home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Delta Automoto (www.honda-srbija.rs), generalni uvoznik Honda automobila za tržište Srbije, od 1. septembra startuje sa akcijom u toku koje će Accord 2.2 Elegance dizel, i pored već atraktivne cene, prodavati uz dodatni popust od 1.500 Evra.

Honda Accord predstavlja veoma dobar odnos cene i kvaliteta, po kome je Honda postala prepoznatljiva, a što potvrđuje činjenica da je ovaj model najprodavaniji u D segmentu našeg tržišta. Paket opreme Elegance sadrži senzor za automatsko paljenje svetala, senzor za kišu, priključak za iPod (USB), alarmni sistem, tempomat, alu felne 17”, dvozonski klima uređaj i još dosta opreme koja upotpunjuje komfor i udobnost vožnje. Ovaj bogati paket opreme u kombinaciji sa dizel motorom potrošnje 5,6 l na 100 km kombinovane vožnje, čini ovu  ponudu još atraktivnijom.
Prema jednom od najnovijih istraživanja pouzdanosti automobila koje je sproveo renomirani britanski nedeljnik “Which?“, Honda Accord proglašena je za najpouzdaniji automobil. Istraživanje, sprovedeno na 84.000 vozila, pokazalo je da Honda Accord svojim vlasnicima ne zadaje nikakve probleme, a čak 98,5% ispitanika je izjavilo da njihovo vozilo tokom čitave prethodne godine nije zahtevalo apsolutno ni najmanja ulaganja u smislu popravki. Takođe, kada je u pitanju bezbednost, prema rezultatima EuroNCAP-a, Honda Accord je dobila najviše opšte ocene na testu sudara za velike porodične automobile, ostvarivši najbolje sveukupne rezultate za kombinovanu bezbednost.

Delta Automoto PR



čitanja : 4922



Komentari

Samo 1.500e popusta? Malo je s obzirom da ih ceka septembar i borba za svakog kupca. Uostalom, stavili su model o kojem vise niko ne razmislja nakon uvodjenja poreza naluksuz iznad 2000 kubika.

Autor lok 28 Avg 2009, 14:22

buahahaha... 2.2 L a gistro povoljna cena, na kraju ce da ponude da plate i registraciju prve tri godine :)

Autor Stole 28 Avg 2009, 14:53

hehe mislim dobar je auto sem one plastikarije unutra - to jest - spolja je ludilo, ali unutra je shit...

Autor Petar 28 Avg 2009, 15:11

A pre mesec ipo si mogao da ga kupis za 21900 evra.

Autor Jovan 28 Avg 2009, 15:13

Dobar auto, šteta što Honde više nema u F1.

Autor pcigre 29 Avg 2009, 01:15

petar, PRIJATELJU nisi ti taj auto video unutra kada kazes da je plastika shit,
Auto je najaci u klasi kako za koga ali meni je odlican, inace unutrasnjost je odlicno uradjena, kvalitetni materijali, zavrsna obrada na najvisem nivou, stari accord i novi su dva sveta sto se tice unutrasnjosti.
JOVAN , mogao si da kupis kao sto si rekao isti takav model za 21900 ali godiste 2008, ovi su 2009 i tu je razlika!

Autor nesa 29 Avg 2009, 13:45

Neso, otvori prednja accordova vrata i pogledaj plastiku sa strane instrument table, pa onda pogledaj u bilokoji auto u tom segmentu.

Autor lok 29 Avg 2009, 16:59

neso, vozio sam sluzbeno accord bas ovaj i zato bas napadam plastiku, sve mi se ostalo svidja - spoljasnji dizajn je keva, ne znam zasto su tako odradili unutrasnjost - kao decija igracka... Ko je vozio zna o cemu pricam... evo lok se javlja... uporedite samo sa drugim automobilima - nadam se da ce to ispraviti + povecati mesto na zadnjoj klupi

