home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Jedan od najvažnijih zadataka koji imamo u Toyoti, jeste da redovno pratimo potrebe naših kupaca – kako potencijalnih, tako i onih koji već voze Toyotu. 

Toyota Aygo za 7.850€

Ova ponuda se odnosi na AYGO CRAZY 1.0 VVT-i sa 5 vrata, i uključuje:

  • Toyota garancija od 3 godine ili 100.000km (u zavisnosti šta pre nastupi)
  • Toyota Eurocare - 24-časovna besplatna pomoć na putu, u Srbiji i inostranstvu
    • Klima
    • Električni podizači prednjih stakala
    • Centralno zaključavanje s daljinskim upravljanjem
    • 4 vazdušna jastuka
    • Radio CD/2 zvučnika
    • Servo upravljač podesiv po visini
    • Retrovizori,ručke vrata i branici u boji vozila
    • ABS sistem protiv blokiranja točkova
    • EBD elektronska distribucija sile kočenja
    • WIL sistem zaštite vrata od trzaja pri sudaru
    • Uvlačenja papučica u upravljača pri sudaru
    • ISOFIX sistem dečjeg sedišta pozadi

Ograničena količina

Saznajte više o povoljnostima Toyota finansiranja

Yaris već od 10.990 € ili samo 99 € mesečno

Uživaćete u Yarisovom privlačnom izgledu i izvrsnom kvalitetu. U to će vas ubediti sledeća oprema dostupna već u osnovnoj verziji: Podesivi servo upravljač, ABS, klima, CD Mp3 radio sa 4 zvučnika, električno podešavanje prozora i retrovizora, putni računar i još mnogo toga. Ako tražite više od života, ovo je pravi auto za vas.

Primer kalkulacije leasing-a za fizička lica

  • cena vozila sa pdv-om: 10.990,00 €
  • iznos neto finansiranja: 7.171,44 €
  • nominalna kamata: 6,00%
  • efektivna kamata: 8,68%
  • ukupna uplata pri zaključenju ugovora: 4.359,54 €
  • učešće u vrednosti predmeta bez PDV-a: 2.142,12 €
  • iznos mesečne rate: 99,00€
  • broj mesečnih rata: 72
  • preostala vrednost predmeta lizinga: 1.715,56 €

Yaris Style za 11.990 € ili samo 105 € mesečno

Bogato opremljen Yaris sa 1.33 motorom i 99 KS, klima uređajem, servo volanom, ABS-om, prednjim svetlima za maglu, kožnim volanom sa audio komandama, vazdušnim jastucima za vozača i suvozača, CD Mp3 radio uređajem i još mnogo toga može postati vaš za 11990€ ili samo 105€ mesečno.

Primer kalkulacije leasing-a za fizička lica

  • cena vozila sa pdv-om : 11.990,00 €
  • iznos neto finansiranja : 7.671,57 €
  • nominalna kamata : 6,00%
  • efektivna kamata : 8,69%
  • ukupna uplata pri zaključenju ugovora : 4.901,47 €
  • učešće u vrednosti predmeta bez PDV-a : 2.489,45€
  • iznos mesečne rate : 105,00€
  • broj mesečnih rata : 72
  • preostala vrednost predmeta lizinga : 1.871,66

Urban Cruiser - mini gradski terenac za 14.500€

Osetite impresivnu pojavu na putu i moćne performanse sa Toyota Urban Cruiser-om. Ova letnja ponuda se odnosi na model sa 1.33 motorom sa bogatom opremom:

  • Automatska klima
  • Alu felne 16“
  • Radio CD MP3 sa 6 zvučnika
  • Bluetooth®
  • Ulaz za audio uređaj AUX - IN
  • Kožni volan i ručica menjača
  • Upravljanje telefona, audio sistema sa upravljača
  • Maglenke
  • Centralno zaključavanje
  • Električno pokretanje prednjih i zadnjih stakala
  • Elektro podesivi grejani retrovizori u boji vozila
  • Start&Stop sistem
  • 7 vazdušnih jastuka
  • ABS
  • VSC – kontrola stabilnosti vozila
  • EBD – elektronska raspodela sile kočenja
  • WILL – sistem od zaštite vrata o dtrzaja pri sudaru…

