Opel Srbija : nova Astra od 13.999 evra

Utemeljena na tradiciji koju je Opel započeo 1936. sa prvim Kadettom, Astra je konstantno već decenijama među prva tri najpopularnija automobila na evropskom popisu najbolje prodavanih kompaktnih vozila - dakle u segmentu na koji otpada 27 odsto ukupnog tržišta automobila. Prodaja Astre čini trećinu svih prodatih Opelovih vozila.
Sa 4,42 metra, nova Astra nudi povećani putnički prostor i komfor u prednjem i zadnjem redu sedišta zahvaljujući za 71 mm većoj dužini automobila od prethodne generacije. Saradnjom dizajnera i inženjera koji su zabeležili više od 600 sati testiranja u aerodinamičkom tunelu, fluidni oblik Astre dizajniran je za maksimalnu efikasnost.
Elegantnim proporcijama uz snažno ocrtanu siluetu sa strmo-spuštenim vetrobranskim staklom i linijom krova, daje se vizuelno uzbuđenje na tradicionalnom hatchback formatu. U unutrašnjosti korišćena je tema krila i oštrice kao i kod eksterijera čime je postignuta skladnost. Dizajneri su se posebno potrudili kako bi dodali još fleksibilnija rešenja za čuvanje.
Šasija Opel Astre razvijena je kao mehatronički sistem koji u potpunosti integriše mehaničke funkcije i elektronsku kontrolu. Opel FlexRide sistem elektronske vožnje je retkost u ovom segmentu, a pruža vozaču tri podešavanja - standardno, Sport i Tour – dok se u potpunosti i neprekidno prilagođava promenama u stilu vožnje i brzini.
Ostale inovativne tehničke funkcije uvedene u kompaktni segment sa novom
Astrom su:
• Nova generacija bi-ksenon prilagodljivih prednjih svetala (AFL +)
• Opel Eye kamerni sistem, koji prepoznaje znakove na putu i
upozorava vozača kada automobil nehotice izađe iz svoje trake
• Ergonomska prednja sedišta, razvijena za optimalnu podršku leđa i
sigurnost
U ponudi je osam Euro 5 kompatibilnih motora sa izuzetnim performansama.
Početna cena iznosi 13.999 evra, a odnosi se na Astru sa motorom 1.4 (74 kW / 100 KS) i bogatom serijskom opremom koja uključuje: klima uređaj, radio CD/MP3, središnje daljinsko zaključavanje, električne podizače prednjih stakala, električno podesive retrovizore, ABS, ESP sistem.
Ja mislim da vredi tih para. Ako nista drugo, dolazi ESP serijski ...
@Milos
Nisam zaista mislio nista lose:) Samo sam poredio sta se u baznoj verziji raznih marki nudi u C klasi i ovo za astru je pohvalno. Eto, smatram da je bruka da 308 dolazi bez toga i da se debelo doplacuje ( osim kod onih paketa opreme gde dolazi serijski )...
@Moron:
Ma zajebavam se, nego sam primetio da stalno zameraš za ESP :P
Nego, ovima iz Opela je dosta težak sajt za snalaženje.... Kako da vidim šta tačno nudi od opreme taj model i koje su cene.. Videh samo da su sniženja oko 1500e
@carobnjak
a kome ide prodaja u Srbiji?
Nekako moraš ljudima da prodaš nov automobil, a da nije subvencionisan. Mislim da je ovo dobra ponuda, s obzirom da ima "klimu, podizače i centralnu" - sve što prosečnom kupcu auta u Srbiji treba:))
@Milos
Opelov sajt je odavno zaista katastrofa. Oni i njihov "konfigurator". Nista ne mozes da shvatis. Do moga ...
Ne mislim ja da je EPS "svetinja", ali, ako covek moze da ga dobije "povoljno", nece skoditi. Uostalom, samo ziv covek moze imati "drugu sansu", a mislim da ti ESP NEKADA nudi vece izglede za tu "drugu sansu"... Pozdrav
nesto sam razmisljao o toj subvenciji. Tu bi dileri trebali da zasuku rukave i da srede stvari:
1. organizuju otkup starih auta za 1000e
2. organizuju gde ce reciklirati auto
3. obezbediti povoljnu kamatu kod banaka sa kojim saradjuju
4. povecace prodaju
Ako cekaju drzavu, ili se samo zale nece nista da se promeni, moraju sami, mnogo sastanaka i ubedjivanja.