Autor Petar 29 Avg 2009, 19:08

neso,u pravu si za 2008 ali je u pitanju bio isti model i isto NOV

Autor Jovan 29 Avg 2009, 21:55

Jeste isti model i naravna NOV ali je 2008god nije 2009
PETAR
I ja sam vozio,ali kraci veremenski period,inace sam stariju vozio(na starom se vidi da nije lepa na oci ta plastika ali daleko od toga da nije kvalitetna), i stvarno ne znam sta ti se to ne dopada u novom modelu, sta konkretno, istrumen tabla(lepa,stvar ukusa), plastika kontrolne table ,mekana, zavrsna obrada na visokom nivou, Ja sam uporedjivao sa C-klasom novom , pogledaj je uzivo pa uporedi sa accordom, pa me zanima sta ces onda reci za novu C klasu ako ti je na accordu losa plastika, ja nisam nasao zamerku, sedista i da ne spominje(odlicna)
LOK
Uporedjivao sam, kao sto sam gore naveo, pogledaj i ti C klasu i uporedi je sa accordom.
Svako auto mozes da nadjes manu to je normalno ali stvarno ja nisam zapazio tu losu plastiku sto pricate.

Autor nesa 29 Avg 2009, 22:17

Spolja je remek delo,koristio sam 2.4 exekutiv vise puta i jeste mi unutra malo cudan placen nov 28900 eur u DELTI nije bas dz? Ali JAZZ im ima cenu kao da je od karbona i titanijuma!!!!!!!!

Autor Djenka 29 Avg 2009, 22:44

Kako ti je cudan? Jel po tebi ima jeftine-ne kvalitetne ili kako vec da kazem plastike?
Nije DZ ali u toj opremi sa tim motor i nije losa cena.
Sa motorom 2.0 benz 22000e
je odlicna cena kada uporedis pasata ili audija 4, Glofa 6.... A bice jos jeftiniji.

Autor nesa 29 Avg 2009, 23:23

Iako nijedan VW vise ne bih kupio ni u snu, moram priznati da je Passat 1.8T koji je sada na akciji za 21.ooo evra kolje accroda sa motorom, prostorom na zadnjim sedistima i mnogo vecim gepekom. Cak ni Hondin 2.4 kod Honde ne povlaci tako dobro kao turbo benzinac.

Autor lok 30 Avg 2009, 10:24

LOK
Sve stvar ukusa, u udobnosti auta da i ne pricam.
Koji to novi passat b7 ima motor 1.8t? mislis li na TSI sa turbinom?
Nisi dobro video ako kazes da bolje ubrzava, evo ti ubrzanja passata 2.0 fsi sa 150ks 9.4s , honda 2.0 156ks 9.3 :) za stotinku :)
Zapremina prtljaznika jeste veca ali zato je i pasat ruzniji sa tim zadnjim delom
Naravno da ce turbo bolje ubrzavati od ovog sto nema turbinu ali samo jos hondi ide tako dobro da mogu parirati bez turbine(ali polako gube trku), inace HONDA ne stavlja turbine na svojim benzinskim motorima.
Nesto ce morati da menjaju jer kao sto kazes motor 2.4 i ne ostavlja neki jak utisak a ima 200ks

Autor nesa 30 Avg 2009, 12:19

NESO
1.8TSI motor je zamenio 2.0FSI u Passatu... sa 160KS ima ubrzanje 0-100 9s.

Autor lok 30 Avg 2009, 13:15

@nesa

Alfa 156 sa motorom 1.8 twin spark sa 144 ks vukla do 100 za 9,3 sec jos 1998, a sve bez turbine...

Autor Stole 30 Avg 2009, 14:18

Pa Calibra 2.0-16V (150KS) je vukla za 8s, ali to je vec pitanje razlike u tezini i aerodinamicnosti.

Autor lok 30 Avg 2009, 16:26

Kad sam rekao "čudna plastika" mislio sam da ni kvalitet ni ergonomija mi nisu ni blizu njegove fantastične spoljašnosti, tu vidim neki nesklad.Verovatno je to stvar ukusa,i stvarno je malo mesta pozadi ja sam 195cm ko sedne iza mene nije mu prijatno i udobno.

Autor Djenka 30 Avg 2009, 17:52

DJENKA
Cuj ti si visok 195, pa sedi u audija 4, pasata, c klasi , bmw 3, taj koji sedi iza tebe sigurno nece imati mesta-konfor, pricas kao da si seo u S KLASU ili BMW 7 pa hoces da ima mesta, ja ne razumem takve ljude, sta ocekujes,a to sto ne znas sta ne valjda nego eto tako nesklad, to je ipak sve stvar ukusa.
STOLE
i sta si sa tim hteo da kazes?
Pa i honda accord stari model ima bolje ubrzanje nego nova za stotinku , za jos stariju accord ne znam.
LOK
koji onda model kosta 21000 kada kazes da ga zamenio 2.0fsi , ne znas ni sam?

