Seat Ibiza za 99 evra mesečno

Uvoznik španskog Seata za Srbiju (www.seat.rs) ima zanimljivu ponudu za sve potencijalne kupce modela Ibiza.
U ponudi je Ibiza 1.2 70KS na finansijski lizing od 60 meseci, mesečnom ratom od 99 evra, sa ostatkom vrednosti od 2.500 evra, učešće je 2.500 evra, NKS je 3,67%, a EKS iznosi 4,66%.
Paket opreme: poluautomatski klima uređaj, ABS, centralna brava sa daljinskom komandom, el. podizači prozora napred...
Garancija iznosi 5 godina.
Za više detalja o ovoj ponudi obratite se ovlašćenim Seat prodavcima u Srbiji (spisak dilera možete naći na sajtu uvoznika).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
@Mange
u cemu je razlika izmedju Ibize i Fabie?
@Predrag
isto pitanje!
Mehanički gledano mislim da nema neke razlike. Poenta je u tome što su Seati retki, tako da ni ja nemam nekog iskustva.
Ali lično je ne volim zbog prethodnih vremena, kao većina ljudi koji su eksperti za kola. Mislim da se teško prodaju. Trenutno je to možda i neopravdano.... Verovatno zbog navedenog moraju da hvataju dizajnerske zaljubljenike sa čudnim rešenjima.
Ostaje pitanje servisa i cene delova, na koje takođe nemam odgovor.
Činjenica je da ne treba kupovati retka i egzotična kola, jer nema polovnih delova ili su jako skupi.
@ carobnjak
Na Ibici ima mnogo golotinje, a drugi imaju Fobiju od cene Škode
@carobnjak
Dobro Lazo, dokle ja da čekam :)))
Nisam video pitanje ;)
Postoji mizerna razlika u međuosovinskom rastojanju, mislim da Ibiza ima progresivni servo, Fabia je prostranija i ima veći gepek, a Ibiza je spolja lepša i skluplja za održavanje. Mehanika i sve ostalo je isto. Postoji priča da je Fabija na bazi prethodnog Pola, a Ibiza na bazi novog, međutim oba Pola su u osnovi ista ;)
@Predrag
Odgovor zadovoljava.
Mislim da ce ti sada biti jasnije zasto ne volim Fabiu, jer Ibiza poseduje ono sto Fabia nema...
A zasto je skuplja za odrzavanje ako je mehanika ista?
@carobnjak
I obrnuto. Da je prostranija, lepša unutra i jeftina za održavanje, kupio bih je sigurno.
Skuplja je zbog toga što se plaća Seatov umišljeni imidž. Naskuplji za održavanje je Audi, pa VW, pa Seat pa Škoda. Svi imaju iste delove (na kutiji svakog dela stoje sva 4 znaka).
Zbog toga najviše volim i cenim Škodu. sva sreća pa ne patim od marki ;)
Svidja mi se i zbog toga što ima ovo "Š" u nazivu. Kao da je naša ;) A najviše je cenim zbog toga što je opstala kao brend, i što ima svoj institut za razvoj.
@Predrag
mislim da razlika u prostranosti nije velika posto su spoljne dimenzije indenticne, kao i WB...
Nije imidz umisljen nego je Skoda jeftinija zbog "takse na sramotu"... :)))
P.S. meni je Ibiza lepsa unutra, spolja da ne pominjem...
Ima li razlike u kvalitetu enterijera, materijalima, zavrsnoj obradi, pouzdanosti?
A vozne osobine, da li je Ibiza tvrdja?
@carobnjak
Fabia je neuporedivo prostranija.
Ta taksa postoji samo u tvojoj glavi.
Dok je Seat sve bliži bankrotu, Škoda grabi napred punom parom.
Površan si.
@Predrag
ne brate, ta taksa postoji u CENOVNIKU, samo ti to ne vidis...
A sad mi objasni kako moze imati prostraniju i kabinu i prtljaznik, a spolja si istih dim. ?!?
Stogod tu ne stima u tvojoj racunici...
P.S. zasto sam povrsan? zato sto ne mislim kao ti? Ili zato sto ti se ne svidja istina?
@carobnjak
Ima višu liniju krova, drugačije organizovan enterijer, i bolje iskorišćen prostor.
Površan si zbog toga što ti je dizajn bitniji od svega drugog.
