Alfa MiTo MultiAir stigao u Srbiju

Fijat automobili Srbija odnedavno u svojoj ponudi imaju alfa romeo "mito" u varijanti sa najnovijim Fijatovim "multier" benzinskim agregatom.
Uz "mito" dolaze "multier" benzinci zapremine 1.4 litra sa 105, 135 i 165 konjskih snaga.
Osnovna verzija "mito 1.4 multier progrešn" košta 16.700, a vrhunska varijanta, sa oznakom "sportiva" i 165 "konja", 22.500 evra, sa PDV-om.
Izvor : revija SAT Plus
Prva liga!
Interesantno da je verzija od 105 ks jeftinija od one preslabe 1.4 sa 95 ks ( 17950 eura) ?
Najlepsi grande punto koji sam do sada gledao kroz "opticka pomagala" ...
@Carobnjak
Procitaj novi SAT ako vec nisi. Imaju barem dve stvari koje bi verujem zeleo da procitas ( test djuliete i o isplativosti onog "tvog" 1,4 motora - doduse u astri ).
@Djenka
Imas mere reciprociteta za "Hyundai pozdrave" ...
@Moron
kupio sam novi broj ali nisam stigao da procitam...
Nikakav tekst ne moze narusiti moje odusevljenje ovim modelom, takodje i ostalim "Italijanima"... Javljam se cim procitam :)))
Pozdrav!
svaka cast na motorima ali ja i dalje ne mogu da svarim ove buljave farove. sacekacu neku sledecu generaciju.
@Moron
evo bio sam vredan :)
!.Sto se tice motora 1.4 kod Astre, lepo pise da su troskovi odrzavanja NIZI u odnosu na klasicni benzinac ali je pocetna cena VISA sto je logicno za 140 ks naspram 115!
Trebali su da uporede cene i odrzavanje 2 motora JEDNAKA po snazi a razlicita po konstrukciji...
2. Sto se Giuliette tice, izdvojicu samo jedan komentar iz testa: "naprosto sjajan"...
Mada, meni se mito vise svidja!
3. a sta fali grande Puntu? Ima najbolje lezanje na putu u B segmentu. Zasto menjati ono sto je najbolje? Novo, ekskluzivno odelo, najsavremeniji motori i eto savrsenstva... :)))
@Carobnjak
Svaka cast! "Ko rano rani ..." ( celi dan je pospan ).
Jesi li video troskove odrzavanja za prvih 100.000 km, fiatov 1.4 je oko 582 EUR, VW-ov 1,2 TSI 818 EUR ( trebao je da za poredjenje uzmu 1,4 ), dok je reno-ov 1.4 TCE cak 1.840 EUR ?!?
Mada, pitanje je koliko su ovi troskovi realni ( da li se bas odnose na 10.000 km godisnje ), kao sto su uzeli kod registracije ( 10 "komada" )...
Giullietta jeste super, nema dileme ( da ne prigovaram sada "detaljima" ), kao sto je i grande putno zaista lepo vozilo B segmenta. Ja jednom rekao da mi je G.P. lepsi od brava, a ti se odmah naljutio :)
Pozdrav
@Moron
ma gde sam se naljutio? Bravo je zakon! :)))
Nije mi jasno ono za platformu kod Giuliette: prvo pise da je tehnicki identicna sa Bravo-m, posle da su izmenili samo zadnje vesanje a na kraju da je to potpuno "nova platforma" ?!?
Molim te pogledaj onaj tekst o redizajniranom Aurisu...
Nagradno pitanje: ko nadje barem 3 detalja koji se razlikuju na "novom" i starom Aurisu dobija put u Afriku... :)))
@Carobnjak
Sada moram malo da radim, a o aurisu cu da citam posle, u sudu, posto ne verujem da ce nova sudija da procita "punoletan" spis, ne moram bas ni ja bas detaljno da to ponovo cinim ...
Dobices odgovor:)
@Moron
ne moras nista da citas , samo baci pogled na fotku i sve je jasno... :)))
@Carobnjak
Bar su izbacili onu rucnu kocnicu :), volan jeste lepsi...
Pa, ipak, ono vozilo u meni i dalje ne izaziva bilo kakvu emociju, pri cemu mi nije jasna ni potreba za onako sirokom centralnom konzolom. Doduse, ako smeta desnoj nozi vozaca, uvek mozes da je amputiras :)
@Moron
mislio sam na spoljne izmene...
Upravo tako, automobil bez emocija!
Nije los onaj 5008, to si trebao da kupis... :)))
@Carobnjak
Spolja? Po secanju ( iskreno ) ima sada valjda "zmigavac" u retrovizoru, mislim da su drugacije maglenke... Ne znam sta bi bilo trece. Drugacija maska ( ne secam se ni stare )?
5008? Uh! Ko je mogao da zna pre godinu dana ... Jeste, ono je idealno vozilo za porodicne "penzionere" kao ja. Ima "jaci" motor od 2.0 HDI iz 308 ( jer je EURO 5 ), treci red sedista je bolje resen ( ulazi u pod ), razmak osovina je malo veci ( 3 cm ), pametnije se "otvaraju" stolići u naslonu prednjih sedista ( od gore )... Ali, recimo, ona centralna konzola je dosta siroka i "osetim" je kolenom kada sednem ( probao sam u Veranu ).
