home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kompanija Vitro Group, zvanični uvoznik i distributer Citroen vozila na teritoriji Srbije i Crne Gore, na ovogodišnjem Sajmu automobila slavi 7 godna postojanja, a da se to slavlje dodatno uveliča pobrinuo se najtraženiji model Citroen C3.

Sinoć je u slavljeničkoj atmosferi i pred brojnim novinarima i posetiocima stigla na pravo mesto nagrada dobijena krajem prošle godine. Eminentni žiri Asocijacije Automobilskih Novinara Srbije (AANS) uručio je nagradu AUTOMOBIL GODINE 2011 ovogodišnjem pobedniku, Citroenu C3. Predsednik žirija Aleksandar Andrić (žiri sačinjavaju i Vladan Slavković, Dragan Milutinović, Zoran Samardžić i Zoran Plavsić) obrazložio je u svom izlaganju sve razloge zbog kojih je upravo ovaj sjajni automobil izabran medju ozbiljnim konkurentima. Na ovo poštovano priznanje stručne javnosti  svi u Vitro Group su veoma ponosni. Da podsetimo da su modeli C3/DS3 osvojili sve nagrade za najbolji automobil u Srbiji koje su se dodeljivale na kraju prošle i početkom ove godine, čime je Citroen napravio presedan u dosadašnjim izborima u našoj zemlji, osvojivši sve što se osvojiti moglo. U ime kompanije priznanje je primio kompletan menadžment firme pojačan gostima iz Pariza, koji nisu krili zadovoljstvo ovakvim razvojem dogadjaja u korist Citroena.

Novi Citroen C3 je jedinstven automobil, istovremeno zaobljen i zategnut, a pored dizajna izdvaja se i izborom materijala koji mu podižu kvalitet. Jedan je od najkompaktnijih automobila u svojoj klasi pa pruža izvanredan komoditet putnicima, a 300 l prtljažnog prostora, najviše u svojoj klasi, čine  ukupan utisak daleko konfornijim. Takodje, novi Citroen C3 nudi, kao opciju kupovine, novo iskustvo u vožnji zahvaljujući neverovatnom Zenith vetrobranu. Proizvodi se u novim pogonima u okolini Pariza.

Model koji je na sajamskoj akciji odlikuje sjajna dodatna oprema u koju spadaju: klima uredjaj, 4 vazdušna jastuka, ABS, progresivni servo upravljač, putni računar, elektro podizači prednjih stakala, daljinsko centralno zaključavanje, , električno podešavanje ogledala spoljnih retrovizora u boji karoserije, upravljač podesiv po visini i dubini, vozačevo sedište podesivo po visini, deljiva zadnja klupa, 15” ukrasni poklopci točkova.. i prodaje se po ceni od 9480 evra.

Vitro Group i Citroen ponovo svoje kupce postavljaju u povlašćeni položaj koristeći svoj slogan: CITROEN VOZE ONI KOJI ZNAJU-PRIDRUŽITE IM SE!

Pozivamo vas da obidjete veoma atraktivan štand francuskog proizvodjača u areni Hale 1 Beogradskog sajma i iskoristite ponudu automobila koji prevazilaze svoju klasu.

VITRO GROUP Marketing



čitanja : 2083



Komentari

Koja im je ono fora da je DS3 ogradjen ko da je u najmanju ruku Pagani Huayra? Kad sam to video, samo sam prošetao preko njihovog štanda do sledećeg!!!

Autor Djordje 30 Mar 2011, 17:17

I DS3 i DS4, to ne bi uradili ni na Ferrarijevom štandu, sramota za Vitro Group!

Autor Logan 30 Mar 2011, 18:00

U čemu je štos? Svaki dan na sajmu biraju drugi auto godine 2011!?!? Te ovo udruženje izabralo ovaj auto, te ona asocijacija izabrala onaj auto itd., a svaki je baš auto 2011-e?! Jel fora u tome da se te titule kupuju od svih mogućih asocijacija i udruženja???

Autor Dr. 30 Mar 2011, 20:02

ova leva hostesa kao na mrtvoj strazi... puj, puj, puj, daleko bilo za citroen c3.

Autor Bleki 30 Mar 2011, 20:41

cek bre, pa zar nije uopravo hyundai elantra proglasena za auto godine?

Autor dzigi 01 Apr 2011, 09:55

Elantra je dobila oskara. C3 je auto godine

Autor . 01 Apr 2011, 17:28