Toyota Srbija : RAV4 od 19.990 evra

Uvoznik Toyote za Srbiju kupcima nudi RAV4 sa 158KS i bogatom opremom, i to po ceni od 19.990 evra.
Oprema uključuje klimu, servo, ABS, putni računar, elektro-podizače stakala napred i nazad, kožni volan, električno podesive i grejane retrovizore, radio CD Mp3 sa 6 zvučnika i još mnogo toga za 19.990 €.
Količina vozila je ograničena. Za više informacija o ponudi kontaktirajte najbližeg Toyota ovlašćenog partnera i zakažite test vožnju.
Izvor : Toyota.rs
Ovo nude već barem nekoliko meseci, ali im očigledno slabo ide... Inače, treba dodati još oko 500e za metalik boju.
A što MilošVA reče, ix35 to isto a i više nudi za koju hiljadu evra manje.
Treba takođe spomenuti i Suzuki Grand Vitaru, koja za 22500e (uključena metalik boja) nudi mnogo više onima koji žele pravi 4x4 i ozbiljniji offroad (ima šasiju, blokadu diferencijala i redukciju).
Ovaj RAV ( ako ga uopste vise ima na lageru ) ima barem rez. tocak, sto iX 35 nema u osnovnoj verziji, Doduse, ne znam sta je sa DSC, jer se po tom pitanju razlikuju katalog i cenovnik.
Slazem se da vitara ( zbog reduktora ) ima bolje "off road" sposobnosti. Ali, ako je danas kod vitare srednji razvod pogona isti kao i pre ( 4H-4L-2L ), vitara u "L" poziciji i dalje ima "off road" problem na suvim i hrapavim podlogama ( kamenjar i sl. ). Takav sistem ima sorento i jos neki i to nije bas idealno. Ako ne pazis, mozes lako da "polomis" srednji "diferencijal"
Dobra je ovo ponuda.
Moja prijateljica je pre 5-6 meseci platila rav4 2005. godiste, prethodni model, 15000 e. Jeste njen dizel, ali ovo je novi model, jos prosao kroz jedan ristajling (mada sad stize ponovo rest. verzija)...
Ako nista isplati se jer dobro drzi cenu!
Da naglasim da za 21290 i35 nudi on o shto RAV nudi za 26000. Sto se tice tocka, ix35 dolazi sa rezervnim tockom u punoj velicini sa sve alu felnom. Ahm, za 22900 Honda nudi CR-V; 4x4 pogon, kozni volan sa multifunkcijama, iPod konektor kozni menjac i izgleda 5x bolje spolja i iznutra. Ono sto je trenutno povoljno u Toyoti je Yaris. Sve ostalo macku o rep.
Toyota umesto da privlaci nove kupce, oni ih odbijaju...
u par reci: svaka cast toyoti - ALI ONOJ DO PRE PAR GODINA!!!
Stize ih opasno konkurencija, a njihov moto je: "kako cemo? lako cemo!"
nisu se ni kako treba ucvrstili na domacem trzistu, a juznokoreanci ih vec stizu...vec 20-ak dana idem od salona do salona i trazim odgovarajuci SUV za sebe i svoju porodicu.. toyota mi je bila obilazak br 1. ali, kada se vidi sta konkurencija nudi za iste ili manje pare...sve je jasno..
ljudi,
kunuo sam se u Toyotu do pre par godina!!
ma kakvi nemci, ma kakvi francuzi!?!?!
vozio sam i corollu i rav4(2005.) prodam ga pre par nedelja, dodam nesto para i sednem u svoj novi ix35!!!
ODLICAN, PERFEKTAN AUTO!!!
TOYOTA-nikada vise!
@Miki
Ako zelis SUV u verziji 4X2, nije uopste los izbor iX35 ( u srednjm paketu ), kao ni Qashqai. Ali, ako "gadjas" 4X4, stvari su malo komplikovanije, mada je i tada iX 35 dosta "konkurentan".
@Moje ime
Kod iX35 alu rez. tocak dolazi samo u "najvisem" paketu. Moj kolega je uzeo "srednji" paket ( dizel "autom." za 28.500 ) i dobio je "celik".
potpuno se slazem sa tim sto je "moje ime" napisao!
dodas jos 2.500-3.000e za CR-V i imas perfektan SUV!!
ix35 ne može biti bolji od Qashqai-ja nikako. ix35 tek treba da se pokaže i dokaže u praksi.
