home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon limuzine sa četiri vrata, ponuda Chevroletovog Cruza će tokom sledeće godine biti proširena i hatchback verzijom sa 5 vrata.

Njegov izgled najavljuje ovaj Cruze hatchback concept koji će premijeru imati na predstojećem Salonu automobila u Parizu i čija zapremina prtljažnika iznosi oko 400 litara.

Drugi detalji za sada nisu saopšteni, ali bi paleta pogonskih agregata trebalo da bude ista kao i kod limuzine.

Chevrolet PR saopštenje:

Priča o modelu Chevrolet Cruze ide ka kulminaciji, a poslednje poglavlje najavljuje lansiranje novog kompakt modela sa 5 vrata, što je još jedan dokaz Chevrolet-ove namere da pruži vrednost za novac u svim glavnim segmentima u Evropi.

Izložbena verzija Chevrolet kompaktnog automobila će po prvi put biti predstavljena na Salonu automobila u Parizu, 30. septembra. To će biti jedna od četiri Chevrolet premijere na sajmu.

Uvođenjem novog Cruze hečbek modela kupci imaju u ponudi alternativu po pitanju izgleda u odnosu na tradicionalnu limuzinu, a Chevrolet ponovo podiže lestvicu vozilom koje donosi nove nivoe vrednosti u odnosu na bolje utvrđenu konkurenciju.

Kako kaže Vejn Brenon, predsednik i generalni direktor kompanije Chevrolet Europe, potencijal za izlaženje u susret zahtevima kupaca je veliki. "Cruze se pretvara u pravu priču o uspehu. Prodajemo ga u 70 zemalja širom sveta, a nedavno je prestigao Aveo kao naš najprodavaniji putnički automobil u svetu.

"Hečbek modeli igraju bitnu ulogu na mnogim tržištima. Ukupan segment kompakt vozila u Evropi je zastupljen sa 4,8 miliona vozila, što je više od četvrtine ukupnog tržišta, od čega hečbek vozila predstavljaju oko 65% tog obima. Zato očekujemo povećan obim prodaje u velikom broju regiona, čime šaljemo signal da je Chevrolet danas ozbiljan igrač u glavnom segmentu u Evropi."

Od njegovog lansiranja na tržište u proleće 2009. godine, Cruze sedan je toplo primljen na tržištima širom sveta, i pozdravljen kao značajan korak u razvoju brenda, a kupci su bili privučeni njegovim kupe stilom, kvalitetom izrade, dobijenih 5 zvezdica na NCAP testu i dinamikom vožnje. Takođe je izabran za najbolji automobil 2010. godine od strane žirija koji se sastojao od vodećih novinara u auto-svetu u srednjoj i istočnoj Evropi.

Chevrolet Cruze je automobil koji posebno odgovara ukusu evropskih vozača. To je činjenica do koje se došlo na osnovu uspešne prodaje na mnogim tržištima. Do sada, u 2010. godini, Cruze vodi na listama prodaje kompaktnih modela na mnogim značajnijim evropskim tržištima uključujući i Dansku, Nemačku, Švajcarsku, Italiju, Španiju, Portugal i Veliku Britaniju, gde je nadmašio predviđen obim prodaje.

Rast prodaje Cruze modela van Evrope je isto tako očigledan. Samo u Kini Chevrolet je prodao skoro 90.000 Cruze vozila od početka godine, dok se limuzina takođe dobro prodaje u Rusiji, delovima Južne Amerike, kao i u Indiji i ostalim tržištima u razvoju.

Hečbek dizajn

Sa atraktivnom čistom krovnom kupe linijom i kratkim ispustima spreda i pozadi, novi Cruze kompakt ima isti dinamičan ’stav’ kao i sedan verzija, te će biti odmah prepoznat. Primećuju se i prednosti ’osećaja’ zategnutosti karoserije na putu, nastalog upotrebom novog integralnog sistema rama karoserije (BFI sistem), sistema koji je finom nadogradnjom dodat komponentama šasije. BFI sistem donosi visok nivo stabilnosti i čvrstine.

Prtljažni kapacitet modela Cruze hečbek je oko 400 litara, a poseduje i zadnja sedišta sa mogućnošću preklapanja u odnosu 60:40.

Chevrolet učešće u WTCC šampionatu sa modelom Cruze takođe daje dobre rezultate. Četiri trke do kraja sezone, ovaj model trenutno vodi na listi vozača i na listi timova, a u isto vreme uz odličan efekat, prikazuje dinamičke kvalitete automobila.

Novi Chevrolet Cruze kompakt sa petoro vrata će se naći u prodaji širom Evrope sredinom 2011. godine, a cene će biti objavljene nešto pre datuma lansiranja na tržište.



