Kia CUB Concept i zvanično

Kia je ove godine već predstavila nekoliko novih koncept vozila (Cross GT, Provo), a na ovogodišnjem Salonu automobila u Seulu (od 28. marta do 7. aprila) pojavio se još jedan – CUB Concept.

Kia u svom saopštenju kaže da se radi o konceptu "kompaktnog, 4-vratnog kupea" (sa takozvanim samoubilačkim vratima i bez B stuba), koji je kraći od 4 metra a dizajniran je da privuče urbane mlade vozače.

Takođe, Korejci navode da je CUB vitak i malen, a karakterišu ga mekane linije, nasmejano "lice", izazovan karakter i LED farovi u obliku dve vodoravne crte, koji su svoje mesto već našli na Kijinoj najvećoj limuzini Quoris.

CUB Concept ima mesta za četiri putnika, dok je za pogon izabran Kijin novi 1,6 litarski turbo četvorocilindraš sa 204 konja.

Za dizajn je inače bio odgovoran Kijin dizajn studio u Seulu.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
@ Neposteni nalazac
Onda bi svi mogli da zatvore fabrike.
:)
Samo što u ovoj šali ima mnogo istine
Nažalost, čelnici VW-a u vezi buduće Fabije (2015.) najavljuju velike kompromise zbog prostranosti i upotrebljivosti. Možda i najradikalnije do sada.
Jbg neko u porodici mora da trpi. Inače bi Fabija pojela Polo po prodaji.
eh kad' bi frameless i suicide vrata mogla zajedno u današnje vreme ko continental nekada
Izvanredno! Jedini detalj koji mi nije po ukusu je identicno oblikovanje branika naprijed i pozadi.
Pa to je prepakovan Rio, sa drzacem za novine na prednjim vratima spolja.
@ Vlada
Nije cudo to da te podseca na onom na A1. Njihov aktuelni dizajner, Peter Shrejer, je radio u Audiju.
Divim se ovom Shrejeru,na kraju bi mu svi automobili izgledali kao A1, ali u poslednjem trenutku se setio da stavi ovaj drzac za alat da kad majstor skida tocak ima gde da drzi kljuceve i srafcojgere.Svaka cast Peteru.A Dejane kompromisi koje najavljuju za Fabiju su da ce odustati od dosadasnje ekstravagancije u dizajniranju i neoubuzdane slobode, pa ce sada Fabija biti kraca varijanta Rapida , za razliku od prethodnika gde je Rapid bio duza varijanta Fabije.Sad ce Fabija izgubiti deo fluidne organske unutrasnjosti, ali ce zato biti duza od prethodnika nesto izmedju hatcha i sw tako da ce to biti najjeftiniji metar VW.