I ovo su sve krosoveri.
@Boris
Zamisli da ja zelim da kupim vozilo sa odredjenim terenskim sposobnostima ( ne intersuje me kako se kategorise, SUV, krosover... ), pogon 4x4, duzine oko 4,5 metra, 5 sedista, benzin, a da mi nije vazno da li ce da bude "dve tri hiljade jefitiniji ili skuplji" ( jer, kada odlucim da izdvojim preko 20.000, tada svakako "tolerisem" i 10-15% gore/dole ).
Sta bi ti, dakle, meni ( kao laiku ) naveo kao komparativnu prednost da uzmem Qashqai, a ne iX35, RAV4, vitaru ... Zasto bas Qashqai? Molim te objasni mi. Dizajn zanemari. Samo "tehnika" i ostalo objektivno merljivo!
Čemu služi SUV u verziji 4X2, nism baš siguran ni u ove sa 4x4, al ajde.
Uvek sam pre za pravi automobil + niva po potrebi.
@Ex Italio fan
U pravu si. "Nivuska" pored "normalnog". Jer, sve sto je po malo "i za ovo i za ono", ne valja bas sa 100% "ni za ovo, ni za ono" ... Zalosno, ali to je tako.
a sta fali rav4 4x2(benzinac)?
i sta mislite, hoce li cena jos ici na dole?
Da li je RAV 4 galvaniziran? Ja danas videh jedan ocigledno davno "ocesan" i dosta zardjao ...
Koliko se ja sećam (ne tvrdim)sve TOYOTE su pocinkovane osim HI-LUX-a i za njega je garancija 6 godina na (pleKane delove) svima ostalima duže.
@Đenka
I ja sam ubedjen da je RAV4 galvaniziran, ali nemam dilemu sta sam video po ogrebanim vratima tog RAV-a ( "čistu" i jasnu koroziju ). Inače, koliko sam ja čitao neke garancije, garancija na koroziju podrazumeva samo da ( ako nema mehaničkog oštećenja boje ) da u garan. periodu "neće doći do PERFORACIJA" metala usled korozije ...
@Carobnjak
Slazem se nacelno sa tobom, ali mi nije jasno kako u praksi do toga dodje ( do skidanja sloja cinka ). Jer, gledao sam toliko 307-ica sa potpuno zgnjecenim ( i "oguljenim" ) pragovoma ( njih to bas hoce, zbog neprakticnog oblika i visokih ivicnjaka ), koji uopste ne rdjaju ni posle par godina. Ima kod mene ispred zgrade i jedan stari audi "jaje", godinama sav oguljen, ali nema korozije ...
@Moron
zavisi od ostecenja...
Punto je na primer pocinkovan ali postoje modeli sa tackastom korozijom gde su kamencici potpuno skinuli lak.
P.S.
to je vec strucno pitanje za autolakirere, mozda ih ima ovde...
Ja sam specijalista za klase a od nedavno i za platforme... :)))
@Carobnjak
Slusaj "specijalista", sreca da nisam bio tu da tokom one rasprave "uzivo" ne postavljam podpitanja u vezi sa platromama... Ne biste nikada zavrsili. I dalje ne razumem kako jedan sandero, logan ili logan "karavan" mogu da dele "plattformu", kada ... Znas i sam sta sam hteo reci:)
p.s. Video sam juce alfu 159 TI. Sta znaci omo "Ti"? Nisam to pre primecivao. Bila je lepo "sredjena". Diskretno, ali bas lepo.
@Moron
159 TI je najvisi nivo opreme a predstavlja skracenicu od "Tourism International"... :)
E bre šta ga lupetate i mlatite šuplju slamu, mislim na Toyotu Rav4. Nije mi jasno zašto ljudski rod sere po nečem o čemu nema uopšte pojma. Evo ovako.. sa Rav4 benzinkom prošao sam 200000 tkm bez ikakvog problema samo redovan servis,a šta se tiče rđanja koje se ovde u komentarima navodi,,, i posle sedam godina vožnje po šumama i gorama nema niti jednog rđavog dela niti iznad a bogami ni ispod auta, baterija je menjana nakon šest godina lonac auspuha je orginal i u odličnom stanju a za benzinski motor i potrošnju nemam uopšte komentara i upravo sam naručio novi 2010 model a za promjenu uzeo sam dizelku.