Opel Astra Classic II je najprodavaniji automobil u Srbiji u novembru

Jugo više nije najprodavaniji novi automobil u Srbiji ! Bar što se tiče
novembra ove godine. Naime, posle zaista duge dominacije domaćeg Juga (tačnije
Korala In), titulu najprodavanijeg automobila u Srbiji tokom novembra osvojila
je Opel Astra Classic II. Naravno, ovakvom razvoju događaja kumovala je
činjenica da se ovaj Opel u Srbiji od nedavno prodaje bez plaćanja carine od 20
%, čime je automobil postao pristupačniji srpskom kupcu (osnovni model košta
10.800 evra sa PDV-om), a sledeće godine treba i da počne njegova montaža u
kragujevačkoj Zastavi. Kako bilo, Astra Classic II je tokom novembra dobila 462
nova vlasnika, a Jugo 368 (ili 23 % manje od Astre). Da kažemo da je treći
model po prodaji u prethodnom mesecu bila Zastava 10 sa prodatih 320 primeraka.
Međutim, Jugo je i dalje ubedljivo najprodavaniji automobil u Srbiji za prvih
11 meseci ove godine. Tako je od 1. januara do 30. novembra ove godine kupce
našlo 5042 komada Juga (na drugom mestu je Zastava 10 sa 3719 primeraka), dok
je Astra Classic II na petom mestu sa 1838 jedinica. Ili drugačije rečeno, od
ukupno prodatih 50.347 automobila u Srbiji za 11 meseci ove godine, Jugo je
zauzeo 10 odsto tržišnog kolača, Zastava 10 ima 7,37 %, a Astra Classic II 3,63
% udela. Naravno, treba imati u vidu da se Astra Classic II tek od pre nekoliko
meseci prodaje kao domaći automobil, pa tek treba očekivati njeno veće učešće na
domaćem tržištu. Tome u prilog idu sledeće brojke : Astra Classic II je za 11
meseci 2006. godine u Srbiji našla 420 kupaca, a samo u novembru ove godine
pomenutih 452 kupca. U novembru je inače Opel u Srbiji prodao 703 automobila,
što znači da je Astra Classic II zauzela čak dve trećine prodaje ove marke u novembru.