home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Škoda Epiq Concept

Škoda je otkrila ime svog električnog gradskog krosovera, zajedno sa dizajnerskom studijom koja pokazuje prvi pogled na taj novi model. Škoda Epiq, koja će biti predstavljena 2025. godine, koštaće oko 25.000 evra.

Sa dužinom od 410 cm, imaće prostranu unutrašnjost i zapreminu prtljažnika od 490 litara.

Škoda Epiq Concept

Vozilo će u potpunosti inkorporirati moćan, funkcionalan i autentičan novi Modern Solid dizajnerski jezik – iznutra i spolja. Ovo će biti upotpunjeno besprekornim digitalnim iskustvom, sa novim tehnologijama i funkcijama pomoći.

To je savršen izbor za kupce koji su novi u električnoj mobilnosti. U potpunosti uključuje moćni novi Modern Solid dizajnerski jezik – iznutra i spolja – i nudi maksimalni električni domet od više od 400 kilometara.

Škoda Epiq Concept

Modern Solid dizajnerski jezik predstavlja sledeći nivo modernosti. Pametna funkcionalnost i praktičnost su harmonično izbalansirani atraktivnim novim izgledom i pristupom održivosti.

Škoda Epiq savršeno otelotvoruje sve ključne atribute novog Škoda dizajnerskog jezika.

Epiq karakteriše izvajani poklopac motora sa novim Škodinim natpisom. Njegov Tech-Deck Face u sjajnoj crnoj boji je moderna reinterpretacija poznate Škodine maske i sadrži električne uređaje kao što su radar udaljenosti i prednja kamera. Tech-Deck Face je okružen bifunkcionalnim LED elementima u obliku slova T za dnevna svetla i indikatore. Prednji farovi su u nižem, sekundarnom položaju. Njihovi svetlosni moduli imaju dizajn inspirisan kubizmom i imaju Matrix LED tehnologiju. Robusni prednji branik dolazi sa upečatljivim spojlerom u Unique Dark Chrome izdanju.

Pogled sa strane karakteriše visoka, široka tornado linija koja vizuelno odvaja staklene površine od ostatka karoserije i naglašava moćna ramena automobila. Lukovi točkova ispod su sa upadljivom oblogom i sadrže aerodinamično optimizovane točkove. Niska, blago nagnuta linija krova spaja se u krovni spojler za optimalnu aerodinamičku efikasnost. Zadnji deo takođe ima robustan branik i Škoda natpis u jedinstvenom tamnom hromu na vratima prtljažnika.

Škoda Epiq Concept

Minimalistički izgled Škoda Epiq je naglašen mat metalik bojom Moom White. Narandžasti detalji na krovnim šinama i točkovima, kao i na prednjim i zadnjim branicima daju vizuelni kontrast.

Epiq će biti prvo serijsko vozilo sa minimalističkim Modern Solid enterijerom sa fokusom na izdržljive, praktične i održive materijale. Ima otvoreni odeljak za odlaganje koji uključuje bežični punjač za mobilni telefon u centralnoj konzoli, kao i Simply Clever pregrade za još više opcija za skladištenje. Prtljažnik takođe ima koristi od nekih karakteristika brenda Simply Clever detalja kao što su kuke za torbe, elementi za teret, kuke za pričvršćivanje i skriveni podni odeljak.

Škoda Epiq Concept

Dvokraki volan prikazuje novi Škoda natpis, kao i fizičku dugmad i haptičke točkove za pomeranje sa Flashy Orange akcentima za kontrolu ključnih funkcija tokom vožnje. Mobilni digitalni ključ omogućava širok spektar interakcija preko pametnog uređaja kupca, čime se poboljšava digitalno iskustvo korisnika. Ovo naglašava konzistentan fokus na potrošače Škodinog pristupa „pre svega mobilni” koji je osmišljen da olakša svakodnevni život vozača.

Škoda Epiq biće prekretnica u istoriji Škode, što je naglašeno njenim prepoznatljivim i imenom. Savršeno se uklapa u nomenklaturu Škodinih BEV SUV modela: E na početku označava električni Škoda model, dok ga Q na kraju identifikuje kao člana SUV porodice brenda. Epiq je izveden iz starogrčke reči "epos", što znači "reč" ili "stih", ali i "priča" ili "pesma". Ime izaziva pozitivne asocijacije kao što su neverovatno, sjajno i izvanredno.

Sa svojim pametnim karakteristikama i svestranošću, Škoda Epiq ima za cilj da ispuni potrebe kupaca koji su orijentisani na porodicu i život. Gradski krosover će se proizvoditi u Pamploni, u Španiji, kao zajednički razvojni i proizvodni projekat Volkswagen Grupe.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1201



Komentari