čitanja : 3261



Komentari

Odlicno odradjeno, jednako atraktivan kao i limuzina, cak ne znam koji bih izabrao! Pozadi se vidi uticaj Astre (sestre)...
Jel sad vidite da americki automobil moze da bude normalan? :)))

Autor carobnjak 03 Sep 2010, 11:33

Lanos - Lacetti - Cruze (hatch)
Lepo je, mada prednje farove još uvek ne mogu da volim!

Autor Dejan L 03 Sep 2010, 12:02

Pristojno

Autor ChedomirADELAIDE 03 Sep 2010, 12:49

Chery tengo ima ljepsi prednji dio, nekako mu na hecbek karoseriji ne stoje ova spicasta svjetla, odudaraju i od zadnjih i od cjelog auta

Autor MikoBA 03 Sep 2010, 13:18

Jos ako bude jeftiniji par hiljada evra od sedana ne znam ko bi uopste u Srbiji pomisljao da kupi Pola, Punta EVO, Korse... Za prakticno istu cenu bi u tom slucaju dobio Opel Astru sa drugim znakom, vozilo vise klase

Autor STrider 03 Sep 2010, 13:43

On je americki toliko da se prodaje odlicno svuda, osim u USA. Tamo je neprihvatljivo mali i ruzan za americki ukus.

Autor Bleki 03 Sep 2010, 13:43

Odličan dizajn, svaka čast.

Autor Marin 03 Sep 2010, 13:44

Mix SEAT Leona i Astre. Simpatican.

Autor MiniCooperS 03 Sep 2010, 13:47

@ STrider
Pa da za 10-11 hiljada bolje kupiti ovaj cruze, nego corsu ili polo, potpuno se slažem.
Šta li će kija i hyundai sad sa cenama i30 i C'eed-a, dobiće ozbiljnog konkurenta u C klasi!!!
Astrina platforma, astrina mehanika itd...

Autor Dejan L 03 Sep 2010, 14:09

ma kakva bre Astra! Kako se moze porediti Korejanac i Shvaba?

Autor Nedjo 03 Sep 2010, 15:11

Motor i menjač su korejski, a benzinski motori su jači srki. Unutrašnjost Kruzea je za tri klase lošije odrađena od Astre. Nije to videlo kvalitet.

Autor Boris 03 Sep 2010, 16:19

Ali je 90% mehaničkih sklopova kao kod Astre, cena te plastike unutra snižava cenu nekih 2.500e u odnosu na astru, pa kome je bitna plastika...
Da dodam još da motori nisu korejski, vec GM-ovi

Autor German73 03 Sep 2010, 16:40

@Bleki,
cruze se jos uvek ne prodaje u americi, treba stici na prolece.

Autor mile antena 03 Sep 2010, 17:46

@mile antena
Hvala na info, Mile. Hteo sam da kazem da je auto primarno dizajniran za evropska i druga ne-americka trzista. U svakom slucaju, lep.

Autor Bleki 03 Sep 2010, 18:17

Zanimljivo, bolje nego sto sam ocekivcao, mada su mogli i malo ranije da ga izbace na trziste.

Autor Vladigar 03 Sep 2010, 20:16

Bleki, Cruze je udarni GM-ov model za 2011 na americkom trzistu. Toliko o tvom komentaru. Ako se ima para, svakako Astra (a zasto ne Fiesta?).

Autor Moje ime 03 Sep 2010, 21:50

Udarni model za 2011 je Chevrolet Volt, na njega se ceka godinama i on je buduca zlatna koka GM-a, a Cruise 2011 moze da bude samo mass economy model, za borbu sa hyundai , kia, itd. modelima.

Autor Bleki 03 Sep 2010, 22:48

Hah! Sve u svemu, Kruz je jako uspesan model, a ima i zasto.

Autor Moje ime 04 Sep 2010, 06:35

Van USA je definitivno uspesan. U Americi- videcemo. Meni licno- odlican za te pare!

Autor Bleki 04 Sep 2010, 07:54

Pošto sam ovih dana na praksi u ovlašćenom Chevroletovom servisu, mogu da kažem da automobili ove firme nisu ni blizu tako dobri kao što izgledaju. Spark se na pr. kvari češće od Yuga, a delovi su katastrofalno skupi (set glavne spojnice - kvačila 32000 din, pločice 7500 din...). Pre neki dan je na Sparku zamenjen semerig spojničkog vratila, jer je napravio žljeb na vratilu, pa je zbog toga curelo ulje iz menjača (na oko 30.000 km), a juče je na jednom Sparku zamenjena servo letva (na 20.000 km).

