane ili od pozadi(a da ne stoje jedan pored drugog)teško bi ih razlikovao.

Autor MasterHaosis 23 Apr 2010, 23:02

@MasterHaosis
da, na to sam mislio. Nedopustivo za jednu premijum marku !?!

Autor carobnjak 23 Apr 2010, 23:37

Pozdrav carobnjaku,italijanski :)) Ja sam ovde original ALEKSANDAR BG,mislim da sam duze od Aleksandra tu!! ;) Pozdrav za imenjaka!!!

Autor ALEKSANDAR BG 24 Apr 2010, 00:02

Ovo je predivan automobil. Zaista ne pamtim kad sam zadnji put video neki novitet i ovoliko se odusevio.
@MasterHaosis
@Carobnjak
Ljudi preteraste. Nisu petica i sdmica bas toliko slicni. I ja sam bio na sajmu i video sam ga. Imaju slicnosti ali nisu toliko slicni. Uostalom setite se stare petice E34, koja je imala dosta slicnosti sa sedmicom pa to nikome nije smetalo. Mnogi tvrde da je to najlepsa petica ikad napravljena.
Meni se nova petica bas svidja i lepsa mi je od stare E60-ke.

Autor cvele 24 Apr 2010, 00:02

Ovo je predivan automobil. Zaista ne pamtim kad sam zadnji put video neki novitet i ovoliko se odusevio.
@MasterHaosis
@Carobnjak
Ljudi preteraste. Nisu petica i sdmica bas toliko slicni. I ja sam bio na sajmu i video sam ga. Imaju slicnosti ali nisu toliko slicni. Uostalom setite se stare petice E34, koja je imala dosta slicnosti sa sedmicom pa to nikome nije smetalo. Mnogi tvrde da je to najlepsa petica ikad napravljena.
Meni se nova petica bas svidja i lepsa mi je od stare E60-ke

Autor cvele 24 Apr 2010, 00:46

@cvele
nije istina! Prosla "petica" i "sedmica" se nikako nisu mogle pomesati kao sto je to slucaj sa ova dva nova modela!

Autor carobnjak 24 Apr 2010, 00:54

Pozdrav za imenjaka!

Autor Aleksandar 24 Apr 2010, 01:04

@ALEKSANDAR BG
znam ja da si ti original a i potpisujes se velikim slovima, nego ja sam mislio da se pojavio treci Aleksandar... :)))

Autor carobnjak 24 Apr 2010, 01:05

@ Carobnjak
Nisam ja rekao za proslu peticu i sedmicu.
Ja sam sam lepo napisao da mislim na peticu E34 i sedmicu E32.
Al dobo predpostavljam da nisi znao te oznake.
E34 i E32 su ti poslednja petica i sedmica sa odvojenim farovima.
Zar ta dva automobila nisu bila dosta slicna???

Autor cvele 24 Apr 2010, 01:09

Ja sam original Aleksandar,imenjak je original ALEKSANDAR BG... :)

Autor Aleksandar 24 Apr 2010, 01:10

@cvele
iskreno, nisam ni citao oznake koje si naveo! Jeste i oni su bili slicni ali ja sam ih razlikovao, cak i napred po zmigavcima...:)

Autor carobnjak 24 Apr 2010, 01:13

@Aleksandar
da, znam,rekao sam ti da sam halucinirao ali si za to kriv ti! :)))

Autor carobnjak 24 Apr 2010, 01:14

@SVI
da li se i vama desava da blog nece povremeno da se ucita u zadnje vreme ?!?

Autor carobnjak 24 Apr 2010, 01:15

@carobnjak

Da, dešava se i meni i to samo sa Autoblogom. Preopteretili smo ga. Problem je nastao sa pojavom Petra M i Aleksandra :))

Autor Predrag 24 Apr 2010, 01:27

@Predrag
jao, taj Petar M... srecom kako dodje tako i nestade... dok se ne pojavi nova vest o i10, eto ti njega opet!
A Aleksandar je kralj, raspisao se uzduz i popreko, sam pita i odgovara, shiba po nekoliko odgovora zaredom, sam sebi replicira, strava... :)))
Opio ga Mercedes, mozda i on dobija procenat kao i ti i ja... :)))

Autor carobnjak 24 Apr 2010, 01:32

@cvele
meni je najlepsi BMW svih vremena onaj mali E36, tj. serija 3 od 1990-2000. I dan danas ima lepu i skladnu liniju i uvek se obradujem kada ga vidim. Bio je to moj san iz skolskih dana...
Na drugom mestu je BMW 850i, to je tek zver!

