home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
MAN TGE 3.180 4x4 Combi

Proizvođač komercijalnih vozila u vlasništvu VW Grupe Man Truck & Bus je prikazao kombi koji može da bude opremljen gusenicama kao pogonskim jedinicama u stilu tenka umesto točkova, što je značajno poboljšalo njegovu terensku sposobnost.

Kombi TGE 3.180 4x4 je dizajniran za vožnju na konvencionalnim gumama dok je na putu, ali kada se suoči s ozbiljnijim terenima, poput "snegom prekrivenih padina ili blatnjavih livada", gusenice mogu da se namontiraju za manje od jednog sata - bez specijalističke pomoći, prenosi Jutarnji.hr.

MAN TGE 3.180 4x4 Combi

Konverzija se, navodi Man Truck & Bus, sprovodi "poput promene točkova". Jedina promena koja je potrebna na glavčinama točka kombija je postavljanje namenske adapterske pločice, koja je pričvršćena na izvorne šrafove točka i uspostavlja vezu s osovinama. Gusenice je napravio TrackSystems, a težini kombija dodaju oko 300 kg.

Man Truck & Bus navodi da je TGE 3.180 "idealan" za skijališta, gde bi mogao da se koristi za prevoz gostiju između hotela i žičara, na primer, i za pristup teško pristupačnim alpskim pašnjacima.

MAN TGE 3.180 4x4 Combi

Uključujući vozačevo mesto, nudi se ukupno osam sedišta. Korišćenjem guseničnog pogona, kombi može da se vozi brzinom do 50 km/h, bez izmena potrebnih za njegov standardni 8-stepeni automatski menjač, ​​koji neće ići dalje od treće brzine kada se koriste gusenice.

Ostale karakteristike koje čine TGE 3.180 posebno pogodnim za rešavanje teških terena uključuju šasiju Seikel, podignutu za oko 3 cm. Iako preuređeni kombi može da vozi po snegu, gusenice moraju da se uklone kad se TGE vrati na put, kako bi se izbegla oštećenja. TGE 3.180 za sada ostaje koncept, ali MAN će u budućnosti verovatno ponuditi komplet za prenamenu kao opciju za kombi.

Izvor: Jutarnji.hr

Foto: MAN



čitanja : 1375



Komentari