BMW X7 iPerformance concept

Dugo najavljivani BMW X7 je pred nama, doduše još uvek u formi koncept automobila, ali serijski model možemo da očekujemo tokom 2018. godine.

Kako bilo, X7 iPerformance concept će promociju imati 12. septembra na sajmu automobila u Frankfurtu, a do tada treba reći da vozilo između ostalog ima upadljive prednje "bubrege", stakleni panoramski krov, velike točkove (od 23 inča), luksuznu unutrašnjost, dvobojna kožna sedišta, svetle akcente, 12.3-inčnu digitalnu instrument tablu, iDrive infotainment sistem i zanimljivo oblikovan volan.

X7 iPerformance concept ima plug-in hybrid pogon, što znači kombinaciju BMW TwinPower Turbo benzinca, elektromotora i litijum-jonskih baterija.

Podsećanja radi, ovaj BMW-ov rival Mercedesu GLS će biti napravljen na platformi Serije 7, razvija se pod kodnom oznakom G07, dok će se u gami motora verovatno naći i 3,0 litarski TwinPower Turbo šestocilindraš, pa 4,4 litarski TwinTurbo Turbo V8, a možda i 6,6 litarski twin-turbo V12.

Takođe, možemo očekivati i 3,0 litarski šestocilindrični turbo-dizelaš, kao i već pomenutu plug-in hybrid varijantu.

Sve verzije će standardno imati xDrive pogon na sva četiri točka i osmostepeni automatski menjač, a pominju se i i LED/laserska prednja svetla.

Kako se najavljuje, X7 će biti najluksuzniji model u gami, čak i više od Serije 7, uz verzije za do sedam putnika (koncept inače ima šest sedišta), kao i veliki prtljažnik.

Neki mediji su još ranije pisali da je cilj što manja težina, što će biti ostvareno zahvaljujući upotrebi aluminijuma, magnezijuma i ugljeničnih vlakana.

Proizvodnja će se odvijati u BMW fabrici Spartanburg u SAD-u, i to 45.000 komada godišnje. Što se cene tiče, neke ranije nezvanične procene kažu da će bazna verzija koštati oko 130.000 evra.
Očekuje se da će glavna tržišta za X7 biti Kina, Rusija i SAD, a treba pomenuti da BMW planira i ultra luksuznu verziju X7-ice.
Taj ultra luksuzni X7 će po svemu sudeći imati mesta samo za četiri putnika (sa luksuznim zadnjim delom za dva putnika pozadi), entertainment sistem za zadnji deo, kao i individualna zadnja sedišta sa grejanjem, ventilacijom i funkcijom masaže.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ovi bubrezi su ekstremno ružni i promašeni.
Ne uklapaju se ni malo.
A profil nalik na Lexus :
http://st.motortrend.com/uploads/sites/10/2015/09/2016-Lexus-LX-570-side-profile.jpg
Prokleti bili!!! Zasto uvek MORA taj uasni mono gril? Zasto ne stane gril tamo gore do linije branika i onda dole lepo radis sta hoces stilski sa otvorima za hladjenje...
Ovo je malo reci odvratno.
Meni ovo najbolje dizajnirani suv dugo vremena u nazad.Taj gril mu bas daje retro futuristicku notu.Sto se ukusa tice, moj su potrefili.
samo prednjica da se sredi do produkcijske verzije,a hoce i to je to.ostalo sve savrseno, pogotovu enterijer.volan je pobedio.
Sa ovom jumbo maskom i disproporcionalno uskim farovima vuče na nekakvog glodavca...
Djordje
Misliš ovako ?
https://www.germancarforum.com/attachments/2ee6e7cd977cb297fc9ac76d46f33b17-_-jpg-jpg.421873/
:)))