Autor nesa 30 Avg 2009, 19:53

DRAGI NESO,
pokusao sam da ti nacrtam ali ne ide. Kada sam rekao 1.8T, da, jeste, izvini, mislio sam na 1.8 TSI pobogu.
Ti si poredio 2.0FSI sa Hondinim 2.0, ne znam samo zasto jer taj 2.0FSI uopste nije u akcijoj ponudi?!?!
Pasat 1.8TSI kosta 21K evra i mislim da je bolji u ponudi snage, prostora i zavrsne obrade unutra, a o mestu za putnike pozadi necu da ti pricam jer, ili si patuljak ili vozis veoma malu decu kad ti je Accord OK.

Autor lok 30 Avg 2009, 20:33

LOK
Niti sam mali niti vozim decu visok sam 190cm ali samo kad cujem nekog da prica da nema pozadi mesta a visok je preko 190cm a uporedjuje tu klasu automobila, pa normalno je da nema?? Sta je tu cudno, ne pricam to napamet, menjao sam automobile i znam sta pricam, Nisam rekao da accord ima mesta nazad jer to nisam ni gledao ali sigurno da NEMA iza vozaca ako np.JA vozim.(vozio sam i C-klasu pa neko odrsatao da sedne iza mene naravno da nece imati mesta-konfora, smestice se ali nije to to) sada si i ti valjda razumeo.
Predio sam taj model jaci jer si ti rekao da taj 1.8tsi kolje motor od accord, pa sam uzeo jaci da vidis razliku, taj slabiji ne znam koliko ima konja, nisam pronasao karakteris.

Autor nesa 31 Avg 2009, 00:57

Ljudi novi accord 2.0 ivtec je trom auto ,tek posle 4000 obrtaja pocinje da radi pravo.Vozio sam ga na testu i nisam se odusevio njegovim motorom od 156 ks,ali zato izgleda FANTASTICNO.Taj passat 1.8 TSI nisam vozio ali jeste moj prijatelj i kaze da je odlican,ima dobro ubrzanje, da je motor 1.8 tsi zamenio 2.0fsi i da ima 160 ks.

Autor Jovan 31 Avg 2009, 08:54

Evo sada sam pronasao jedan tehnicki podatak koji govori u prilog tom 1.8 TSI motoru koji ima mnogo bolji obrtni momenat 250 nm vec pri 1500 obrtaja(verovali ili ne)!!!Sto je fantasticno naspram skromnih 192 nm pri tek 4500 obrtaja kod Accorda 2.0 IVTEC.Bolji je motor definitivno u passatu.

Autor Jovan 31 Avg 2009, 09:02

JOVANE
Ima tu i stvar isecaja u voznji i tu se automobili razlikuju, tako da nemas utisak da auto povlaci jer konstatno vuce iz 2000ob pa navise, udobnost, tih rad motora,razni uticaji gde gubis taj osecaj da auto ne poteze dobro.
Po meni ne moze nikako Wv da bude bolji motor od hondinog 2.0, mozda ima bolje perfor.ali da je bolje u to sumnjam.
I ja sam imao takav slican utisak kada sam vozio accorda ali posle tek vidim da su drugi motori drugacije odradjeni pa vuku u nekim momentima, gde naravno osetis to ubrzanje kada te lepi sa sediste dok u accorda ne osetis tako nesto ali auto ubrzava isto kao na taj , samo sto je uskladjen i konstatno vuce.

Autor nesa 31 Avg 2009, 16:10

Neso, nema tu puno subjektivnog osecaja, Obrtni momenat na toliko i toliko obrtaja + snaga motora jasno govore kako koji automobil ubrzava. Koja crna Honda, nekada je imala dobre motore, sad su prevazidjeni i snagom i elasticnoscu. Ono sto im i dalje ide u prilog je sto su prakticno neunistivi, tj. taj Hondin motor 2.0 VTEC ce da sahrani limariju koju nosi.
Buducnost je u turbo motorima, a to govori i ova godina gde su se Opel, VW, BMW... naizbacivali turbo motora na trziste.

