home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Na štandu Forda, koji je ove godine na novoj poziciji – u hali 1, apsolutna zvezda, ne samo ove marke, već i 49. Međunarodnog salona je nova generacija proslavljenog modela Focus.

To je potpuno novi automobil, sa vrlo atraktivnim dizajnom i mnoštvom najsavremenijih tehničkih i tehnoloških rešenja, prvi među takozvanim globalnim modelima, jer će se, uz male izmene, prodavati na više od 120 tržišta u svetu. Kod nas se očekuje početkom jeseni, ali zainteresovani već sada mogu da ga rezervišu. Novi Focus u Srbiji startuje sa početnom cenom od 15.300 evra. 

Pred širim auditorijumom prvi put je i nova generacija modela C-MAX, Fordov predstavnik u rastućem segmentu višestrano upotrebljivih automobila (Multi-Activity Vehicle - MAV). I C-MAX je od „branika do branika“ potpuno nov, a kako 50 odsto kupaca kompaktnih MAV vozila sada traži vozilo sa šest ili sedam sedišta, novi C-MAX se nudi i u verziji Grand, sa sedam sedišta. Osnovna verzija sa pet sedišta kupcima u Srbiji je dostupna za 15.990 evra. 

Sajamski debi ima i nedavno redizajniran i tehnički osvežen Mondeo. Dobio je malo izmenjenu spoljašnjost i bitno unapređenu „tehniku“, recimo, nekoliko novih, izuzetno modernih motora i menjača. Novi Mondeo se kod nas nudi za početnih 18.990 evra.

Ostali eksponati su već poznati u Srbiji, ali će zato ipak, i to prijatno, iznenaditi potencijalne kupce, jer je Grand Motors za Fiestu, Fusion i još uvek aktuelni Fosus pripremio izuzetno atraktivne cene. Fiesta „startuje“ sa 8.990, Fusion sa 9.990 evra, koliko košta i Focus Classic, sa izuzetno bogatom opremom. Uz to je jedini automobil u Srbiji koji se po toj ceni nudi sa ugrađenim sistemom za elektronsku kontrolu stabilnosti (ESP).

PR Grand Motors

Foto : Autoblog.rs


čitanja : 1844



Komentari

OK je, malo lepše izgleda uživo, ali ništa što nije do sada već viđeno, najžešći detalj je zadnji deo, deo iza zadnjih vrata je porastao toliko, kao da je u pitanju karavan.
A komfor pozadi ništa posebo, sa takvom ukupnom dužinom, treba da je dosta komforniji! Jedino je gepek vidno veći

Autor Dejan L 26 Mar 2011, 12:42

Skladni su ovi novi Fordovi,posebno C-MAX.

Autor milan 26 Mar 2011, 13:06

Nase komsije Bosanci na proauto.ba veoma su pohvalili ovogodisnji sajam rekavsi da je vazno doci i pogledati sve te novitete i oko stotinak kako kazu "regrutovanih" hostesa od kojih su mnoge lepse nego one u Zenevi ili Frankfurtu.

Autor milan 26 Mar 2011, 13:22

Izgleda lepo...
pozicija vozaca je dobra, nisam siguran za klupu nazad...i gepek je sada izgleda najmanji u klasi...
ovaj na sajmu je bas nasviran sa operemom i raznim sistemima...dobro su oni ocerupali Volvo pre prodaje kinezima

Autor Mix 26 Mar 2011, 13:58

@ Mix
Ali gepek uživo deluje ogroman, dok sam sedao napred i pomerio sedište, pozadi je ostalo toliko malo da sam se zaprepastio, auto od 4.358m treba da ima prostora pozadi, ipak je to C klasa

Autor Dejan L 26 Mar 2011, 15:24

@Dejan L

Astra sa 4419 mm ima jos manje mesta pozadi.

Autor milan 26 Mar 2011, 17:17

Da li ste primetili koliko centralna konzola smeta desnom kolenu? Vozim Focus, ali ova ne, ni za 5 godina.

Autor MAX 26 Mar 2011, 20:14

@MAX
To su naveli i kao najvecu zamerku u testu u AutoBildu...ne mogu da verujem da je napravljen tako veliki propust kad je ergonomija u pitanju

Autor STrider 26 Mar 2011, 20:55

Proveri, nisam ni malo subjektivan. uzgred ni dizajn mi nije "legao", narocito zadnja svetla, po meni su mnogo lepse resena na Fiesti.

Autor MAX 27 Mar 2011, 14:15