Škoda ima cenu onakvu kakv treba da bude, a svi ostali imaju napumpane cene. Svi automobili realno vrede do 50% novca za koji se prodaju. Sve ostalo zavisi od dobre volje čitavog lanca od proizvođača do prodavca koliko ćemo mi kao kupci biti očerupani. Zapamti to već jednom. Bilo bi lepo.
Odoh.
P.S. Ibiza je tvrđa.
Pišem posle ;)
@Predrag
apsolutno nisi u pravu! Pusti ti nase dilere pa lepo idi na nemacki sajt na primer, pa se javi...
@Predrag
pa pitao sam te za razliku u kvalitetu, nisi mi odgovorio NISTA!
Mislim da bi ti bio 100% u pravu kad bi ziveo u sistemu u kojem nema novca...
Kad ces to nauciti?
@carobnjak
Ako kažem da je škoda pouzdanija i kvalitetnija, onda mi sledi pljuvačina, pa nerviranje, pa... moraću dve šumeće da uzmem :)))
Odoh, već sam zakasnio...
@ carobnjak
Pa više puta je neko napisao ovako: ,,Što je Škoda Wagenu, to je Seat Audiju''
Seat je nekako posvećen dizajnu, a Škoda praktičnošću.
Fabija ima kratak nos a kabina je naj u klasi, Ibiza ima duži nos, zakošen zadnji deo krova, za razliku od Fabije!
Mi smo baš upoređivali Komfor Fabije kad smo je kupovali, veruj mi pozadi ostaje mesta i onda kad sedne osoba 187cm.
E sad, kažu da je plastika Seatovog enterijera mekša na dodir, da su sedišta plemenitija i sportskija. Ali kad uđeš u radnju i tražiš sponu za Škodu, Polo i Ibizu (IDENTIČNU SPONU na kojoj ima sva 4 znaka Audi, VW, Seat, Škoda, znači odgovara za sve navedene marke) uđeš i kažeš treba mi za Škodu, a zašto, pa zato što ako kažeš da ti treba za seat, naplate ti za 60% više.
Pa sad ako je tebi u interesu da plaćaš isti deo 60% skuplje, a o ceni usluga ovlašć servisa da ne govorimo, ti kupi Ibizu.
Jel sad razumeš zašto su Dejan L i Predrag izabrali FABIJU, a ne trovratni POLO ili Ibizu (preskupu za održavanje)
@ carobnjak
U prevodu, jel treba da dam za 3 vrata i dizajn više para, a da posle plaćam servisiranje 60% skuplje, a pritom ista platforma, isti motor, za plastiku enterijera me baš nešto i zaboli! Em platiš više auto, em kasnije plaćaš više održavanje. Neka hvala. Isto sra*e, 2. pakovanje, onda biram soluciju na kojoj neću da bacam pare SKORO NI ZA ŠTA!!!!!!!
"da su sedišta plemenitija i sportskija"
Budi Bog........
Nisam valjda samo ja ovo procitao? :)))
E jesam srecnik..
;)
@Predrag
ako ti nije tesko da izracunas koliko bi kostala Fabia 1.2 TSI/86ks sa svom opremom koju ima bazni Rio 1.2...
@Dejan L
eh al ti je argument! Pa nemoj reci da ti treba za Seat nego za Skodu i problem resen!
Mozda delove dobijes i za DZ...
@ Panchev
Recimo da oni koji su kupili Ibicu kažu da Fabija ima krpana sedišta, bez bočne potpore, a Ibiza ima lepše materijale i bočnu potporu, a ja nešto nisam baš primetio. Sve se nešto mislim kako Ibica ima recaro prekriven kožom i alkantarom, ali ajde, lepo sam napisao KAŽU. Ne kažem ja, već kompleksaši kojima je Škoda sinonim za krš
@ carobnjak
Ma da, idi vidi cene servisa SEAT-a u PORSCHE-u SCG (ali SCG)
A drugo, naplate ti polusintetiku, kao sintetičko, a filtere ti naplate ko da servisiraš A8, a ne Ibizu!
A onda idi i pitaj sve te stavke 1 po 1 u Škodinom servisu koliko su!
I vozi se u Ibizi sa 3 vrata i lepom arrow dizajnu, egzotika se plaća.