Kod Cruza je do sada: na jednom rađena regeneracija (zbog DPF filtera na koji se svi žale), na drugom je zamenjen evaporator (unutrašnji hladnjak klime, jer je cureo gas), a kod trećeg je ustanovljen problem u radu bregastog vratila za usisne ventile... Ima još reklamacija, ali ne bih dalje...

Autor Predrag 04 Sep 2010, 13:49

@ Predrag
Znači DAEWOO je kvalitetniji od chevroleta, komšija ima Lanos, a njegova ćerka matiz '99god
Nisam nešto čuo da se kvari!

Autor Dejan L 04 Sep 2010, 19:02

Dejan L
O DAEWOO sve najgore! Pogotovo Lanos.
Delovi su papreni, auto je više po mehaničarima nego na putu. Ne znam smao šta je gore na njemu!
A pokušaji priodaje takvih modela se svode na poklanjanje.

Pa imam "komšija" kojima je još vartburg sa "golfovim" motorom odličan i ne kvari se.

Jedino pravo iskustvo je zaći po servisima i pogledati šta se tamo dešava.

Autor Mange 04 Sep 2010, 19:13

To je od slucaja do slucaja. Treba biti objektivan sta se dobija za cenu koja nije uopste previsoka. Treba gledati statistiku pa onda pricati o kvarovima. Jedno je istina da deca rade servise nije ni cudo da se auti kvare. Problem je vise u kvalitetu odradjenih servisa.

Autor BK 06 Sep 2010, 13:18

@Dejan L
verovatnio ce biti jeftiniji od limuzine za nekih 500-600 eura sto znaci da nece biti jeftiniji od 12000 eura...

Autor carobnjak 07 Sep 2010, 16:12

Na 3. slici izgleda Ok...
Ipak bi nesto pre Chevrolet-a...

Autor Panchev9 07 Sep 2010, 16:36

@Panchev9
na primer? Megane 3, i30, Ceed?

Autor carobnjak 07 Sep 2010, 16:38

Bukvalno sva 3 navedena pre Cruze-a...

Autor Panchev9 07 Sep 2010, 16:41

@Panchev9
ostaju jos stari Focus i Astra H, koji su ipak u penziji...
(za oko 12000)

Autor carobnjak 07 Sep 2010, 16:42

Chevrolet( u Srbiji) je jedan od retkih brendova koji nema nijedan model da mi je privlacan... Takav je ukus...

Autor Panchev9 07 Sep 2010, 16:42

@Panchev9
jeste ali ovaj Cruze je veliki korak napred, Spark takodje!

P.S. u novom casopisu Turbo ima tekst o polovnoj Alfi 159, bas su je nahvalili sto me je obradovalo, samo treba otvoriti 4 oka kad se kupuje...

Autor carobnjak 07 Sep 2010, 16:46

I ova 2 su u prednosti...
Nekako mi je ovaj novi Focus 2011 "ubalonjen"...
Ako mozes da nadjes kupi novi AK... Ima dosta dobrih te(k)stova...

Autor Panchev9 07 Sep 2010, 16:47

Ne sporim da je "prikladniji" od nesrecnog Lacetti-ja... Ali nije dovoljno po meni...
Korejanci po meni mnogo ozbiljnije grizu...

Autor Panchev9 07 Sep 2010, 16:48

@Panchev9
sta je to AK?
Hrvatski Autoklub?

Kupujem SAT Plus i Autobild, dok Turbo i Vrele gume samo prelistam, svi su oni slicni osim prva 2...

Autor carobnjak 07 Sep 2010, 16:56

Jeste...
Ponekad kupim i bude mi zao sto kod nas ne postoji...
Imas test Mito 1.4 TB Multiair TCT( automatik kao odgovor DSG), intervju sa Giugiaro-m, Fiat 500 TwinAir Lounge i jos ihaha...

Autor Panchev9 07 Sep 2010, 17:00

@Panchev9
ne znam da li cu uspeti da ga badjem, nesto ih slabo ima u posl vreme...
Jel znas da sam ja kupovao Autoklub jos od prvog broja? Od 1989-92.
Kako se zove hrvatsko izdanje Autobilda?

Autor carobnjak 07 Sep 2010, 17:02

Zove se Auto Blic...
Bez ljutnje, mladji sam pa sam tek posle 2000g. i "blokade" spoznao za isti...
Kao prvi magazin u kolekciji imam "Auto" sa papirom kao dnevne novine...
U Bg ima na dosta mesta, pa ako zatreba...

