home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mada su proteklih dana pažnju privukle slike potpuno nemaskiranog novog C4 Picassa, Citroen će ipak pre tog serijskog modela javnosti predstaviti C4 Picasso u koncept izdanju.

Technospace Concept će premijeru imati početkom marta na Salonu automobila u Ženevi, a najavljuje serijski C4 Picasso druge generacije od koga se praktično neće razlikovati.

U svakom slučaju, Technospace Concept je kompaktni MPV dugačak 4430 mm, širok 1830 mm, visok 1610 mm, dok zapremina prtljažnika iznosi 537 litara.

Auto je dobio novu PSA modularnu EMP2 platformu, a Francuzi najavljuju da će novi C4 Picasso biti lakši i aerodinamičniji u odnosu na svog prethodnika.

Najekonomičnija verzija će imati prosečnu potrošnju goriva od 3,7 litara dizela na 100 km i emsiju CO2 od 98 grama po km, a više detalja tek sledi.

Ivan Mitić – Autoblog.rs   

Foto: Citroen via Autoforum.cz



čitanja : 1809



Komentari

S obzirom da je koncept, znači farovi će biti drugačiji.
Ovo nije nimalo loše i kad bi ovako ostalo.
Ima lepe proporcije za jedan auto Miniven klase.
Ladno dizajnerski može da stane uz 500L.
Pored ovog C4 Picasso-a i 500L svi drugi MPV izgledaju nedovršeno

Autor Deyan_L 07 Feb 2013, 13:51

Kako vidim, instrument tabla mu ostala na sredini? Do moga...
A i ova golema "šoferka"... Nije postojala nikakva potreba da u gornjem delu izigrava stakleni krov ( jer panorama krov već svakako ima ), pri čemu će takva "produžena šoferka", kao zamenska, da bude značajno skuplja od neke "normalne" ( bez istovremene funkcije i krova ). Sem toga, u takvoj verziji "šoferke" je stupidno rešenje prednjih "suncobrana".
Ne bi citroen bio citroen, a da nema barem neki "napredan detalj" kao na GS-u, koji će da rastera niz potencijalnih, a "umerenih" kupaca ...

Autor moron 07 Feb 2013, 14:23

@ Moron
Pa vidim to što nekad beše Citroenov modni krik, počeli svi da nude kao opciju.
Panoramski krov, a kasnije i panoramski vetrobran. Ja sam ZA! Uostalom, ajde pogledaj cene limarskih delova za Toyota-u ili Hondu. Pa koliko god da košta ovaj vetrobran opet je jeftiniji nego 1 krilo za japanca. Jel tako?

Autor Deyan_L 07 Feb 2013, 14:34

Deyan_L
Ja mogu da ti kažem iz "prve ruke" da za 308 SW prednja šoferka ( u staklarskim servisima ) košta oko 400 ( sa zamenom i "potrošnim materijalom" ) i to upravo zbog svoje nešto veće veličine nego kod "normalnih kola".
Citroenova Zenith prednja šoferka je bar 50% skuplja i od te sa 308, ali je Zenith »šoferka« potpuno nepotrebna ako kola imaju panorama krov ( ukoliko je nekome panorama krov uopšte »potreban« , jer to i nije teren »potrebe«, već »sviranja« ). A na stranu to što ja mislim da je Zenith prednja šoferka za vozača jako nezgodna sa suncem.
Drugim rečima, posmatrano praktično ili finansijski, Zenith ne bih ni pod tačkom razno voleo da imam.

Autor moron 07 Feb 2013, 14:57

Odlicno! A onda kompletna prednjica sve ispocetka...

Autor carobnjak 07 Feb 2013, 15:03

@Deyan_L
Ovo jeste koncept, ali s obzirom da niko ne testira koncept vozilo, one slike od pre par dana su bili finalni proizvodi u preprodukciji - znaci tako ce i izgledati C4 Picasso.
Osim toga vec sam ti rekao da nije prvi poceo Citroen sa svojim tkzv panoramskim vetrobranima, nego Opel sa Astrom GTC 2005. godine i ti opet teras svoju pricu...

Autor Orlo 07 Feb 2013, 15:20

Znaci ovaj ipak ostaje ovaj ruzni prednji deo :((

Autor samo_realno 07 Feb 2013, 16:21

@Dejan_L... to je to, neće menjat farove. njihovi "koncepti", koji završe u serijskoj proizvodnji, su u od tamo negdje prvog C4 identični produkcijskim modelima... seti se samo C4 i C2 "Sport Concepta" ili DS3 "koncepta" zvanog DS-inside ili DS5 "koncepta", zvanog "White pearl"... ovo je finalni oblik novog Picassa!