U cenu je uključena i:

  • Toyota garancija od 3 godine ili 100.000km (u zavisnosti šta pre nastupi)
  • Toyota Eurocare - 24-časovna besplatna pomoć na putu, u Srbiji i inostranstvu

Auris već od 13.990 € ili 133 € mesečno

Sa Aurisom ćete uživati u prijatnoj atmosferi uz izvrsnu klimu i melodije po vašim željama iz CD MP3 radio uređaja sa četiri zvučnika i komandama na volanu. ABS će se pobrinuti za vašu sigurnost. Za dodatno uživanje u vožnji dobijate još i podesivi servo upravljač, putni računar, električno podešavanje prozora i retrovizora i još mnogo toga. Udobno se smestite i počnite sa uživanjem.

Izuzetno povoljni uslovi finansiranja u saradnji sa kompanijom Raiffeisen Leasing.

  • cena vozila sa pdv-om : 13.990,00 €
  • iznos neto finansiranja : 9.247,63 €
  • nominalna kamata : 6,00%
  • efektivna kamata : 8,67%
  • kupna uplata pri zaključenju ugovora : 5.417,44 €
  • učešće u vrednosti predmeta bez PDV-a : 2.608,30 €
  • iznos mesečne rate : 133,00 €
  • broj mesečnih rata : 72
  • preostala vrednost predmeta lizinga : 1.778,39 €

Verso već od 17.990 €

Svaki put je avantura. Okružite se najnovijom tehnologijom i raskošnim stilom. Verso je atraktivan koliko i multitalentovan. Svako sedište se preklapa jednim lakim pokretom kako bi se stvorio potpuno ravan pod.
Toyota Verso sa više stila i popustom do 2.410 €.

Novi Avensis za vožnju bez kompromisa - već od 17.990 €

Avensis, snažna limuzina dostupna kao sedan ili karavan varijanta, sa benzinskim motorima  1.6l  i 132KS, zatim 1.8L i 147 KS i 2.0l i 152 KS ili snažnim 2.0 i 2.2 dizel agregatima, sada je dostupan već od 17.990 €

Redizajnirani RAV4 već od 20.900 € ili 250 € mesečno

Svojom elegancijom i izdržljivošću oduševiće vas u gradskoj, ali i u vožnji na mnogo zahtevnijim terenima. Inteligentna tehnologija, uključujući integrisani sistem aktivnog pogona (IADS), osigurava izvanrednu upravljivost i rukovanje, a Toyota Optimal Drive nudi mogućnost izbora snažnog motora sa ekonomičnom potrošnjom goriva i izuzetno niskim emisijama izduvnih gasova, najboljim u klasi.

Primer kalkulacije leasing-a za fizička lica

  • cena vozila sa pdv-om : 20.900,00 €
  • iznos neto finansiranja : 12.929,66 €
  • nominalna kamata : 6,00%
  • efektivna kamata : 9,07%
  • ukupna uplata pri zaključenju ugovora : 8.780,87 €
  • učešće u vrednosti predmeta bez PDV-a : 4.782,20 €
  • iznos mesečne rate : 250,00 €
  • broj mesečnih rata : 60

Za više informacija o ponudi kontaktirajte najbližeg Toyota ovlašćenog partnera i zakažite test vožnju.

Izvor : Toyota.rs



čitanja : 2871



Komentari

već viđeno, stari popusti..............nisu se baš pretrgli!