Autor Panchev9 07 Sep 2010, 17:06

pardon, da ga nadjem...:)

Autor carobnjak 07 Sep 2010, 17:07

@Panchev9
zasto bih se ljutio? Pa ti si moj drug! :)))
Jeste, AutoBlic...
Prvo se krajem osamdesetih pojavio "Automobil", zatim se redakcija raspala na 2 dela i osnovala Auto, pa je kasnije Automobil nastavio da se objavljuje.
U to vreme slovenacki AutoMagazin je bio tata...:)

P.S. za moje "obozavaoce" - ovako nesto se ne moze naci na Googlu, niti ga je tada bilo, cisto da znate...:)))

Autor carobnjak 07 Sep 2010, 17:12

Ok... :)
Cuo sam za tu pricu iz drugog pasusa...
Ne znam da li ces se sloziti ali je situacija sa auto magazinima u Srbiji bila katastrofa devedesetih... Ja sam od neke npr. 1998g. kupovao Vrele ali nije "to to"...
Kupovao sam shvapske i zabarske a pojma nisam imao niti sad imam te jezike...

Autor Panchev9 07 Sep 2010, 17:17

@Panchev9
jel to ovo? Imam ga odavno u Bookmarks, samo sam zaboravio na njega...:)))

http://autoklub.jutarnji.hr/

a ima i Alfa...:)

Autor carobnjak 07 Sep 2010, 17:18

Jeste...
Ali naravno na netu ne stavljaju bas sve...

Autor Panchev9 07 Sep 2010, 17:19

@Panchev9
te beogradske novine su bile na wc-papir stampi, pa sam sve to bacio, a kasnije i sve ostale, srecom pa je skoro sve na netu...
Jedino mi je zao sto nisam sacuvao neke brojeve zbog kataloga sa tehnickim podacima i cenama iz tog perioda...:(
Sacuvao sam AutoMagazin iz 1976. sa testom Citroen Diane i reklamom za GS! :)))
Da li znas da je Citroen GS imao jos 1970. otpor vazduna od samo 0.31 ?

Autor carobnjak 07 Sep 2010, 17:25

Ja cuvam... Imam i stare sajamske kataloge... Uopste nisu bili lose sa sve cenama u nemackim markama...
Moji imali 2 komada ali ne zbog otpora vazduha... :)
Nisam zapamtio taj podatak...
Posto je to 1976 jel bio na "jugoslovenkom- s/h"... Sad otvorih web stranicu pa nista ne razumem...

Autor Panchev9 07 Sep 2010, 17:30

@Panchev9
Da, sajt je samo na slovenackom ali je odlican!

Da li mozes da proveris koliko je 1990. ili priblizno, kostao Renault 4 GTL i Yugo 45 sa svim dazbinama, posto je ovde bila neka rasprava u vezi toga?

Sve o otporu vazduha i primeri za vecinu modela:

http://en.wikipedia.org/wiki/Automobile_drag_coefficients

Tu se moze videti koliko je Citroen imao vanvremenske modele, i gde je bio u odnosu na konkurente...

Autor carobnjak 07 Sep 2010, 17:35

Pri prvom obilasku arhive cu pogledati da li imam za R4... Za Yuga cu ti reci iz prve ruke... Techa '89 isao u KG po isti...

Autor Panchev9 07 Sep 2010, 17:37

Na slovenackom imaju Punto bruka kako izgleda...
Aauuu...

Autor Panchev9 07 Sep 2010, 17:38

@Panchev9
sta? koji? gde?!? :)))

Autor carobnjak 07 Sep 2010, 17:46

@carobnjak

http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/fiat_punto_evo_1_4_turbo_multiair_16v_s_s_sport-29800.aspx

Autor Panchev9 07 Sep 2010, 17:47

@Panchev9
dok sam bio u Italiji, mogu ti reci da mi se bas zasvidjao Grande Punto! Dosad ga nesto nisam gotivio a tamo je cest kao sto je kod nas Classic...:)))
Mozda ga uzmem pre nego Bravo...

Autor carobnjak 07 Sep 2010, 17:53

Za npr. cca 3.000 evra razlike(tesko je to uporediti), ima dosta "zajednickog" sa vecim bratom...
Hoce li se ponoviti putovanje? Jel zadovoljilo? :)

Autor Panchev9 07 Sep 2010, 17:55

@Panchev9
dobar Grande 1.3 MJ se moze naci vec za 6000, 2006.godiste, dok je Bravo 8-9000, ali 2007.

