Renault TwinRun concept (+ video)

Renault je nedavno saopštio da je u saradnji sa dizajnerom Rossom Lovegroveom napravio novo koncept vozilo koje će premijeru imati 8. aprila u Milanu. U međuvremenu su se pojavile i ove špijunske slike tog novog Renault koncepta, koji je "uhvaćen" tokom snimanja promotivnog materijala u Španiji.

Pojedini izvori navode da je ime koncepta TwinRun (drugi pominju TwinFun), kao i to da se ovde navodno radi ili o najavi novog Twinga, a možda i novog Renaulta 5 o kome se već govorilo. Ispod haube se možda krije 1,6 litarski turbo motor sa 200KS i 240 Nm obrtnog momenta.


Automobil privlači pažnju i alu točkovima od 18 ili 19 inča, kao i plavom bojom kakva je bila i na prošlogodišnjem konceptu Alpine A110-50.

U svakom slučaju, više informacija tek sledi.
Ovde i podsećanje da je pre nekoliko godina već bilo reči o tome da u francuskom proizvođaču razmišljaju o projektu premium supermini automobila, koji bi bio inspirisan Renaultom 5 iz 1972. godine (a koji se od 1976. prodavao i u SAD-u, pod imenom Le Car).
Takav model bi trebalo da predstavlja alternativu modelima kao što su Citroen DS3 i Mini. Ranije se govorilo da se ovaj novi Renaultov supermini navodno može očekivati tokom 2014. godine, a kupcima bi na raspolaganju trebalo da bude i široka lista opcija za personalizaciju vozila.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Lisenger i Km77.com
Ovo je , ja mislim ipak novi Twingo-Smart forfour,mada asocira na peticu ima elemenata,ali rekao bih da mu je hladjenje nazad, kroz zadnji odbojnik ili se varam.
Ma kakva zadnja vuca, ovo ce biti serijski, prednja vuca i naravno motor napred porecno... inace je interesantan, i verovatno jeste najava za novi Twingo...
Zadja vuca i motor nazad, novi Twingo i novi Smart Forfour,ista platforma,barem su tako najavili.Ako bude, kralj klase.
@L Dejan
Hhahaha Dejane, bas sam se lepo ismejao. Delim tvoje misljenje.
Evo sta im je bila inspiracija, jedino su po meni ``dijamant`` trebali izmestiti sa maske na haubu.http://en.renault-club.cz/gallery_detail.php?id=249
Ma kakvi zazori, sedi i gas do daske!!!
Wrooooommm!!!
Super bi bilo kad bi mogli svi da se izjurcamo na nekoj stazi s ovim...
Voleo bih iskreno , da je i Fiat svoj 500 radio sa zadnjim pogonskim mostom, koliko god da kosta mislim da bi im se isplatilo jos vise(barem neka ogranicena serija).Da li mozete da zamislite auto od 3,5 metara, cija je prednja osovina neopterecena pogonom.Vozim Compacta sa zadnjom vucom i najbolja osobina koju ima je okretnost i parkiranje tamo gde svi kazu da je nemoguce, svako ko je probao zna o cemu pricam.Nadam se da ce i ostali napraviti konkurente.
Ako FIAT izbaci ovu verziju sahranice Adama (Fiat 500 5porte)
https://autoblog.rs/gallery/108/fiat%20500%204door.jpg
Kvalitet znaci ne kvaritise i ne habati se na primer:twingo predje 300000 km bez ijednog kvara, ne postoje tragovi habanja nigde,a pronadji mi jedan zardjali twingo jos od 94 na primer.Zazori nista ne znace, sve ih sklapaju roboti koje uglavnom proizvode 3 najveca svetska proizvodjaca i u celoj autoindustriji danas su gotovo isti sa istim mogucnostima.Ne nadjoh Modus, Twingo, Clio niti cuh a puno ih mojih prijatelja vozi da im je crkao neki displej.Laguna i Megan su imali probleme sa handsfree karticama i dci motorima na pocetku, kao i sa rukohvatima, ali ih sada nemaju.A ti prodji pored logana,sandera, dastera i pronadji tragove habanja na njima, mada od toga inace pate svi proizvodjaci, ali njihova gruba plastika uvek izgleda kao nova, to su moja iskustva,a i mnogih listova koji su ih testirali i kao polovnjake i na testovima izdrzljivosti, tako da tvoje misljenje prosto nije merodavno jer navijas za vw zato sto vozis Fabijicu i sve sto ima veze sa Pezoom zato sto ti tata valjda ima neki.Pezo je ubedljivo najgori francuski proizvodjac po kvalitetu unutrasnjosti, jer podseca na kineze sa obiljem hroma koji se guli,(moj sluzbeni auto je 407 1.8 i u gori nisam seo, prepust metar i po preko prednje osovine, vozi se kao i autobus, mekan udoban, na 120000 sav oguljen, a plastike su spojene svuda da zavuces prst)Ja vozim bmw zena fiestu i nemamo problem da kazem kumu koji ima Modusa 1.5 dci (sa 230000 na satu, kupljen sa 130 000 , bio van i takodje sem servisa nikada kod majstora)da smo ispali glupi jer je njegov auto upotrebljiviji, sarmantniji stedljiviji i ima zazore izmedju krila i a stuba zato sto su krila srafljena mogu da se skinu takav je valjda i Clio (prodat u 9 miliona i to najvise u nemackoj gde je skorouvek medju 10)ako se ne varam i prestani da lupetas, nisi objektivan.Ja znam da je Golf najbolji u klasi i meni je u svakom pogledu,Pasat i nova Mazda 6 su mi u D segmentu ali mi je Klio bolji od Poloa,a ovaj malisa mi je sad za 50 godina avantgardniji od svih konkurenata.Izvini ali Skode su dobre i pouzdani, upotrebljivi automobili koji koriste vw tehniku(koja uzgred zna u mnogim modelima da bude i krs)ali meni sve izgledaju dizajnirane kao mantije i nemas prava ni moci da se ljutis niti da mi promenis misljenje jer je u krajnjoj liniji samo Klio prodat u isto primeraka koliko je Skoda od nastanka napravila automobila.