Vrhunski auto. Najbolji u klasi. Sedeo sam u njemu,doduse u full opremljenoj verziji,automatik,ambijetalno svetlo,kadice,navigacija,bose,xenon,1.6 turbo benzinac,auto je vrhunski...
@blitzman
i to sto kazes...
Slazem se da je solidna ponuda, steta sto ja u nju ne mogu stati kao vozac, uzasno je tesna napred!
@CArobnjak
Tesna? Nisam probao ...
U astri G, recimo, mogu da sedim napred, ali nista ne vidim od "suncobrana". Sto rekose u Komnenovicu, "to moze da se skroz skine":)
Probao sam ja,uopste nije tesna. Svako moze sebi da nadje udobnu poziciju,pa pomeraju se sedista,najveci je u klasi,ako on nema mesta pa ko ima?
@Aleksandar
1.94m. Sedeo sam u njoj na sajmu, unutrasnjost je totalno razocarenje, super izgleda ali potpuno neprakticno! Nije stvar u visini, nego u sirini na nivou nogu. Centralna konzola je predimenzionirana tj. presiroka i desno koleno bukvalno udara u nju. Druga stvar, sedis kao u bolidu, u nekim kadicama, veoma neprijatno, jedva sam cekao da se izvucem napolje. Izaziva osecaj klaustrofobije, ko ne veruje neka slobodno proba, ja vise necu... :)))
Inace, osim toga, sve najbolje o novoj Astri!
P.S. odlicna je za Kineze, recimo... Sad ce oni da izbace kopiju! :)))
@Carobnjak
Ne znam,ja sam 1.82m meni savrseno odgovara i udobna je i prelepa,prelep enterijer ,eksterijer... Stvarno sve najbolje o novoj Astri. Najbolji auto po meni u toja kategoriji i po mom misljenju cena mu je odlicna. Mnogo mi je bolja od Golfa 6
@Aleksandar
to je moj licni dozivljaj, ne moze se promeniti!
Jedan od najboljih u klasi, uravnotezena ponuda : dizajn, kvalitet, tehnika, solidna oprema i povoljna cena, ali nije za mene... Golf je smesan napspram nje!
Ne sedam u auto koji mi se ne dopada a u nju sam usao... :)
P.S. taman je ta razlika u visini dovoljna da razbije snove... :(
Sta su ti ljudi... Smeta im kad im je tesno. Kao da se ta centralna konzola na astri ne moze "izvaditi" ili desna noga vozaca amputirati. Sitne duse...
@Carobnjak
Moguce mada cudi me da u Opelu nisu razmisljali da treba da sednu u nju i ljudi od 2 metra,sumnjam ali dobro. Nije mi jasno kako imas mesta u Puntu a u novoj Astri ne,ipak je ona dosta veca... Ali dobro... U svakom slucaju moj utisak je skroz pozitivan,u toj kategoriji ne bih razmisljao o drugom autu...
@Aleksandar
e vidis, mene je isto frapiralo to da sam pomislio da jedva cekam da sednem u moj Punto gde se osecam kao u Mercedesu E klase...:)))
Cak mi sediste nije u krajnjem zadnjem polozaju niti po visini...
Potpuno neshvatljivo za najveci model C segmenta koji je spolja zaista glomazan!
@Aleksandar
Taj turbo u opel komnenovicu se verujem dosta razlikuje od ovog 1.4 za ove pare!! A taj u komnenovicu bese negde severnije od 20-21k?? Inace - pizdarija je - sa sve onim crveninm ludilo svetlom unutra
@joca
Ma ovaj je totalni ful iz Nemacke dovezen,dok se ovde jos nije zvanicno pojavio,ne verujem da je kostao manje od 25k,inace ambijetalno osvetljenje je perverzija (ispod menjaca,u vratima itd)
@Aleksandar
kad sam birao auto za sebe, glavni kriterijumi su bili da je to manji auto za grad ( 90% vozim u gradu, jeftino i jednostavno odrzavanje i da mogu da stanem u njega a da se ne osecam kao u konzervi!
Jedini koji je uspesno ispunio sve uslove je moj Punto! :)))
@Joca
Zaboravio sam da kazem zasto iz Nemacke,prvo ovde se jos nije ni pojavio (tad),drugo nema takva oprema mora da se porucuje pa se dugo ceka i trece,takav je ovde skuplji par hiljada...