@moron... kolko sam upoznat, armatura novog picassa bi trebala bit jako minimalistična, sa farbovitim lcd displejima i s najmanje jednim touch screenom... ali, kako je "organiziran layout" instrumenata, na žalost još ne znam... možda uprkos ovakvom "sjenilu", kakvog se vidi kroz šoferšajbu, sasvim klasično, sa instrumentima isperd vozača...
a protiv "zenit" šajbe lično nemam ništa! mogu samo reć, da sam, kad sam se na jedno maglovito i sprva tmurno prijepodne vozikao okolo sa testnim C3 exclusive, isprva bio "nad*kan" na neprecizan mjenjač, nekako trom motor, prelagan upravljač i "čudnovate" suncobrane... sve dok se kroz maglu nije probilo malo sunca... u tom momentu kabina te testne C3-ojke ispala je jedno svetlo, veselo i ugodno mesto pa sam samo "odvrnuo" radio, dobio smešak na lice i iznenada me više nije bilo briga za stvari, koje su mi isprva išle na živce!
C3, i Picasso nisu auti "za polaganje" zavoja, već auti za ugodno i ležerno krstarenje! i zenit šoferšajba je jedan veliki bonus za ugođaj u kabini!

Autor drugmirko 07 Feb 2013, 16:44

drugmirko
Ne znam čime se baviš, ali trebalo je da budeš pesnik, bar u slobodno vreme ... Mislim, deo te nisam razumeo ( kao što nekada ni pesme ne shvatim ), mada je »ukupan izraz« veoma lep. Tek, nadam se da će novi C4 picasso, tj. njegov »ukupan izraz«, da bude lep, a probaću i da shvatim sve njegove avangardne »delove«. Ko zna, možda »vrate« i »bombe«, pa ću od kuma uzmem »jedan balon« LHM ulja, ostalo mu iz vremena GS-a, više trošio tog ulja, nego goriva ...

Autor moron 07 Feb 2013, 17:20

@drugmirko
Lepo napisano i pogodjena suština.

Autor MAX 07 Feb 2013, 18:41

:)) bavim se umetnšću ali ne poezijom :D

a "bombama" se, bi se, ko i "fiksnom volanu" moglo loše pisat... zbog troškova i "ekonomije kolićine" :((
jedino... neznam kako je tvom kumu GS "trošio" LHM... mora, da mu je negde pukla cev hidraulike, pa mu curelo... jer naš (i pred kraj života moj) GS nije poznavao taj problem... i više od 20 godina i negdje 400+ hiljadu kilometara, imao je besprekornu hidrauliku i iste kugle. samo smo par puta dopunjavali plin u njima...

a zenit šajba je stvarno super... osječaj u autu je, osim u najvećoj letnjoj žegi, puno bolji neg kod punog limenog krova! a ak ti smeta, jednostavno poslajdaš blende prema napred i bar iznutra je feeling isti, ko da tog stakla nema...

Autor drugmirko 07 Feb 2013, 18:48

@Deyan_L
Ako imaš vremena probaj da na poziciji ledova ubaciš uske farove (dve visine ledova i iste širine), a da sadašnje pozivije farova zatvoriš. Izgledao bi običnije, ali meni mnogo lepše.

Autor MAX 07 Feb 2013, 18:50

drugmirko
Davno se kum rešio tog GS-a,ima bar 15 godina,a "bombe" su mu se i ponašale kao "bombe"...
Po meni, "panorama" krov "da", ali ne zajedno sa Zenith-om ( nema potrebe, a oči vozača su bolje zaštićene od sunca bez Zenitha ), a Zenith eventualno "da" samo bez "panorame". Svakako, ako može, Zenith bih izbegao.
O tome kakve je "temperatura" u kolima sa "panoramom", to je već tema za diskusiju. Izvesno je da kroz "panoramu" može dobro da se prati stanje tereta na krovu ( recimo, bicikala ), a i da je zimi deci lepa zabava da prstima crtaju po zamagljenom staklenom krovu, Da, bolja je i vidljivost za čitanje, ali ja i inače slabo čitam, a još slabije dok vozim ...
Šalu na stranu, čovek je kao biljka, kao da fotosintezu vrši i nekada ta svetlost u kolima zna da raspoloženje učini boljim. Nekada ...

Autor moron 07 Feb 2013, 19:37

žao mi je tvog kuma, no naše "bombe" ponašale su se BP...

a za "panorama+zenit" te ne razumem baš najbolje... pa to ne ide zajedno! ili je panorama ili zenit! recimo, prvi C4 si mogao dobit s panoramom ali ne sa zenitom... kod novog, C4-panorama, DS4-zenit... DS5-panorama, zenit nije moguć... Picasso-zenit, panorama nije moguća itd.

Autor drugmirko 07 Feb 2013, 20:19