Autor carobnjak 24 Apr 2010, 01:37

@carobnjak

hahahahah :)) Primetio sam:) Odoh da spavam. Pišem sutra (verovatno uveče). Laku noć!

Autor Predrag 24 Apr 2010, 01:42

@carobnjak
E36 je proglesen za najlepsi auto godine.
Mada je po mom misljenju najlepsi BMW stara sestica E24, ali mi je i M3 E30 isto mnogo lep, oni su mnogo skupi i retki.
M3 E30 dostize cenu i do 50 000 evra.

Autor cvele 24 Apr 2010, 03:02

Svi smo mi originial!!! Ali Petar M pogotovo!!

Autor ALEKSANDAR BG 24 Apr 2010, 10:54

ko ne moze da razlikuje 5 i 7 seriju, neka proba da razlikuj a4, a5, a6, a8. Tu ce onda imati ogroman uspeh - prepoznavace ih sa 100m.

Autor toma 24 Apr 2010, 12:24

@toma
vec sam pisao o tome!

Autor carobnjak 24 Apr 2010, 12:39

@Carobnjak
Kako nisi pogledao Ferarri 599xx na Nirburgringu? Aj pogledaj pa daj komentar,metak...

Autor Aleksandar 24 Apr 2010, 12:44

Je li,a gde ste vi to videli zvanicnu verziju A7 pa komentarisete o njenom izgledu? Jel moze neko da mi posalje link?

Autor doVla 24 Apr 2010, 13:33

Carobnjak,
slazem se da je ovako trebalo da izgleda nova 5-ica i nista nisam imao protiv Bangle-ove petice,bar je bila originalna i za sada najprodavanija 5-ica.

Autor doVla 24 Apr 2010, 13:37

@Predrag

Da, dešava se i meni i to samo sa Autoblogom. Preopteretili smo ga. Problem je nastao sa pojavom Petra M i Aleksandra :))

Autor Predrag 24 Apr 2010, 01:27

hahahaha, jesi me nasmejao ovim komentarom!!!

Autor Damko 24 Apr 2010, 13:41

@ doVla
Odes u google napises Audi A7 i kliknes na slike.
To je sva mudrolija.

Autor cvele 24 Apr 2010, 21:15

@cvele
šta kažeš za stari E32 (meni najlepša sedmica) sa v12 motorom?
Svojevremeno sam se "ubeđivao"
sa prijateljima da je od napred potpuno različita od ostalih tridesetdvojki sa manjim zapreminama motora,znaš li i ti za to?

Autor Ðenka 24 Apr 2010, 22:58

Nije mi jasno na osnovu cega ljudi iz BMW daju svojim modelima ime coupe.Pogledajte c-stub,ja licno ne vidim tu liniju kupea,bas kao ni na trojci kupe.Dakle serija 6 jedina sa legitimitetom nosi naziv kupe.Inace auto je jako lepa LIMUZINA.

Autor UROS88 24 Apr 2010, 23:49

@cvele,
a gde ti vidis ovde konacnu verziju da bi sudio o njenom izgledu? Znam da mnogi misle da ce izgledati ovako kao na sl.,ali znajuci Audi sigurno nece smeti da izbaci nesto ovako.
http://fathousecat.files.wordpress.com/2009/10/a7sportbackconceptlive_01.jpg

Autor doVla 25 Apr 2010, 12:52

@ doVla
Sto nisi jos malo proguglao i pronasao model koji je najblizi realnoscu.

Npr.
http://static.autoblog.nl/images/wp2007/big/Audi%20A7%20voorkant%20wit.jpg

i ovo

http://static.autoblog.nl/images/wp2007/big/Audi%20A7%20achterkant%20wit.jpg

Autor cvele 25 Apr 2010, 13:25

E eko ovako bude izgledao bice dosadan i nemastovit kao i svaki Audi!

Autor doVla 25 Apr 2010, 16:31

@cvele
Tako sigurno nece izgledati,mnogo je blize ovo sto je Dovla postavio,tako su ga i promovisali (koncept) a ovo sto si ti postavio je produkt necijeg photoshopa. Takav prvi put vidim a video sam dosta puta A7 koncept,onaj kao sto je Dovla stavio.
Mozda ce biti ublazen,ali ce sigurno biti takav (pogledaj samo novi A8)

Autor Aleksandar 25 Apr 2010, 16:50

@Dovla
Sigurno se ne moze reci da su R8,Q7,Q5,A8 (prethodni ne ovaj najnoviji) nemastoviti...

Autor Aleksandar 25 Apr 2010, 16:52

Meni je novi a A8 previse kičast. Puno mi je lepsi aktuelni model. Onaj zadnji kraj kao da je radjen za A4 ili A5 a ne za limuzinu visoke klase.

