Volvo S60 Sport 2.4 D na popustu

Uvoznik Volvo automobila za Srbiju, beogradski Grand Motors, trenutno nudi ograničenu količinu modela S60 Sport, sa dizel motorima od 2,4 litra (126, 163 ili 185 KS) koji su, u zavisnosti od verzije i opreme, jeftiniji od 2.210 do 2.860 evra.
Vrhunska, bogato opremljena limuzina S60 2.4 D Sport, sa motorom od 126 KS (maksimalni obrtni momenat 300 Nm, ubrzanje od 0 do 100 km/h za 11,9 sekundi, maksimalna brzina 200 km/h, prosečna potrošnja u kombinovanom ciklsu 6,4 l/100 km) trenutno košta 27.440 evra, u dinarskoj protivvrednosti, odnosno 2.210 evra manje od prvobitne cene. Metalik boja, sedišta presvučena crnom kožom sa »toscana tan« šavovima, specijalne tekstilne patosnice, prednja sedišta sa lumbalnom podrškom i grejanjem, Bi-Xenon farovi sa sistemom za pranje pod pritiskom, dekorativni detalj mat-srebrne boje na poklopcu prtljažnika, ručice na vratima u mat-srebrnoj boji, alu naplaci od 17 inča – to su samo neki od elemenata iz dodatne opreme Sport uključene u pomenutu cenu.
Ovo vozilo se, pored navedene opreme, isporučuje još sa automatskim klima uređajem, multiaktivnim sistemom za kontrolu kvaliteta vazduha sa senzorom, filterom za polen, odvojenim podešavanjem temperature za vozača i suvozača, ventilacijom u B stubu, prednjim sedištima podesivim po visini, naslonom suvozačevog sedišta preklopivim prema napred, naslonima za ruku napred i pozadi, bord kompjuterom, tempomatom, audio kontrolom na upravljaču, AUX ulazom (u središnjoj konzoli) itd.
Volvo automobile krasi izuzetna bezbednost, a u ovoj verziji S60 su, između ostalog, ABS, pomoć pri naglom kočenju (EBA), svetla za kočenje u nuždi sa aktiviranjem u slučaju naglog kočenja (EBL), sportsko podvozje, disk kočnice napred i pozadi, dinamička kontrola stabilnosti i trakcije (DSTC), vazdušni jastuci za vozača i suvozača, bočni vazdušni jastuci na prednjim sedištima, vazdušne zavese napred i pozadi, sistem zaštite glave od iznenadnih sudara na prednjim sedištima (WHIPS), inteligentni sistem informacija za vozača (IDIS), Volvo Guard - alarmni sistem sa senzorima kretanja i podizanja, ključ sa integrisanim daljinskim upravljanjem i centralnim zaključavanjem, elektronska blokada paljenja, elektro podesivi spoljni retrovizori sa grejanjem, prikaz spoljašnje temperature, svetla za maglu, svetlo za siguran pristup vozilu, Home Safe osvetljenje.
Verzija sa istim motorom, ali sa 163 KS (maksimalni obrtni momenat 340 Nm, ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9,2 sekundi, maksimalna brzina 210 km/h, prosečna potrošnja u kombinovanom ciklsu 6,4 l/100 km) i identičnom opremom, košta 2.860 evra manje, odnosno 30.440 evra.
Kupcima se nudi mogućnost izbora i verzije sa motorom od 185 KS i automatskim menjačem.
Grand Motors
Ne vidim ni jedan jedini razlog da neko kupi ovaj auto umesto trenutno ponudjenih Pasata?
Pa Passat je za seljacine glupe koji vole da strazare sa snajperom na prozoru i kurce se u selu kako voze novi pasat bez zedera :D
@lok Sta ti vozis, lok? Pa nisu krive ``seljacine`` sto su lopovi u nasoj zemlji probirljivi i znaju sta valja... Sto ne kradu akorda ili mazdu 6? Ipak im fali malo opasnog imidza... inace ne vozim pasata,probao sam ga par dana, 2,0tdi 140 konja- mislim da je odlican auto i da vredi svaku paru. Tri godine sam vozio hondu akord 2,4 type S, vrhunska masina, nauzivao sam se... a mazdu 6 cenim na nevidjeno.
Pasat je uvreda za inteligenciju, kosta 50% vise nego sto bi trebao, dileri su im najgori (bar nasi) jer VW i dalje uspeva da zivi na GolfII legendi i da udara po usima.
Btw, vozim Aurisa 1.6vvti.
A bio sam i ja seljacina, vozio sam Pasata dizela 3 godine (pre 12 godina) i dobro znam kako me (ni)je sluzio.
Izvinite sto upadam ali moram.
Uzmite samo sedite iz pasata u S60 pa posle opet u pasata i sve će vam biti jasno. Jednostavno nisu ista klasa. Kao kožna fotelja i drvena stolica.
Da ne pričamo o tome sto za slične pare dobiješ koznu fotelju sa podesivim naslonom, grejačima i masažerima a drvenu stolicu bez podmetača za dupe.
Sve zavisi sta covek voli... Ako voli da je zguzen i da ima prc od gepeka, a kao kupio limuzinu ili porodicni auto, onda uzima passata. Ako voli imidz gospodina, i nema potrebu za nekim prostorom pozadi i u gepeku, uvek je Volvo smekerskiji auto. Ako im je ista cena, sto trenutno nije, jer je passat 5000 jeftiniji od S60...
VW tek sad rasprodaje 2008. godiste sa lagera?!?!
Znaci ne verujem, cekali su i prodavali ovcama punih 8 meseci proslogodisnji lager, a sto je najgore osecam da nisu kupcima ni govorili da uzimaju stari lager.. ccc. Pa ovo nije 2008., ovo su polovnjaci koji su videli i kise i snega i cega sve ne u poslednjih MINIMUM godinu dana na placevima.