Fiat 500 Spider i 500 Coupe?

Fiat je svoju "500" porodicu na poslednjem Salonu automobila u Ženevi proširio i modelom 500L, koji će se proizvoditi u Kragujevcu.

Sem već predstavljene verzije sa pet sedišta, Fiat 500L će se kasnije nuditi i u produženoj XL varijanti za sedam putnika, a najavljen je i crossover 500X. Da li je to sve?


Imajući u vidu činjenicu da je Mini nedavno kupcima ponudio i modele Coupe i Roadster, dizajner David Obendorfer je odlučio da pokaže kako on zamišlja eventualne Fiatove modele 500 Spider i 500 Coupe.


Po njemu, Fiat 500 Spider i 500 Coupe bi bili dugački 4070 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2410 mm, širina 1750 mm, a visina 1330 mm (500 Spider) odnosno 1360 mm (500 Coupe).
Ivan Mitić -
Autoblog.rs
Renderi via
Autoblog.it


Najbolji potez fiat-a u poslednjih 20 godina je sto prave jedanu vrstu brenda na osnovu fiat-a 500 ... 500L je vec tu , nadam se da ce i ovo zaziveti kao i onaj koncept malog suv vozila .... Tako ce se napraviti jedna familija 500-tki :)) Nadam se da ce nesto uskoro poceti da se radi i sa mojom ALFOM .... FORZA ITALIA :))
Ok, vidim da se samo meni ovo ne svidja ni malo....
Ne volim sto se stvara zacarani krug modela 500.
Iskreno, meni Fiat Barcheta izgleda 10 puta bolje od ovoga iznad, samo enterijer kaska.
Mini roadster 3.7 m
Fiat 500 Spider 4.07 m
Mazda Miata Mx5 4.02 m
Fiat 500L 4.14 m
Mini Countryman 4.09 m
Suzuki SX4 4.11 m
Čisto ilustracije radi, da ne ispadne da kupujem na metar!
Uros Cuore Sportivo
Ex Italo fan
Nemojte da mi preotimate "slavu"..
Idemo redom..
Imaće sudbinu Copen-a..
U ovoj klasi ne postoji jednostavniji , a uspešniji proizvod od modela Mazda MX-5..
Naravno, Honda S2000 je van konkurencije.. :)))
@carobnjak,
Inspirisano a opet nedostojno. Ipak, ne bi se zadrzavao previse na nekim nebitnim renderima nekog tamo dizajnera.
Barcheta je nepravedno zaboravljena, i dan danas je cesto vidjam i uvek se odusevim njenim oblinama. Mazda MX-5 je allround automobil u ovoj kategoriji ali njenu ekskluzivnost ubija veliki broj prodatih primeraka. S2000 je zaista sjajan ali je neoprostivo sto nakon toliko godina nije dobio naslednika. Doduse, mozda je tako i bolje imajuci u vidu promenljiv uspeh "novodizajniranih" Hondi.
Pitanje je zapravo da li su CC modeli ubili ovu klasu automobila...
Uros Cuore Sportivo
To i jeste razlika između nas i Japanaca..
Koliko god im bilo teško, oni gase proizvodnju kada vide da nemaju računa..
Model Legend je zadnji primer.. Imao sam prilike malo da ga vozim modela pre FL.. To je neverovatno iskustvo.. 3,5 motor i 295ks sa AWD pogonom.. Zvuk motora kada ubrzava hmm.. Ali, nemaju oni 15 modela pa da 3(iz ćefa) bacaju u bunar.. :)))
Фијат се са огранком 500 распуцао на све стране. Мислим да је то добар потез и да ће ти модели бити, веома, интересантни.
Kupe liči na mini-Crossfire, ako se neko seća tog Chryslera. Sve u svemu, odlični potezi, još ako bi se pravili kod nas...
Do kada će Fiat eksplatisati 500 tku?? Primitivizam će im doći glave što i pokazuju rezultati dosadašnji.
Razumem jedan model inspirisan istorijskim modelom, ali OVA strategija je bolesna, znači nemoć i nedostatak ideje.
Lično ne podnosim ni Fiat 500, ni Bubu, ni Mini, jer su to jednostavno neauti, čista zajebancija za bogatije slojeve i njihovu decu. Kad neko zasniva strategiju na zajebanciji, loše i završi. Tačka....
Mange
Koliko se može čuti u zadnje vreme model 500 i ne ide baš nešto "međ ljude", pa je logika da se malo obnovi svest o broju 500..
Pitanje je da li je to neki bezveze render od tamo nekog dizajnera, ili to FIAT ispipava puls tržišta? Kako bilo, ovakav auto im treba, u obje varijante, ali ne pod značkom 500 sa njegovim infantilnim dizajnerskim obilježjima . Pošto bi to (navjerovatnije) bio auto na osnovi (sadašnjeg ili nekog novog) punta, treba napraviti poluagresivni subkompaktni kupe. Ne bi trebali puno razmišljati u kom smjeru ići: stariji se sjećaju 850 sport i spider, odlične male sportske automobile na osnovi civilnog, jeftinog i jednostavnog 850 berlina (po meni najboljeg i najkvalitetnijeg FIAT-ovog auta ikada).
I još nešto, pošto su neki komentatori izrazili svoja nadanja da se ovo pravi u Kragujevcu, žašto ne? Pošto je 500L na osnovi punta (ili njegovog nasljednika), bilo bi logično očekivati da se i eventualno dolazeći novi punto pravi u KG, a isto tako i derivati toga auta.