Autor petar 21 Jul 2010, 10:38

vozio sam avensis 2.0 d4d i uopste nisam bio odusevljen. lepo izgleda unutra, vozne karakteristike su sasvim prosecne, pa mozda cak i ispod prosecne, zvucna izolacija nije ni izbliza dobro uradjena kao na nemackim i francuskim limuzinama, sve u svemu auto odaje utisak konfekcijski radjenog modela, ni po cemu nije poseban, kada izadjes iz vozila ostajes ravnodusan, nemas zelju da ga posedujes, ne znam da objasnim, mnogo je hladan i monoton auto.
posle avensisa sam vozio superb tdi koji sa istom kubikazom ima preko 50ks vise od toyotinog modela. superb je prava bomba na tockovima, unutra je gotovo necujan, izvanredno dobro uradjen, vuce kao raketa, udobniji je i prostraniji od avensisa, ama u svakom pogledu je neuporedivo bolji auto.

Autor dusan 21 Jul 2010, 10:56

Baš su mi "omiljeni" likovi koji pljuju tojotu.
Ne mogu da shvatim da je nekom bolji, udobniji i kvalitetniji Super B, od Avensisa.
Škoda Super B je vagon druge klase u poređenju sa Avensisom.
Avensis je pravljen za gospodu i poslovne ljude, ima normalan motor a ne kao VW, sa turbo rupom, pa kad krene, misliš otkida.
Pojedini komentari podsećaju na priču o lisici i kiselom grožđu.

Autor Mange 21 Jul 2010, 11:28

pa sad i ja nesto nisam bio odusevljen toyotom iznutra... mada sada su oborili cene prilicno.... avensis nisam probao, ali bi mi trebalo malo da bih svario toyotin dizajn. je*iga volim lepe aute

Autor joca 21 Jul 2010, 12:32

@Mange
Potpisujem sve receno...
Iako je Avensis daleko od nekog mog favorita,daleko da je los izbor...

Autor Panchev9 21 Jul 2010, 12:50

Toyota po meni vrhunski auto,dao bi moju golf 4 za Avensis.

Autor ProdajautoCom 21 Jul 2010, 12:53

Yaris 10.990€ , ha ha ha
Najkraći u B klasi, tesan i nedefinisan. Šta toyota radi sa svojim dizajnerima? Sve su ružnije i ružnije.

Autor Dejan L 21 Jul 2010, 13:34

@Dusan
Sve si lepo rekao, samo se u jednoj sitnici ne slazem a to je zvucna izolacija u Avensisu. Avensis ima ubedljivo najbolju zvucnu izolaciju u klasi jos od starog modela

Autor lok 21 Jul 2010, 14:43

Dejan L
I meni je jaris delovao kao velika glupost. Međutim u njemu ima mesta znatno više nego u dosta većim kolima. Neverovatno, koliko prostora ima unutra. Za vožnju je prelep. Naveće mana je gepek, koji je baš mali kada su zadnja sedišta u krajnjem položaju.
Može se reći da je idealan automobil za gradsku vožnju. A o dizajnu i ukusima je izlišno komentarisati. Uglavnom, najviše od svih tojota prati neki modernistički trend, po nekom uspešno a po nekom ne.
Njena cena je spala na realne osnove, tako da može biti dobra kupovina za onoga klome treba takav automobil.
Što se kvaliteta tiče i dalje ostaje nedostižna meta za većinu drugih proizvođaca.

Autor Mange 21 Jul 2010, 14:54

Toyota je japanski Volkswagen! :)))

Autor carobnjak 21 Jul 2010, 15:19

carobnjak
Tojota je sinonim kvaliteta za ljude koji se automobilima bave profesionalno. To ne znači da je njihov kvalitet delova značajno bolji od drugih, već isključivo ujednačenost kvaliteta svih komponenti primenjenih na jednom vozilu.
Recimo manžetna na homokinetičkom zglobu pukne na 50 000 a zglob može da pređe 500 000km. To na tojoti nema, jer uništena manžetna uništava ceo zglob. Zato treba bežati od tojote koja na kraju životnog veka.
Na tome im zavidi veliki broj proizvođaca a posebno evropskih.
Zato su uvek na vrhu ADAC i TUV liste pouzdanosti.
To je razlog što su zasmetali mnogima u ovoj krizi a marketing je čudo. Možda i uništi Tojotu.
Ona nije estravagantna, relativno je skupa, nema neke meni bitne osobine pa zato nije za mene. Možda jednog dana.