@carobnjak
pravo da ti kažem, i sam imam 1,93m, imam Astru H sedana, sedište mi je nije povučeno ni blizu kraja(još 10cm ima lufta), ne zato što ja volim da sedim blizu volana, nego što je predaleko, a pošto ova astra ima otprilike isto međuosovinsko kao i moja cenim da ne bih imao problema, ali nisam sedeo na sajmu, bila zaključana tada, tako da ne mogu da diskutujem... Inače, astra je 2 svetlosne godine ispred Golfa, sviđalo je VW-ovcima ili ne...
Ovo je NAJBOLJI i NAJLEPSI auto u klasi...Astra je fenomenalnaaa!!! Sta sve ima i sta sve pruza...ZLOCIN!!!San auto...Svaka cast opelu!
Blitzman
"Astra je dve svetlosne godine ispred Golfa"
Cak i da jeste (a iza je Focusa/Mazde, Megana, Civica, Corolle,....i pre svega Golfa), kako mozes tako nesto providno da izjavis?
@Dusan,
Astra jeste fenomenalna, ali za auta od pre desetak godina, ali danas je bolja od Fiata, Peugeota 308-ice, Citroena C4, kineskih ruskih, malezijskih automobila, i....vise nikog.
Svi Japanci i ostali Nemci su bolji od Astre
Astra je odlican automobil, bolja i od nekih japanskih (mislim na auris koji me je potpuno razocarao kvalitetom materijala u enterijeru, mozda skuplji paketi opreme imaju i kvalitetniji enterijer, ali bazna verzija je katastofa), ali je golf i dalje ispred astre. Mozda ce se u astri dobiti nesto vise opreme za iste pare, ali je kvalitet sigurno na strani golfa.
Sto se tice prostora u astri, i u prethodnoj sam imao dovoljno mesta (napred, ne znam pozadi), a u novoj sam sedeo na mestu vozaca, ima vise nego dovoljno mesta (1.87 visok). Nekako mi astra deluje plasticnije od golfa, mada enterijer izgleda stvarno lepo. Izmedju nove astre i golfa VI izabrao bih golfa bez dvoumljenja.
@Krueger
to je moje mišljenje, nemoj mi molim te objašnjavati koja su kola bolja od drugih, pošto je 99% u svojim klasama isto manje-više po svemu...
@Damko,
golf je verovatno malo kvalitetniji od ove astre, ali se ni to još ne zna, vreme će pokazati. Ja mislim da je kvalitetniji taman koliko je skuplji, znači malo.. A šta bih kupio, astru bez razmišljanja, da me ne boli glava da li ću je zateći ujutru na parkingu ko da imam Golfa...
Nije mi jasno. Naravno na sajtu Opela ili dilera nema nista o ovom snizenju. Moze da se nadje podatak o popustu od 1594 EUR sto ispada 13.990 ali sa obaveznom metalik bojom. Kad se to doda cifra je opet veca od najavljenog popusta. Ko tu koga...
@blitzman
sto se tice toga da je golf mamac za lopove to stoji. Vozim golfa 2003. god. i zakljucavam zeder i pred kucom kad parkiram.
Da nemam zeder ne bih se bas usudio svuda da ga parkiram.
Mislim da su juznokorejska vozila najmanje na meti lopova (kia i hyundai), mada nikad se ne zna...
Da, dobro pitanje, "ko tu koga" sa tim popustom ...
Prema cenovniku, dizel 1,7 u baznoj izvedbi je skoro 18.500. To vec nije neka strasna povoljnost bez obzira sto je nova astra.
@Damko
Sretnem drugara u subotu, oborio sediste, spava u svom passatu ( ceka klinca ), sve uredno zakljucana kola i postavljena "lavlja kandza". Pretpostavljam da je prethodno progutao kljuc od kandze ( ako ga napadnu ). Ja mu kljucem zveknem po staklu, on se probudi, naglo trgne i udari kolenom u kandzu. Kako je jauknuo ...
Vidis, i to je WAG-en ( potencijalno uvek "tudji auto" ), mada mu ne sporim sve ostalo :)
@blitzman
inace mome komsiji su "digli" golfa IV karavan, radi covek u inostranstvu, dosao na odmor, nije imao nikakvu zastitu, ustane ujutru i golfa nigde nema, niti su ga zvali za otkup.