Sve u svemu, "ne zelim" da mislim o njemu :)
Još da se pojavi GTA verzija sa motorom 1,75TBi, pa bi paket bio zaokružen.
@carobnjak u 10:48
U reklamnom glasilu VW grupe, gde su takođe pisali o đulijeti, piše da je platforma nova i da će je koristiti za buduće C modele u okviru grupe, čak i preko bare. Osim toga veća je nego 147, a pri tom lakša. U Alfi su naučili nešto iz greške sa platformom 159/brera.
@Ex Italio fan
A toj platformi je falilo sta? Ili je imala nesto "viska" ( preveliku masu ). Nisam zaista bas u toku. Ta brera je super izgledala, ali se ne secam da je imala neke besne perfomanse ( ili gresim )?
@Moron
Upravo tako, bilo je viška kilograma, rađena na platformi vektre i sa GM benzincima. Zato i nije imala neke performanse. Tako da je i pored vrhunskog izgleda imala veoma skromne prodajne rezultate.
Zaljubljenici u Alfe su pored izgleda, navikli i na vrhunske performanse.
Pogledaj samo u glasilu VW grupe, da ga ne imenujem, uporedni test klasika. Performanse Alfe su za klasu bolje od konkurencije.
Brera od 3,2 litra ima na testu u slovenačkom AVTU 39. vreme od 47 vozila, koja su testirali na istoj stazi.
Ispred nje su i recimo korsa GSI, MiTo 1.4 T-jet, šak ya više od sekunde, Auris 2,2 D4D...
@Ex Italio fan
Meni je u secanju ostala alfa GT. Secam se, kada sam je prvi put video, okrenuo sam se za njom, gledao je i nastavio da hodam "na slepo", sve dok sa kljucnom kosti nisam udario u vertiklanu cev od fasadne skele. Mogao sam da poginem... I bas sam je zapamtio:)
@Ex Italo fan
"U reklamnom glasilu VW grupe, gde su takođe pisali o đulijeti, piše da je platforma nova i da će je koristiti za buduće C modele u okviru grupe, čak i preko bare. Osim toga veća je nego 147, a pri tom lakša"
Ali 147 nije radjena na platformi GM-a!
@Moron
GT je radjen na bazi 147. On je u svojoj kategoriji konkurentan, a izgleda fantastično.
@carobnjak
Nigde nisam rekao da je 147 na GM platformi. Samo sam primetio da su pored kure mršavljenja za 159 kod restilizacije, vodili računa o težini i kod novog modela u C segmentu. Tako da sada posle izvesnog vremena ponovo jedna Alfa ima ubrzanje ispod 7 sekundi, što nikako ne smatram lošim. U drugu ruku, ako ga porediš sa drugim premijumima, to je nedovoljno. Nedavno spominjani Audi RS3 (još uvek u pripremi) ima ubrzanje od 4,7s.
@Ex Italo fan
To "reklamno glasilo VW grupe". To je ... ? Prosvetli me
@Ex Italo fan
znam da nisi ali se to moze zakljuciti iz tvog citiranog komentara...
GT je kupe verzija 156-ice, a sva 3 modela : 147, 156 i GT su radjeni na istoj platformi.
@Moron
verovatno misli na Autobild ali nije u pravu, jer oni forsiraju sve nemacke marke a ne samo VAG grupu!
@Moron
Auto Bild naravno. Pogledaj im samo naslove, podnaslove za tekstove o vozilima VW grupe. Pa čak i kada se tekstovi o drugim vozilima ne mogu da se suzdrže, a da ne spomenu nekog "predvodnika klase"...
PR je čudo.
VW je tu najjači, imaju najveće tržište u Evropi i lojalne medije, koji su se u međuvremenu raširili i van granica Nemačke.
U predhodnom broju Auto Bilda se konačno posle dužeg vremena pojavio i VW pri vrhu liste po pouzdanosti. Od naslova, podnaslova i fusnota mi se već povraćalo, tako da tekst nisam mogao ni da čitam.
Ne uzeh poslednji AB... A, ko je "briljirao"? Neka nova verzija VW Turana ili sta?
@carobnjak
Tačno je da je to sve jedna platforma, ali GT pored platforme sa 147 deli i vešanje, kokpit, a bogami i motore. Ni u jedan ni u drugi nije išao 2,4jtd, kao u 156. Tako da je GT-u ipak malo bliži 147.
P.S.
slažem se i za favorizaciju Nemaca uopšte u Auto Bildu, ali se meni čini da su ipak najnaklonjeniji VAG grupi.
@Moron
Tiguan
"Predodređen za vrh?"
"Tiguan je tehnički na vrhu"
"Svetlo na kraju tunela"
"Nije žigolo, nije ganster, već ono što i jeste-Golf u SUV klasi"
Da ne citiram dalje, opet mi je muka.
A to što im je golf na 47. mestu liste po pouzdanosti nema veze.