Izmene u dilerskoj mreži Renault-Dacia

Auto Centar Marković, Gocka 59 u Beogradu, od 20. avgusta 2011. godine nije više Renault ni Dacia ovlašćeni koncesionar, samim tim je izgubio pravo na prodaju i servisiranje obe marke automobila.
Sporazumni raskid ugovora o prodaji kao i servisu je stupio na snagu danom potpisivanja istog.
Svaka popravka u garanciji neće biti prihvaćena kao ni mogućnost kupovine novih automobila.
PR Renault Nissan Srbija
I ovi Renault-Dacia u Lazarevcu će isto da prođu.
I treba kad su zaposlili veterinara, stolara i gimnazijalce u servisu.
Dejan L
Ti ako mozes bolje otvori servis,svako juri svoj dinar...prica traje dokle traje..tako to ide
Čovek je na svoju inicijativu izišao iz toga...
Više mu se isplati da bude (i radi) kao najveći neovlašćen diler nego ovlašćen...
Toliko o importeru...
U Auto centru Marković rade odlični majstori (mehaničari, limari, lakireri...).
Izgleda, reklamni panoi Renoa na stadionu Partizana i poklon vozila fudbalerima nisu dali željene rezultate u poboljšanju prodaje Reno vozila u Srbiji.. Takođe, nije samo krize (2008., sada i nova 2011.), uticale na smanjenje prodaje Reno vozila.
Veće razloge za loše rezultate treba tražiti kod ljudi koji vode Reno i njihovom odnosu prema kupcima!
U to smo se uverili čitajući komentare i iskustva bivših i sadašnjih vlasnika Reno vozila.
I na kraju, neka ljudi iz Renoa malo istraže, zašto je Foksvagen povećao prodaju vozila u ovoj godini!?
Zbog čitalaca, ispravka greške u kucanju u zadnjoj rečenici:
..."Foksvagen"..., a, treba Folksvagen... (jbga, progutah slovo)...
Ima još jedna greška u drugom pasusu, ali, "uhvatiće" se smisao...
Pa reso je reso a VW je sVWemoguce saVWrsenstVWo i ne znam sta u istu recenicu stavljate VW i reso.
@tu je svwe....
ja sam u tog "resoa", kako ga zoves, seo posle tvoh vw-a i opela i mogu ti reci da je jedno deset puta bolji auto od ova dva schrotta od niskobudzetnih nemackih wagena za narodnu masu. toliko
Pa da, u rešou se voziš ko u admiralskom brodu, a u narodnim kolima ko u taljigama, ko što ime kaže...
Srbi i Nemci su svojoj istoriji stajali jedni drugima na "nišanu", i to nije sporno...
Najbolji dokaz je nedavni dolazak Angele Merkel, koja je, prvo posetila običnu osobu, pa onda zvanične predstavnike države!
To je presedan i međunarodnim odnosima, bez obzira o kome se radi...
Posle takvog potcenjivačkog i uvredljivog odnosa prema našoj zemlji, predsednik Srbije, Angelu Merkel nije trebao ni da primi. Potonji događaji, govore, da je Srbija iza te posete imala samo još više problema.
Francuzi nam nisu ništa bolji "prijatelji". Dokaz tome je, da još uvek nisu ratifikovali SSP sa Srbijom, kao i druge "smetnje" koje na prave u međunarodnim odnosima...
Toliko o politici i odnosu stranih država prema Srbima i Srbiji...
Pričamo o automobilima. Volkswagen u svojoj grupaciji ima Audi i Škodu.
Ipak je najbolja automolska industrija u 2010. godini.
Istraživanje jesu radili Nemci, ali, šta je tu je.
Evo linka na autoblog.rs
https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2011/08/31/volkswagen-je-najbolja-automobilska-kompanija-u-2010.
Reno je toliko srozao kvalitet nekih svojih vozila, i nebi bila nikakva šteta da se povuče iz Srbije (što se, naravno neće desiti), gde prodaje kola koja proizvode i u Turskoj, Clio 3, koji se skoro ni sa jednim iz klase ne može upoređivati..
Više puta sam upoznao čitalačku javnost o ličnom iskustvu sa Clio 3 1,2 benzinac... Nebih da ponavljam...
Savetujem izuzetan oprez pri kupovini Reno vozila...