Bilo je super, odusevila me je Italija! I nije uopste skupo, hrana i pice je jeftinije nego u Grckoj!?!
Kulturni su, veseli, vredni i cisti, cujes samio italijanski jezik oko sebe, reg.tablice samo italijanske, ali im je zato svaki drugi auto malo cuknut...:)))
U principu, nikad ne letujem na istom mestu...
Malo razocarenje - video samo ukupno SAMO desetak Ferrarija, Lamboa i Maseratija, pa ispada da ih vise ima u Srbiji! :)))

Pitaj nesto ako te zanima konkretnije...

Autor carobnjak 07 Sep 2010, 18:02

Ok...
Tek se pocinje "natamo" pa zato rekoh...
Ukoliko se secas teme "Yaris - proizvodnja motora"... Da ne ostanem duzan... :)
Celokupna proizvodnja je u Francuskoj... Dakle i motora... Davno bese ali eto...

Autor Panchev9 07 Sep 2010, 18:05

@Panchev9
rasprava je bila za Aygo, tj. samo za motor 1.0L...
Sta si mislio pod prvom recenicom? Da je letovanje u Italiji tek prva sezona za nas? Pa tako je , NAZALOST!

Autor carobnjak 07 Sep 2010, 18:08

Da to sam mislio...
Jeste ali sam se prebacio na yaris jer ga rodjak poseduje pa je prica kao sto sam napisao...
Ala pamtis covece... Ja rek'o mozda zaboravio, pa sta pricam... Za Aygo isto vazi da je motor iz Evrope... Ima onaj neki uskov u procentima koliko je potrebno delova proizvesti u Evropi da bi se mogao nazvati "evropskim proizvodom"...

Autor Panchev9 07 Sep 2010, 18:14

@Panchev9
kako ne bih pamtio?
Da te pitam - da li je moguce da neko ko je akademski gradjanin, zavrsio najtezi fakultet a sad je na specijalizaciji, prati automobilizam preko svih mogucih izvora 25 godina SVIM SRCEM, dozivi da dobije "etalon" da nema pojma ?!?
Mislim znam da je moguce ali da li je to normalno?

P.S. naravno, radi se o meni...:)))

Autor carobnjak 07 Sep 2010, 18:17

Ja to nisam rekao...
Ne volim da mi se stavlja nesto iza ne mogu da stojim...
A ovo sa motorima je sve zbog "prokletih" smanjivanja troskova itd... Ali dugacka je to tema...
E da nije najtezi... Sve je to relativno... :)
Imas 5g. prednosti u pracenju... Meni je limit 20g... Mada je realno je ipak 15g...

Autor Panchev9 07 Sep 2010, 18:27

Panchev9

nisam ni mislio na tebe, javice se oni vec, videces...:)))

A tek sto ne kapiraju moj smisao za humor!

Sta znaci 2.recenica, neka rec ti nedostaje?

Autor carobnjak 07 Sep 2010, 18:31

Sta sve fali...
Ne volim kada mi neko "ubacuje" da sam nesto rekao sto nisam, pa onda trebam da se "branim" da nisam rekao, sto je otprilike dupli a bezvredan posao...
Ali to nije slucaj u ovom primeru...
Razumeli smo se...
Inace se raspisah a prednjacim sa kratkim komentarima koji su mi zahvlniji...

Autor Panchev9 07 Sep 2010, 18:37

@Panchev9
da, sad jesmo...:)

Autor carobnjak 07 Sep 2010, 18:40

Imam cruza i mogu reci da je sranje, stalno odlaze neke gluposti na njemu, odrzavanje je ocajno, delova nema, 1,6 benzin nije uopste jak motor...
Da sam ovo znao u zivotu ga ne bi kupio!
I ovo je isto sranje samo drugo pakovanje, jedino sto je dobro kod automobila dobro je sto je lep, ali sta ce mi lep auto kad svakih mesec dana idem 2 puta u servis a nema ni 1 god!!!

Autor nezadovoljni vlasnik 24 Okt 2010, 16:18

@nezadovoljni vlasnik
a kad bi mozda i naveo zbog kakvih to gluposti si isao u servis?!?

Autor carobnjak 24 Okt 2010, 16:24

sirena otisla, zvucnik desni otisao, kocnice zadnje piste i smrde posle nekog vremena i ne mogu to da mi poprave, lajsna na vratima propusta vodu u vrata...
Potrosnja nije mala...

Autor nezadovoljni vlasnik 24 Okt 2010, 16:34

@nezadovoljni vlasnik
e tako vec moze, mada su to sve sitnice...
Koliko trosi po gradu?

Autor carobnjak 24 Okt 2010, 16:42

Kakve sitnice kad nema ni godinu...
Sta li ce da "riknjava" za 3g...
Zato ga ima polovan za manje od 11.000 eura...

Autor Panchev9 24 Okt 2010, 17:55