home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Nova, treća generacija Subaru Impreze je od pre nekoliko dana dostupna i kupcima u Srbiji. Ovlašćeni distributer ove japanske marke za našu zemlju, firma Nicos C. Kattamis Ltd (Nemanjina 40/11, Beograd, tel.011/3650-047, 3650-083, www.subaruserbia.co.yu), odredio je zaista povoljnu cenu za osnovni model Impreza 1,5R sa 107KS i manuelnim petostepenim menjačem, koji uprkos Subaruovom simetričnom integralnom pogonu (Symmetrical AWD) i reduktoru finalnog prenosa u standardnoj opremi (ali bez klime), treba platiti samo 13.950 evra sa PDV-om, što je 3000 evra manje od najjeftinijeg starog modele Impreze ! Paleta agregata pored pomenutog 1,5 litarskog benzinca sa 79kW/107KS, za sada obuhvata još jedan benzinac, i to zapremine 2,0 litra, koji razvija 110kW/150KS. Osnovna verzija Impreze sa 2,0 litarskim motorom i manuelnim menjačem kod nas košta 20.950 evra sa PDV, dok za varijantu ove jače Impreze sa automatskom transmisijom treba izdvojiti 21.950 evra. Inače, najskuplja Impreza u Srbiji staje 25.950 evra sa PDV-om (2,0L motor, automatik i najviši paket opreme). Impreza sa slabijim 1,5L motorom postiže maksimalnih 175 km/h i ubrzava do stotke za 13,9 sekundi, dok snažniji 2,0L stiže do 193 km/h, a do 100 km/h ubrzava za 9,3 sekundi (toliko treba sa manuelnim menjačem, a sa automatikom 11,3 sekunde). Kasnije dolaze i snažnije verzije, odnosno Impreza WRX sa turbo motorom i 230KS, kao i najjača WRX STi varijanta sa 300KS. Tokom 2008. pojaviće se i Impreza sa dizel motorom. Nova Impreza će se nuditi samo u hatchback verziji sa petora vrata (dužina 4115 mm, širina 1740 mm, visina 1475 mm, međuosovinsko rastojanje 2620 mm), mada će kasnije Subaru najverovatnije i nama u Evropi ponuditi i klasičnu limuzinsku varijantu (dužine 4590 mm), koja je već predstavljena Amerikancima pre nekoliko meseci. Bez obzira na vrstu karoserije, nova Impreza generalno donosi "mirniji" dizajn (plus komforniju i prostraniju kabinu) u odnosu na prethodnicu, koja je ipak imala oštrije i agresivnije linije. U japanskoj fabrici su očigledno odlučili da nova Impreza bude više "mainstream" automobil poput drugih modela u C segmentu (tzv. Golf klasa), a to obavezno znači naglasak na hatchback karoseriju sa petora vrata (stara Impreza se doduše takođe nudila i u verziji sa petora vrata, ali je to bila nekakva mešavima polu-karavana i hatchback modela). Kako će Evropljani prihvati ovakvu Imprezu, pokazaće vreme. Osim novog dizajna, Impreza je po navodima fabrike, sada i daleko bezbednija i kvalitetnija. Može se pohvaliti i novim zadnjim vešanjem, nižim težištem, krućom karoserijom, manjom potrošnjom, boljom aerodinamikom (količnik otpora vazduha, umesto 0,36 sada je 0,34) i unapređenim voznim osobinama. Subaru inače u našoj zemlji ima još tri dilera. To su Graditelj Group u Novom Sadu (Bulevar Slobodana Jovanovića 4a, tel. 011/ 48 08 400), Čurćić Export-Import Ltd u Beogradu (Vojvode Skopljanca 29, tel. 011/247 2222) i Interspeed Holding kompanija a.d. u Beogradu (Hajdukov Veljkov venac 4-6, tel. 011/3971-277).




čitanja : 10653



Komentari

Vozim Subaru Legacy2,0 godiste 2000 i mogu da potvrdim da je upravljivost i pouzdanost ove marke bolja od svih koje sam probao (vozim vise od 30 godina)Kod Impreze se cak moze ocekivati najbolje ponasanje od svih Subaru modela, obzirom na kompaktnost.
Da li neko zna gde mogu da se nabave knjige/uputstva za starije modele kao sto je moj?

Autor B. Lekovic 16 Dec 2007, 16:37

Kupio sam ovaj model, i imam sledecu zamerku: Auto je vrlo "lenj" za svojih 107 konja trebalo bi da ide kao zmaj, ali mogu reci da je ford escort od 90 konja iole zivahniji i startniji od ove impreze. Pomalo sam razocaran...

Autor Vujke 27 Jan 2008, 19:19

iaoko je izasla nova impreza ja ipak volim starije modele od 98 do 06 god i zelio bih da se raspitam za takve mashinerije koliko i dje ih migu naci..

Autor Nebojsa 12 Feb 2008, 22:56

Желим само да се у кратко осврнем на Ваш текст тј. део текста поводом новог овлашћеног продавца и сервиса Субару аутомобила у Србији. То је све у реду и треба да их буде што више,а у тексту сте навели да у Србији поред новог продавца ових предивних аутомобила (имам два Субаруа), има још и три постојећа и навели сте имена. Наиме, а ради тачнијег обавештавања јавности, предузеће Интерспид из Београда још од средине 2007. године није више овлашћени продавац Субару аутомобила, с обзиром да су сами отказали уговор кипарској фирми Никос Ц. Катамис. Зашто још увек на сајту ове кипарске фирме стоји да је Интерспид њихов овлашћени продавац то не знам, али колико се види свој сајт www.subaruserbia.com не ажурирају како треба. То се види и по томе што нису у стању да сајт буде на српском језику, а превод са енглеског је урађен још пре годину и по дана !

