Audi A2 concept: zvanične slike

Pored Urban concepta, (ali i obnovljenog A5 / S5, novih S6, S7 Sportback i S8 modela, kao R8 GT Spydera), Audi će na ovogodišnjem 64. Salonu automobila u Frankfurtu izložiti i koncept manjeg automobila sa elektro pogonom.
U pitanju je A2 concept, hatchback sa pet vrata koji se odlikuje belom bojom, staklenim panoramskim krovom, LED svetlima i fleksibilnim enterijerom sa četiri individualna sedišta.


Audi A2 concept je dugačak 380 cm, širok 169 cm i visok 149 cm, a za njegov pogon se brine elektromotor sa 116KS i 270 Nm, dovoljno da 1150 kg težak auto postigne maksimalnih 150 km/h (elektronski ograničeno) i ubrzanje do 100 km/h za 9,3 sekunde.


Sa jednim punjenjem litijum-jonskih baterija (31 kWh, pune se oko četiri sata) A2 concept može da pređe oko 200 kilometara.


Novi A2 bi trebalo da se pojavi i u serijskoj proizvodnji, mada tek za nekoliko godina. Originalni Audi A2 se inače pojavio 1999. godine, a prestao je da se proizvodi 2005.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
U nastavku možete pročitati i PR saopštenje uvoznika Audija za Srbiju
Na predstojećem 64. Salonu automobila u Frankfurtu (IAA)Audi će prikazati A2 koncept vozilo, koje će javnosti pokazati smernice u kojima će se Audi kretati, kada su u pitanju električna vozila.
Koncept vozilo je dugačko 3800, široko 1690 i visoko 1490mm. I pored vrlo kompaktnih dimenzija, karoserija je elegantna, snažna i sa sportskim karakterom. Dizajneri su se koncentrisali na osnovne vrednosti, tako da su svi detalji vrlo diskretni. Kao kontrast beloj boji karoserije, na pritisak dugmeta tamni stakleni krov se pretvara u providnu površinu.
Koncept vozilo predstavlja novu generaciju LED svetala, koja su poznata pod nazivom „matrični snop“. Paket LED dioda i mikroreflektora generiše snažan svetlosni snop, koji preuzima ulogu dugih svetala. Dnevna i oborena svetla i dalje generiše standardna LED tehnologija. Zadnja svetla su takođe izrađena pomoću LED tehnologije, ali su stop stvetla sada adaptivna i menjaju intenzitet u zavisnosti od vidljivosti. Zadnje svetlo za maglu koristi laserske diode koje emituje koncentrisani snop u maglu i formiraju crveni trougao kao upozorenje vozačima koji se nalaze iza vozila.
Dinamična svetla se protežu duž bokova A2 koncepta, ispod bočnih stakala u vidu svetlosne trake. Ova traka ima nekoliko funkcija. Senzori detektuju približavanje vlasnika i otključavaju vrata, a za to vreme bočne svetlosne trake osvetljavaju okolinu vozila. Tokom vožnje, ova traka funkcioniše kao stalni bočni marker, a takođe ima ulogu signalizacije prilikom skretanja vozila.
Dinamčno svetlo je prisutno i u kokpitu koncept vozila i u obliku je dva luka. Centralna konzola je takođe čistog dizajna i sa intuitivnim kontrolama. Pomoću komandi na upravljaču vozač upravlja većinom bitnih funkcija u vozilu, a za prikaz informacija se koristi 7-inčni displej, kao i dva sekundarna displeja.
Pod u A2 konceptu je potpuno
ravan, a svako od zasebnih četiri sedišta ima ispod i mesta za odlaganje
sitnica. U prtljažniku ima prostora za bicikl (potrebno je skinuti prednji
točak).