Drugom su obili isto "cetvorku" tek sto je kupio, srecom nisu uspeli da je upale, imao neku blokadu paljenja. Zato ja cim sam kupio auto istog dana odem i ugradim zeder, valjda mu je to najbolja zastita.
@Moron
ma to ste potpuno u pravu sto se tice "otudjivanja" vw-a, to mu je stvarno najveca mana.
A ti sto prepade coveka? :)
Nisam zaludjenik golf-om, cak sam i sebe iznenadio kad sam ga uzeo (u uzem izboru bili i 307, megane i stilo kupe pribliznog godista ili nesto mladji), ali ova nova "sestica" je stvarno veliki iskorak ma koliko se ne cinilo tako kad je covek gleda spolja.
P.S. Sreca ne spavam u autu inace bih imao nenadano budjenje. :)
@Damko
Pa i ja cesto tako spavam subotom kao i on. Na istom mestu. I on mene cesto na smrt prepadne ...
p.s. "sesticu" jos nisam bas detaljno analizirao, pa ni u nju jos seo.
@Damko
Moj drugar je lani kupio passata, doterao ga po podne, probali ga, zakazao ugradnju zedera za ujutro, ali paassat jutro nije docekao. Ono sto je "crnjak", jeste da tu stanuje M. Veljovic, uvek policija na parkingu... Kasnije su nasli samo "plocicu" passata
@Carobnjak
Pozdrav i Tebe... Znas li gde nam je masinac? Negde ponovo probija brzinu zvuka ili uci? Nesto sam ga neki dan hteo zamoliti da mi izracuna, ali sam vec zaboravio sta. Stari se :)
@Moron
Odoh da proverim je l' mi auto tu. :)
Reci mi je l' znas kako se pokazao ovaj zeder kao zastita protiv kradje? Nisam cuo da su nekom digli auto, a da je imao zakljucan zeder, dosta drugara ima zeder i niko jos nije imao problema...
@Moron
verovatno uci, priprema se da se opet pohvali desetkom :)))
@Damko
Zaista ne znam, mada mi je jedan inspektor pricao da se SVE ( pa i to ) moze savladati. To mi je i logicno, jer sve sto je "sastavljeno", nekako moze i da se "rastavi".
Zalosno, ali mislim da ti nema bolje "zastite" od posedovanja tako loseg auta koje niko ne zeli cak ni da ocese :) Sve ostalo je rizik...
@Carobnjak
Svaka njemu cast gde crpe taj entuzijazam. Ja ga danas ( bojim se ) ne bih ponovo nasao. Laku noc...
P.S. Sutra ce neko zensko celjade da me voza po nasoj lepoj domovini, pa idem da se malo smirim, "saberem i oduzmem", da sam spreman ako sta "naopako krene" ... Srecom, bice puntic, odmaknem i oborim sediste, uzmem nesto da citam... Verovatno cu i da zaspem, a nadam se da cu na kraju i da se probudim :)
@Damko
Sto se zedera tice,"provaljen" je kao i sve ostalo ali pruza odredjen nivo zastite jer ne ume svako da ga onesposobi. A i onaj ko zna oduzima mu odredjeno vreme dok sve to uradi,tako da u svakom slucaju dobro dodje (ja sam cuo da treba oko pola sata najmanje da se rasturi zeder,da se lomi letva volana da treba da se kablovi dole prevezu itd...)
Tako sam cuo. I cuo sam da se "otvara" zeder kao sto je vec neko gore spomenuo da mu je inspektor rekao. Tako sam i ja cuo al ne mogu da garantujem da je ovako ili onako, garantujem samo ono sto sam svojim ocima video :)
U svakom slucaju,pazi sto vise gde ga ostavljas,nemoj ga ostavljati negde gde je mracno i gde lopovi mogu na "miru" da "rade". Ostavljaj uvek bravu (vozacevu) na sto vidljivijem mestu,tako da neko ne moze da obija a pored cika policajac ga gleda sa cudjenjem sta radi i klima glavom u fazonu c,c,c :)
@Aleksandar
i ja sam cuo da je potrebno oko pola sata da se skine, ali da se pravi velika buka tih pola sata i da pritom vozaceva vrata najverovatnije moraju biti otvorena jer je vrlo nepristupacno za rad, ali stvarno nisam cuo da se zeder skida rutinski i za neko kratko vreme, mislim da je trenutno najbolja zastita na trzistu. Mada lepo kazes, ne treba ostavljati auto na nekim mracnim mestima, ne treba izazivati sudbinu.