Autor cvele 25 Apr 2010, 19:35

@Cvele
Da. I meni se vise svidja dosadasnji model. Zadnji kraj na novom modelu je bas kao sa A4,razocarenje je novi model po meni,sto se tice dizajna...

Autor Aleksandar 25 Apr 2010, 20:29

ako neko ovde ne vidi coupe liniju onda... pa ne znam sta da kazem: http://www.germancarforum.com/attachments/new-bmw-models-vehicles/4530d1272144684-bmw-gran-coupe-concept-bmw-gran-coupe-concept-side.jpg

Autor toma 26 Apr 2010, 21:43

Ko u necemu sto voli zeli da vidi nesto sto realno nema videce ga.Nije dovoljno napraviti auto od 5 metara duzine nizi od 1,4 metara i prozore bez ramova da bi se nazvao kupe.koncept cs je bio mnogo,mnogo bolje dizajnersko resenje za jedan kupe.

Autor UROS88 27 Apr 2010, 02:17

@toma

"You are not logged in or you do not have permission to access this page." :(((

Pravi kupe ja automobil sa 2 vrata!

Autor carobnjak 27 Apr 2010, 10:29

@carobnjak
evo novog linka:
http://img171.imageshack.us/img171/3623/bmwgrancoupeconceptside.jpg

@uros88
pa sad ako tako uzmemo nijedan auto sa 4 vrata ne moze da bude kupe, ali to je nova kategorija vozila koja nije postojala ni u najsmelijim umovima u vreme kad je nastao pojam "coupe". Osim svih tih pojmova koje si naveo, ocigledno da ne znas sta neki kupe cini kupeom, posto govorimo o profilu auta. Znacajno duza hauba od limuzina. Da slucajno kupe nije karakteristican po repu koji opada na dole kao kod cls-a, ili po zadnjem vetrobranskom staklu koje se spusta kao kod hatchbek-a, kao sto je slucaj kod a7. Od svih limuzina sa 4 vrata, grand coupe najvise lici na kupe. I ja volim CS ali to je drugi auto. To bi trebala da bude sportska verzija 7 (govorim o velicini i platformi). Grand coupe je samo verzija buduce 6-tice sa 4 vrata.

Autor toma 27 Apr 2010, 10:51

@toma
hvala za link!

Nisi u pravu za definiciju kupea! Evo kako glasi:

coupé (plural coupés)= A two-seater car, normally a sports car, in British English a car body style.

A coupé or coupe (from the French verb couper, to cut) is a closed car body style, the precise definition of which varies from manufacturer to manufacturer, and over time. Coupés are often hardtopped sports cars or sporty variants of sedan (saloon) body styles, with doors commonly reduced from 4 to 2, and a close-coupled interior (i.e., the rear seat placed further forward than in a standard sedan) offering either two seats or 2+2 seating (space for two passengers in the front and two occasional passengers or children in the rear). Before the days of motorized vehicles, the word referred to the front or after compartment of a Continental stagecoach.

Autor carobnjak 27 Apr 2010, 11:00

@carobnjak
da li si ti procitao ono sto sam napisao @uros88. Ako nisi procitaj, ako jesi, aj ponovo pa da diskutujemo, posto ovako nemam sta da kazem a sto nisam vec napisao u predhodnom postu:)

Autor toma 27 Apr 2010, 12:24

@toma
iskreno, nisam bas pazljivo... :)

Autor carobnjak 27 Apr 2010, 12:51

Brutalno,nema sta.;)
Bayerische Motoren Werke!

Autor Godfather 27 Apr 2010, 15:43

Apslutno se slazem da je ovo relativno nova kategorija automobila i da je stavljanje iste u okviru bilo koje definicije gubljenje vremena.Medjutim,problem je u tome,sto od odlaska Krisa Bangla BMW automobile dizajniraju raznorazni menadzeri,a ne dizajneri.Auto je podredjen funkcionalnosti...i dalje,bas kao i Panamera.Kada se na serijiskoj verziji skinu raznorazni sik detalji sa prednjeg dela,dobice se dosadan automobil kao sto je i nova 5,7,x1 i slicni modeli.Jedini automobil koji je Adrijan Van Hojdonk "nacrtao" da nesto valja je x6.Sve ovo je samo misljenje jednog studenta farmacije i dizajnera amatera,a ne nekakvog kriticara i pukog teoriste!

Autor UROS88 29 Apr 2010, 03:04

to nije petica vec nova serija 6...nemate pojma

Autor bogdan 12 Maj 2010, 00:34

@bogdan
a ko je rekao da jeste ?!?

Autor carobnjak 12 Maj 2010, 00:37