Autor lok 31 Avg 2009, 16:22

NEŠO
Za 28900e "plastika" u tom besnom paketu EXEKUTIV je sranje! Sto se tiče sedenja iza mene malo je mesta u odnosu na PASSATA sa kojim ga porediš a BMW 3 koji si takođe naveo između ostalih automobila prosto nije za poređenje pošto je manjih gabarita od ACCORDA.Nije mi bila namera da pljujem HONDU naprotiv o toj "instituciji" imam više mišljenje nego o svim nemcima koje si gore naveo!

Autor Djenka 31 Avg 2009, 21:27

Ne mislim da pljujes, ovde ispade da je ja samo branim pa ce ispasti da sam obozavaoc honde, ja samo kazem moje iskustvo i meni je UOPSTE bedna plastika, vozio sam i novu c klasu pa sam je uporedio sam njom, ne znam sta bi rekao kada bi seo u mercedesa.
Meni tvoje misljenje nije merodavno kao ni tebi moje, jer u tom accordu nema sanse da je SRANJE plastika, i nije vazno da li je ELEGANS ILI EXEKUTIV, oni imaju isti kvalitet, samo je stvar dodatne opreme, koza,xneno,siber...
BMW je iu toj klasi kao i c klasa, pa sada ako je par centimetra kraca, sta to ime tolike veze.
SEDI u AURISA nazad pa ces videti koloiko ima puno mesta a mali je auto.
Sve je stvar kako ga urade-dizajniraju kabinu,
AURIS je prvo dizajnirana unutra pa je tek onda spolja radjena , zato auto ima najvise mesta na zadnjoj klupi od svih u klasi pa i vecih auta.

Autor nesa 31 Avg 2009, 22:52

LOK
Slazem se u svemu sto si napisao u zadnjem postu,izostavio si tezinu auta i aerodina.,tezina je bitna,ne mora bas da znaci ako ima vise konja da ce bolje ubzavati,tezina isto igra veliku ulogu, zasto sam i napisao da ima i ona uloga osecaja u voznji i razvijanje snage linearno ili expolzivno.

Autor nesa 31 Avg 2009, 22:59

Ljudi vozim Accorda 2.0 2006 a vozio sam Passat 1.8 , passat bolje vuce na nizim obrtajima,ali accord iznad 4000 krece ozbiljno da besni i osetno je brzi od passata u tom rezimu rada a zvuk necu ni da pominjem...Ko voli obrtne momente nek kupi dizela,ko voli da vrti motor do ludila i da uziva u voznji nek kupi auto sa NA motorom i to je to...Zvanicno merenje do stotke accorda na auto express merenju je 8.01 sec do 100,sto je za vise od pola sekunde bolje od bilo kog automobila u klasi...Pa ti pricaj da je spor....

Autor Aleksandar 21 Sep 2009, 23:20

Ko tvrdi da su Hondini motori (NA)prevazidjeni ili da buducnost lezi u turbo motorima,mogu sa punim pravom da kazem da nema sta da trazi na Auto siteovima i da se raspravlja sa drugim ljudima...Ko je ikad u zivotu vozio automobil iz ljubavi prema voznji znace o cemu pricam...

Autor Aleksandar 21 Sep 2009, 23:26

citam i smejem se sta se sve moze procitati ovde.u takvoj sam dilemi sta da napisem,HONDA ACCORD je kralj u svojoj klasi jeftine plastike ne postoje i sve su uradili sa stilom i kvalitetom kako to japanci vec umeju.vozio sam sve honde civica,accorda,jazz,fr-v,cr-v,concerto,mnogo sam hondi vozio zadnjih tri god.vw nema stila kao i vecina nemackih automobila.probajte druge automobile ako ste u mogucnosti saab,volvo,cadilac,ford mnogo automobila sam vozio ali honda je japanski mercedes,HONDA LEGEND

Autor ivan 25 Sep 2009, 01:34

Imam accord type s iz 2004 god cale mi vozi novi pasat 2.0tfsi. brza je honda,od 0-100 mislim da bolje ide pasat a posle 100 niji ni blizu,mislim da ta turaza izvlaci hondu. honda je mnogo bolje uradjena unutra od pasata to znaju s mala deca,verujte mi kao da nisu iz iste klase.pogotovo sedista volan(izrada i preciznost)menjac pa caki vrata...

Autor Marko 11 Mar 2011, 22:05