U unutrašnjost su korišćene
boje i materijali koji daju impresiju funkcionalnosti i čine enterijer
svetlijim. Unutrašnjost vozila je napravljena od poliuretana i neoprena (vrata
i bokovi), odnosno od recikliranog poliestera (pod). Detalji od aluminijuma su
prisutni na centralnoj konzoli, dok su okviri sedišta napravljeni od plastike.
orginalni a2 je pravi surferski autic, podseca na VW minibus. ovo izgleda kao da je A1 pojeo previshe hamburgera
@ milan
Ne lupetaj
Liči na svaki drugi Audi. A2 prve generacije je 1. auto ovakvog izgleda (kratak nos, velika kabina), Liči na prethodni A2 i na novi A1
simpaticno...mnogo lepsi od prethodnika...samo da serijski model zadrzi sto vise linija sa ovog koncepta :-)
@Dejan L
Meni lici na i3.Uostalom pogledaj jedan pa drugi i sve je jasno.
@ milan
Pogledaj ti A1 i A1 sportback, pogledaj 1. generaciju A2, pa onda ko je koga iskopirao!
VW Up sa još dodatnih dvoje vrata, e zato nevolim VW svi automobili isti menjaju samo značke i svetla i dodaju sa vremena na vreme i još jedan par vrata :)
https://autoblog.rs/gallery/108/66677-bmw%20i%20111.jpg
https://autoblog.rs/gallery/108/audi%20a2%20201.jpg
Kopija, i to veoma losa... i3 je 20 godina ispred.
A2 i i3 imaju slican koncept karoserije i zbog toga delimicno lice, i tu se (thanks God) sve slicnosti zavrsavaju. Sto se kopiranja tice Audi retko kopira druge, ali zato izuzetno uspesno fotokopira sebe. Ovo cudo je za razliku od i3 neinventivno do bola. Pa on nema ni gril. Tu gde bi trebalo da stoji gril, nacrtane su samo konture grila koje prate oblik karoserije.
@Dejan L
Eto vidis da lice,e sad da li je jedan kopija drugog,dobra ili losa u to ne ulazim,ali koncept karoserije je gotovo isti.
A2 je 1999 napravio ovakav oblik karoserije i tačka, a ovaj novi liči na prethodni i plus na budući A1 sportback.
A i3 može samo da liči na ovaj novi A2.
Objasni mi kako Audi može da liči na nešto predstavljeno pre mesec dana, kad liči na svog deceniju starijeg brata?
Ne lupetajte više
A ko ne zna matematiku i geometriju, evo da ga malo naučim JA:
1. Audi je sa modelom A2 bio prvi koji je uveo ovakav oblik karoserije, toliko je bio inovativan da ljudi nisu mogli da naviknu na njegov izgled, danas posle toliko godina svaki proizvođač ima ovakav ili sličan auto (kratak nos, prostrana kabina)
2. Matematika i geometrija (2.god srednje škole, analitička geometrija, funkcija, hiperbola , parabola, konveksnost, konkavnost), Audi ima čistu formu odlično uklopljenik konveksnih sa konkavnim linijama, BMW forsira šestougaone detalje, oštre ivice, trapezoidaste oblike, inspirisan saćem pčele.
3. Ono što je Audi napravio 1999. godine, BMW je tu ideju primenio tek 2011.
4. Ono što je Audi uradio sa A3 tj. kompakt modelom 1996. , BMW je uradio tek sa 1. serijom 1
Audi ima A1 i R8, a BMW ni u najavi
5. Zna se ko je tata ovakvog oblika karoserije. I ĆAO
Nemojte da ste smešni bre ljudi...kako uopšte možete da upoređujete i3 sa ovom kutijom šibica. I3 je ozbiljan, originalan, inovativan automobil sa naprednom tehnologijom za razliku od ovog malca kome je jedini kvalitet to što posmatran sa strane prati liniju i3.
@Dejan L
Dizajn koji pominješ (kratka hauba, kutijasta forma) su uveli dalekoistočni proizvođači osamdesetih godina prošlog veka i koliko god tebi neprijatno bilo Audi je prekopirao i3 a sve u pokušaju ne bi li konačno napravio atomobil koji bi imao smila (naravno opet će biti bezuspešno poput prethodnog A2 koji je slavu stekao na široj periferiji Ingolštada...)