Autor Mange 21 Jul 2010, 15:30

toyota je jedna od boljih automobilskih marki. medjutim, ovo sto se nedavno izdesavalo, a i dalje se desava sa serijskim greskama i neispravnostima na toyotinim vozilima je svakako uzelo svoj danak. sam proizvodjac je priznao greske i stalno povlacio vozila, cak ni leksus nije prosao bolje.
tu se pokazalo da toyota mnogo govori o svom kvalitetu, a ustvari pravi greske cak i vise od drugih. oduvek sam voleo japanska vozila, posebno hondu, smatram da su po kvalitetu rame uz rame sa nemackim brendovima, ali ove brojne serijske greske nikako nisu ostale neprimecene. sada toyota pokusava to da nadomesti pravom reklamnom kampanjom i time povrati brdo svojih kupaca koji su presli na kupovinu drugih vozila, i mislim da ce delimicno uspeti u tome.
alfa romeo je nepovratno izgubio kupce zbog katastrofalnog kvaliteta i previse kvarova dok su vozila jos u garanciji, cak je to toliko uzelo maha da se nijedan postojeci kupac alfe nije vratio da polovno vozilo zameni novim, sto je dovelo fabriku skoro do zatvaranja, dok kod toyote to nije slucaj-kvalitet postoji, ali su se potkrale i neke greske koje se daju ispraviti, a ljudi japancima zaista veruju, jer "japanci imaju samo jedan praznik, pa i tada rade"...

Autor honda forever 21 Jul 2010, 15:31

@honda forever

A Toyota je bolja i od Honde, jel tako?

@Mange
uopste ne sporim Toyotin kvalitet! Medju prvima sam pisao da mislim da je ta fama oko kvaliteta Toyote obicna propaganda iskompleksiranih Amera, mada se ne bih zacudio da je potekla od Nemaca...
Medjutim, mislio sam na stil slican VW-a, tj.modeli su jednako dosadni i bezlicni...

Autor carobnjak 21 Jul 2010, 15:39

@honda forever
Kakvo rame uz rame...
Po kvalitetu je Honda daleko ispred Nemaca...
Ako mozes, pocinji recenicu sa velikim slovom... :)

Autor Panchev9 21 Jul 2010, 15:43

carobnjak
U pravu si za bezličnost. Možda ovaj jaris nešto pokušava...
To ti je iso rečeno iz mog gornjeg komentara:
"Ona nije estravagantna, relativno je skupa, nema neke meni bitne osobine pa zato nije za mene. Možda jednog dana."
I da dodam, kad mi kola budu predmet ili alat, kao čekić i šrafciger.

Autor Mange 21 Jul 2010, 15:45

Uzgred, nervira me sledeci tekst:
"Jedan od najvažnijih zadataka koji imamo u Toyoti, jeste da redovno pratimo potrebe naših kupaca – kako potencijalnih, tako i onih koji već voze Toyotu."

Prevedeno na srpski:

Jedan od najvažnijih zadataka koji imamo u Toyoti, jeste da prodamo sve sto mozemo za max. pare i da redovno pratimo naše potrebe bla, bla...

Inače, ružnoća prodire do kosti. Da li sam preoštar?

Autor Sloba 21 Jul 2010, 16:28

@Sloba

Pa brate nisi preostar

jeste kvalitet... meni i koreanci pocinju da ih sustizu po pitanju dizajna

Autor joca 21 Jul 2010, 16:39

Iz cele toyotine game najvise se isplati kupiti rav4 ili avensis, ostali su mi skroz neinteresantni ili preskupi. Ova dva nabrojana imaju realnu cenu za ono sto nude i mislim da su dobar izbor. Inace avensis izgleda dosta ozbiljno tako da dizajnom nece privuci gomilu kupaca, rav4 lakse dolazi do istih (narocito zenskih kupaca).

