Honda "Last minute" akcija

U petak, 23.7.2010. počinje velika Honda Last minute akcija. U toku trajanja akcije najpopularniji Hondini modeli biće na popustu od 6 do čak 20%.
Povodom pet godina postojanja Honda brenda na tržištu Srbije, Delta Automoto
kreće sa velikom akcijom popusta za ograničen broj najpopularnijih Honda
automobila koji će se prodavati po značajno nižim cenama.
Popusti će se kretati
do čak 14.040
evra za najluksuzniji Hondin model, Legend. Za Civic Sedan popust će
iznositi do 4.350
evra, za Accord Tourer 3.000 evra, Accord Sedan do 2.550 evra
i do 1.000
evra za Jazz, najmanji model u Hondinoj gami. Struktura automobila na
akciji sa cenama i popustima, biće objavljena na sajtu www.honda-srbija.rs i
svakodnevno će biti prikazivano tačno kako se broj preostalih automobila bude
menjao.
Posebna pogodnost je mogućnost kupovine “staro za novo“ bez obzira na marku i model automobila. Pored toga, zajedno sa stručnim prodajnim timom u Delta Automoto salonu, kupci će moći da razmotre i najpovoljnije vidove finansiranja.
Lista najpopularnijih Honda automobila na Last minute akciji.
Akcija traje dok traju zalihe.
PR Delta Automoto
Imaju 2kom Legend-a i 9kom Jazz-a, ali sa prošlogodišnjeg lagera
Imaju 15kom civic-a i 34kom accord-a sedan isto prošlogodišnji lager
Imaju 3kom accord-a, prošlogodišnji lager
ALI NEMAJU VIŠE MILKU FORCAN
@ carobnjak
Em to što su pre popusta bile jeftinije, em što su ta vozila iz 2009. godine
E sad da sačekamo ljubitelje honde da nas ubedjuju kako je to odličan izbor, pripašće mi muka
@Dejan L
haha, pa ja sam jedan od njih! :)))
Doduse, samo Accorda-a!
On je vec duze vreme mogao da se kupi za 23000 eura, kakav popust?!?
Na donjem grafiku pogledajte koliko je honda prodala vozila (34 kom)
Ne znam samo cime placaju objekte, struju, vodu i radnike. Kanda bi spustili cene, prodali bi vise. Zrno po zrno pogaca
http://www.vrelegume.rs/barometar.php
@Paor
hvala na linku!
Ovde tacno moze da se vidi ono sto sam mesecima pricao da je Delta najveci krivac za losu prodaju italijanskih vozila, a tako i svih ostalih koje zastupa!
BMW-34 a Honda isto 34.
Prodato je vise Mercedesa i Audi-a nego BMW-a sto je suprotno trzistu EU!
Zabraniti Delti da se bavi automobilima!
Sta uradi Jen...
Automobili koji se proizvode u Japanu( Accord, Legend, Jazz, Civic 4D), odose sa cenama u p...
Jazz gotovo po ceni golfa VI, skuplji od megana, astre, 308-mice i c4. Hvala, ali propustam magicnu "last minute" ponudu.
Kakve lopine, pa ovo su do pre sajma automobila bile redovne cene, onda su ih bezobrazno digli iz nekog razloga i sad kao popust :D
mislim da su cene pre nekoliko meseci odtisle gore za 20% zbog pada evra u odnosu na jen. Akord koji je bio sinonim za dobru i jeftinu limuzinu ode sa cenom u kategoriju nemackih premijum automobila. Akord sa dizelom od 150ks kosta 36000 evra, dok bmw 320d sa 184ks (i jeftiniji za registraciju) kosta 32 ili 33.000 evra. Za 3.500 evra vise moze da se kupi 520d sa 180ks, koji je u odnosu na ovu hondu "DAS AUTO".
rasprodaje Delta sve sto ima! Sledeci korak je gasenje Delta Auto-a ili alternativno ostajanje iskljucivo na BMW distribuciji.
Sa Fiatom su vec zavrsili!
@Nedjo
kad se nesto rasprodaje onda se daju pravi popusti a ne lazni!
Akcija je smesna!Accord comfort 24.000 evra!!!Pa taj auto je prosle godine u junu kostao na akciji 18.400 evra ili 5.600 evra manje
smesni su...sada je direktor neki baja koji je bio u maxiju pa misli da se auti prodaju kao i krastavci...mnogo su smesni
Smešno i žalosno... drugar prošle godine kupio novu Accord 2.0 comfort (ali sa još nekim dodatnom opremom, tipa parking senzori, el. sklopivi retrovizori itd) za 18900e. A sada je to na popustu za 23960, dakle 5000e više i to bez te dodatne opreme. Ma bezobrazluk!