Autor Драган 16 Feb 2008, 00:34

Драги Вујке, то што ти мислиш да је ауто лењ је велика грешка. Не можеш упоређивати ова два модела из најмање два разлога.
1)ескорт је сигурно 300 кг. лакши од импреце и
2)опште је познато да аутомобили са погоном на сва четири точка спорије убрзавају.
Уосталом ако си хтео спортску вожњу требало је да купиш модел са јачим мотором. Ови модели треба да се купују пре свега због боље управљивости и веће контроле над возилом. Што се тиче самог аута мислим да је перфектан. За оно што нуди у основној варијанти заиста нема конкуренцију. Некима не прија да виде дизајн хечбека. Можда је ту субару погрешио што овом моделу није дао неко друго име. Ипак мислим да је "оригинална" импеца ипак остала доследна себи, јер оно што се нуди у варијанти WRX STI нимало се не разликује од онога на шта смо од субаруа навикли. Поздрав свим љубитељима релија.

Autor Бранко 20 Feb 2008, 16:48

auto extra ide i

Autor Ivan 29 Feb 2008, 10:40

auto jako lose ide ne moze DA SE MERI SA ZASTAVOM101

Autor bRANKO 29 Feb 2008, 10:42

sta davam kazem sminka je cudo a sto se forda eskorta tice suvisno je gubiti vreme..zato vam preporucujem da vozite HONDU i necete imati ovakvih problema ja vozim HONDU PRELUDE automatik sa 101 konjem ali ide kao mecava i od 0-100 ide ispod devet sekundi a verovali ili ne od opreme ima bukvalno sve kao i SUBARU od 25000 eura..

Autor dejan 19 Maj 2008, 20:48

E bre ljudi ne mozete vi da poredite subaru sa ostalima!!!! subaru ima jedan od najsavrsenijih pogona na svetu koji razvijaju vec 35 godina i to niko ne moze da porekne!!! svi pljujete 1.5 a niko ne sme ni da se oglasi sta se desava kod 2.0 od 150 ks!!!! a vi gospodine sa tom hondom pokusajte da udjete u malo ostriju krivinu malo brze, da vidite sta ce se dogoditi!!!!!!!!!!

Autor Ilija 23 Sep 2008, 22:41

Postovanje svima! Hteo bih da istaknem da sam ponosni vlasnik Subaru Impreze 1.5 vec 6. meseci. Auto je perfektan, treba mu da se pokrene, ali kada se to desi, nastaje haos (ne smem da zamislim kako je kod 2.0, a pogotovu kod WRX STI verzije, svaka cast ljudima koji to voze, verovatno idu u Japan na obuku). Prvi put posedujem auto sa pogonom na cetiri tocka, pa ako neko ima iskustva u toj oblasti, molio bih ga da napise nesto u vezi nacina voznje (do kojih obrtaja i brzina sme da se ide, kada gubi grip, itd.)ili da me uputi na neki forum. Da li postoji neki klub u Srbiji za ljubitelje ove marke? Sve ovo pitam radi sto boljeg iskoriscenja potencijala ovog vozila, posto zaista poseduje reli gene. Znam, neko ce reci kupi neku od jacih verzija, ali nazalost za sada nisam u takvoj mogucnosti. Za ovo kratko vreme sam zakljucio da je stvar u osecaju sigurnosti, koji nisam osetio ni u jednom automobilu, pravi mali tenk. Ljudi da vam kazem, vredi svake pare. THINK FEEL DRIVE!

Autor Danijel 11 Okt 2008, 22:41

Subaru me je oduvek fascinirao ali na žalost nisam imao prilike da ga vozim. Jedino mi nije jasno zbog čega prave takav auto sa tako malo kubika i konja i u čemu je draž voziti ga u toj verziji, i zbog čega je tako velika razlika u ceni izmedju verzije 1.5 i 2.0. Ne verujem da ih izrada 2.0 toliko više košta.Šest godina sam vozio MAZDU 323 F 1.8 sa dve bregaste u glavi, 96 kw i ubrzanjem od 7,9 sekundi. E to treba da probate dragi prijatelji pa da vidite šta je sportski auto i sportska vožnja. Malo koji auto te kubikaže i konjaže je mogao EF-TICI na crtu, izuzimajći folcvagen široko iz tog vremena.Sada me fascinira mazdina trojka mps od 260 ks i ubrzanjem od 6,1 do sto. Uao, mogu samo da zamislim kako ta ljuta mašina ide, voleo bih da mi neko kaže.

Autor vlada 16 Apr 2009, 21:38

Imam benzinku imprezu sa ugrađenim plinom 1.5 2006 god proizvodnje i zadovoljan sam, međutim imam jedan problem poceo mi se sad čuti neki zvuk slično kao da je otišao ležaj nije izražen pa me interesuje kako to da provjerim.
Pošto joj se približava veliki servis gdje ga mogu uraditi i koliko odprilike košta.

Autor gojko 16 Jul 2012, 13:04

@ gojko

http://www.subaruserbia.com/rs/dealers.html

Autor auto 16 Jul 2012, 13:47