Autor Damko 21 Jul 2010, 17:25

Ljudi meni najnoviji Land Cruiser izgleda kao ličnost posvadjana s mozgom!
Auris i Avensis djene , djene, ali yaris sa farovima ispod šoferšajbne, umesto iznad branika, deluje kao neki mikro kombi, a cena yarisa je nenormalna. A tek modeli koj će tek stići deluju nedefinisano! Deluju konfuzno! O kvalitetu nemam reči, svaka čast toyoti, ali kad parkiram u dvorište hoću da to bude lepo, a ne zaostalo u devedesetim. Hyundai toyotu razbija po pitanu dizajna, a nisam čuo da se neko žali na kvalitet hyundai automobila.

Autor Dejan L 21 Jul 2010, 17:29

@ Damko
Potpuno tačna tvrdnja, jedino raw4 i avensis imaju normalnu cenu i izgled

Autor Dejan L 21 Jul 2010, 17:30

Pogledajte razgrtač snega

http://www.seriouswheels.com/2007/2007-Toyota-FT-HS-Concept-Front-And-Side-1280x960.htm

Autor Dimitri 21 Jul 2010, 17:33

e cao ljudi..ja hocu da kupin nov auto u oktobru jer dad dodjem iz amerike a zanima me da li mislite da ce cene pasti malo do tada? ne samo za tojotu vec ovaka generalno...ja sam mislio da uzmem fiestu..sta vi mislite? do 12000 evra najbolji nov auto ? ali da ne bude manje od 1.4..hvala puno cao ( daniel )

Autor daniel 21 Jul 2010, 19:08

@daniel
Strpi se do januara...

Autor Panchev9 21 Jul 2010, 21:11

Neso aj I ti neku pametnu molim te

Autor . 21 Jul 2010, 21:49

Slazem se sa vecinov prethodnih komentara. Meni su izuzetno bezlicnog dizajna, kao na primer Toyota FJ Cruser, koji je po meni jedan od najruznijih automobila ikada napravljenih...
Sa druge strane, tu je Supra, koja je san mnogih zaljubljenika u tjuning, i koja izgleda bas kako bi trebala, bez i jednog suvisnog detalja...

Autor STrider 21 Jul 2010, 22:01

Супра је потпуно бедног изгледа

Autor Милош 21 Jul 2010, 22:13

Koja Supra?

Autor carobnjak 21 Jul 2010, 23:55

zadnja generacija supre je vrh auto,al je ruzan mnogo, jedino ako se bas nafura mnogo dobar body kitt npr veilside je atraktivan auto,ali ne zbog lepote vec zato sto nekako vristi, ali je zato mehanika twin turbo verzije bila bez konkurencije u to vreme,a dobra je i sad...
ako vas zanima tuning pitajte :D
p.s. pokusajte vi da dizel brava nafurate da ide 250 :D

Autor SAMO U SNU 22 Jul 2010, 01:13

http://tuningnews.net/gallery/veilside-toyota-supra/ evo slika supre

Autor SAMO U SNU 22 Jul 2010, 01:14

@SAMO U SNU
Supra je prestala da se proizvodi jos 2002.godine!!!
Naslednik nije predstavljen...

Autor carobnjak 22 Jul 2010, 02:08

pa zato sam i rekao zadnja :D
to je 4ta generacija...
kod nas se treca generacija moze kupiti za oko 1500 evra sto je vrh cena za onog ko hoce povoljan sportski auto, ali po meni je bas ruzna

Autor SAMO U SNU 22 Jul 2010, 05:52

@SAMO U SNU
meni je bila strava ali pre deset godina!
A zasto uopste pominjes stare modele?

Autor carobnjak 22 Jul 2010, 10:34

@carobnjak
zato sto je neko gore rekao da je supra prelep auto koji nema ni jedan detalj koji remeti dizajn... a auto nema nikakav dizajn,a i nove tojote nisu vredne komentarisanja :)

Autor SAMO U SNU 22 Jul 2010, 17:49

Isprobao bi Prius na električni pogon

Autor Polovni automobili 23 Jul 2010, 13:48