Citroen Ami Buggy Rip Curl Vision
Tokom nedelje takmičenja, Citroen će obezbediti flotu vozila za prevoz učesnika i ponuditi probne vožnje Ami i Ami Buggya. Ovaj model je posebno pogodan za događaj namenjen mlađima od 16 godina, jer je dostupan i za one od 14 godina i nudi nežnu električnu mobilnost. To je opipljiv način da se mladima pruži sloboda da surfuju i kreću se po gradu.

Kako bi obeležio takmičenje, Citroen je otkrio novo koncept izdanje, dizajnirano posebno za ovu priliku: Ami Buggy Rip Curl Vision. On otelotvoruje sve atribute avanturiste fokusiranog na bekstvo i razonodu, pojačan prepoznatljivim bojama, materijalima i pametnim karakteristikama prilagođenim potrebama surfera. Koncept automobil otvara novo poglavlje u saradnji između Citroena i Rip Curla, čija će se priča uskoro nastaviti…

„Oduševljen sam što obnavljam partnerstvo između Citroena i Rip Curla, dva brenda koja razvijaju stilske, tehničke proizvode dizajnirane da promovišu blagostanje, slobodno vreme i bekstvo. Zajedno delimo istu viziju usmerenu na avanturu, stil i slobodu, dizajniranu za mlađe generacije. Ami Buggy Rip Curl Vision otelotvoruje slobodan duh i kreativnost koji spajaju dva brenda. Ovim konceptom potvrđujemo našu posvećenost tome da električnu mobilnost učinimo pristupačnom, počevši od mikromobilnosti, dostupne od 14. godine i usmerene ka slobodnom vremenu“, navodi Ksavije Šardon – generalni direktor Citroena.

Sa svojim razigranim karakterom, Citroen Ami Buggy sada dobija novi identitet. Ami Buggy Rip Curl Vision je rezultat zajedničke vizije dva brenda koja korisničko iskustvo stavljaju u srce dizajna. Citroen i Rip Curl su zamislili vozilo koje autentično otelotvoruje duh surfera: praktično, robusno i spremno za avanturu. Svaki detalj je izrađen da zadovolji stvarne potrebe vozača: laka mobilnost, prevoz opreme, udobno presvlačenje i potpuno uživanje u svakom trenutku.
Zahvaljujući stručnosti Rip Curla, njegov dizajn je optimizovan za surfere: pametno skladištenje, poboljšani prostor i karakteristike spremne za slobodno vreme. Citroen deli ovu viziju, čineći električnu mobilnost avanturističkom, pristupačnom i stilskom.

Njegov dizajn zadržava DNK Buggyja, a istovremeno integriše elemente inspirisane surfovanjem:
Ljubičasta boja karoserije koja je u kontrastu sa belim krovnim otvorom, crnim platnom i crnim spojlerom
Bele nalepnice na zadnjem bočnom prozoru
Beli farovi i bela LED traka na krovu za optimalnu vidljivost
Ekološki dizajnirana unutrašnjost sa jastučićima za sedišta štampanim motivima inspirisanim Rip Curlom
Ljubičaste pregrade za odlaganje stvari na kontrolnoj tabli
Ami Buggy Rip Curl Vision uključuje praktičnu i inovativnu dodatnu opremu:
Prostirke za pod napravljene od recikliranih odela za surfovanje, vodootporne i lake za čišćenje
Vodootporna torba za mokru opremu
Novi prostor za odlaganje stvari u automobilu i za svakodnevnu upotrebu
Sklopiva, vodootporna kutija za odlaganje stvari na strani suvozača
Krovni i bočni nosači za daske za surfovanje
Da bi se pojačao svet praktičnih dodataka za razonodu, oni su dizajnirani da se uklope u koncept:
Daska za surfovanje sa motivima koji odgovaraju sedištu, brendirano sa Citroen x Rip Curl
Ami češalj
Privezak za ključeve Ami
Staklena kugla koju je kreirala umetnica Šarlot Burus, simbolizujući zajednički univerzum oba brenda: razonodu, surfovanje, avanturu i slobodu
Ljubičasti Bluetooth zvučnik koji odražava boju karoserije
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs
Izvor: Stellantis