Verujem da za ove "povoljne" cene deo krivice snosi i kretanje jena, ali samo deo krivice!
Pored svega, subjektivno smatram da je Jazz sa manuelnim menjačem (zbog cene), odličan pazar za ljude koji voze 90% u gradu, bez namere da često menjaju automobil.
@ Đenka
Jazz košta koliko megan ili astra ili focusa ili c4
Jel tebi noge smrde?
@Dejan L
Jazz je najvise precenjen od svih Hondi, kosta vise od vecine iz C segmenta sto je bezobrazluk!
Testirano: Jazz ima dugačku turbo rupu, veću od Punta.
Inače, već duže vremena imam zdravstveni problem. Čim negde pročitam "dok traju zalihe" ja odmah moram da povraćam.
Dejan L
Za noge ne znam, morao bi sam da proveriš, a što se mog pisanija tiče, to je moje S U B J E K T I V N O mišljenje, a da li je drugima OK, manje mi je bitno ...
Za MENE, je Jazz daleko kvalitetniji automobil od vozila koja si ti gore naveo,i to ozbiljno mislim!
Za moje potrebe (90% gradske vožnje) uopšte nema dvojbe. Ja to tako :)
Sloba
??????????????
Mogu da razumem "rupu" u džepu posle kupovine Jazz-a, ali ne i tu "dugačku turbo rupu" koju ti spominješ?
@Ðenka
za takav nacin voznje dovoljan je automobil A segmenta, ili bilo koji B, ne vidim zasto bi davao cak 15000 eura za tako nesto?
Pa što rekao čarobnjak, ko je lud da kupi ovako skupu i lošu hondu pored više tipova fiata. Recimo punto evo je najbolji na planeti a odmah za njim punto 188. (po nekim razmatranjima ovde, još je bolji od evo-lucije. Mislim održavanje džaba, još kažu doplate na servisu, samo ne deltinom, nego "divljem".)
@Dule
a ko je rekao da je losa?!? Ja obozavam bas Hondu ako nisi znao!
Jazz ne startuje po mom ukusu i navikama kao na primer moj bivši golf 1.6D koji nije imao turbinu. Loš start je i kod mog sadašnjeg Punta koji je takođe dizel sa turbinom.
Možda sam subjektivan, ali mislim da je Punto u startu nešto bolji od Jazz-a (1.4). Možda zato što je Jazz teži?
Inače, Jazz je lep, ali i skup auto pa ću zato pre uzeti G6 (koji takođe slabo startuje).
Ako vec neko zeli da uzme manji automobil po ceni auta iz segmenta iznad, bolje je dodati jos koju hiljadu i umesto jazz-a uzeti mercedesovu A klasu. Uz svo postovanje kvaliteta Honde 15000 za jazz je previse.
Cetvoro kolega vozi Jazz-a, niko nikad nijedan problem nije imao. Izuzetno mali potrosaci, dobri za grad, ok za van grada. Auto jeste preskup, ali je pitanje da li je do Honde ili je i do Delte. Inace, auto je najfunkcionalniji u klasi, a po pitanju funkcionalnosti, zgazice sve gore pomenute modele iz C klase
Milos
Pozdravi kolege, potpuno ih razumem. Za mene je funkcionalnost, pouzdanost i vernost, ono što cenu stavlja u drugi plan.
(Soičiro) Honda je etalon kvaliteta i dugovečnosti, bar za mene(vredi tih dukata).
P.S.
Ostavimo se Delte, sutra će neko drugi biti "generalni", pa nam ni tada cene u većini slučajeva neće "pasovati".
Sreća, pa izlaze iz auto-biznisa...
U Jazz-u je atmosferski benzinski VTEC motor 1.2 sa 90KS ili 1.4 sa 100KS projektovan da u niskim brojevima obrtaja bude maksimalno štedljiv i sve je podređeno tome. S druge strane, čim uđete u zonu 3-6500rpm, dobijate zver u B segmentu. Na primer, 3. brzina je deklarisana od ~30-130km/h
Inače cena od 15.600 za Jazz i jeste previsoka. Mislim da je najrealnija cena, ona iz maja 2009. kada je 20 kom. rasprodato bukvalno za jedno pre-popodne po ceni 11.500€ ...
@Sloba
a turbo-rupa? :)))
Autor carobnjak 24 Jul 2010, 11:52
Nisam dobro napisao, ali je jasno na šta sam mislio. Jazz se ponaša u startu kao da ima turbo rupu. Ko ne vereuje neka ga proba. Ja sam ga vozio jedan dan po gradu i iznenadio sam se kako je 100ks u startu neefikasno.
Po meni bi bilo bolje da ne štedi toliko na startu već na višem broju obrtaja. Zato je obrtni mom. dobra stvar. Nadam se da sam sada bio jasniji. Molim za izvinjenje.