@carobnjak
Oko 12800 € (dodat je ESP Plus (420 € + PDV), bočni+zavese (435 € + PDV), radio CD/MP3 (190 € + PDV), i alarm (190 € + PDV), a komande za radio na upravljaču nisam dodao, jer idu samo u paketu sa kožnim volanom što podiže cenu), s tim što Fabia u odnosu na bazni Rio u tom slučaju ima i:
grejače spoljnih retrovizora, rezervni točak punih dimenzija, ručice vrata i retrovizore u boji vozila, električne podizače prednjih prozora, ratkapne, podešavanje sedipšta po visini, tonirana stakla, prednja svetla za maglu, visokotonce, dnevna svetla, pocinkovanu limariju i neuporedio bolji (turbo) motor.
da sam krenuo od paketa Classic Plus, cena bi bila niža oko 1500€.
@Dejan L
ajde jos jednom procitaj moje pitanje, tj. prvi komentar...
Ako mislis da je postavljeno bez razloga, varas se!
A odgovor znam vrlo dobro, samo sam hteo da...
@Predrag
samo 3000 eura vise...
Da li jos uvek mislis da je Fabia best-buy?
@Predrag
sta pricas, neuporedivo bolji motor?!? Ista kubikaza i snaga, malo bolji obrtni momenat kod Skode...
To se kaze UPOREDIV, isti slucaj i za prostranost Ibiza/Fabia...
@carobnjak
Da. Rio nudi ono što mi ne treba, a nema ono što mi treba. Morao bih da kupim jači motor (1.4), pretposlednji paket opreme (EX urban -12390 €), da naknadno ugradim parking senzore, i opet ne bih bio zadovoljan, jer bi mi auto išao katastrofa (elastičnost kao kod Yuga 60), trošio bi kao lud i ne bi imao pocinkovanu limariju.
Na servisima bi mi nadoknadili sve ono što su propustili pri kupovini.
Bas htedoh da stavim: jos da neko kupi Exeo( mislio sam da bi bilo grubo prema Seat-u)..
Fabia je neuporedivo komfornija( zadnja sedista) od Ibice..
Tacnije , u Skodu moze da se sedi pozadi dok u Seatu ne moze( samo deca i sl..)..
Ibiza je jedan odo onih automobila kada ih pogledas i kazes bravo.. A onda kad vidis sta nudi( gotovo nista0, onda bezis kao od gripa.. :)
@Predrag
treci paket opreme za 600 eura vise nudi sve sto si naveo, osim maglenki...
S tim da su ovo promotivne cene, nije iskljuceno da ce ici na dole.
Osim bolje servisne mreze, ne vidim nijednu prednost Fabie...
Odnos ulozeno/dobijeno za Rio je nesto nevidjeno u B segmentu!
@carobnjak
Za razliku od tebe, vozim Fabiju, a Ibizu sam detaljno "premerio". Prilično je manja.
Samo ti čitaj testove i karakteristike na papiru. Bolje bi ti bilo da sedneš i da probaš Fabiju 1.2 TSI i Rio 1.2 da ne bi tralalaisao. Čuj malo bolji obrtni moment, a on veći za 40 Nm, a dostupan u rasponu od 1500-3500 o/min.
Dok Ria "navrtiš" na 4000 o/min. potrošnja skače, on se "dere", a ide kao cvokotavi Punto.
@carobnjak
Neelastični i bučni motori, nepocinkovana limarija i skupi delovi i servisi su nenadoknadiv "-".
@Predrag
a da li Fabia nudi sve one tehnicke/bezbednosne uredjaje kao Rio?
Mislim da ce tek novi model Fabie moci da stane na ravnopravan megdan sa Riom, do tada on spremno ceka... :)))
@Predrag
a ti si kao vozio Rio? Eh objektivnosti, sta li ti je definicija...
Da, da, Skoda je najbolja...
Da cujem koje su to unutrasnje dimenzije Fabie NEuporedivo vece u odnosu na Ibizu?
@carobnjak
Nudi uz dopatu od 420 eura (ESP Plus), uz bilo koji paket opreme. Ima čak i elektronsku blokadu diferencijala ;)
Fabiju TSI izvlaci motor..
Tu dere Rio kao staru krpu.. :)))
Korejski motori su svi tromi(malolitrazni)..
Za ostalo je Fabija pod znakom ?
Kako mozemo da pricamo o "Rio" kada jos nismo ni seli u isti?
Polako..
@carobnjak
Vozio sam i20 sa tim motorom. isto s.... samo drugo pakovanje. Reži kao Stojadin.
Vozio sam i Ceed-a 1.4. Katastrofa. Malo bolje ide od Tenga.
@Predrag
ali samo uz doplatu, dok je sve to kod Ria standard...
Hvalili su motore da nisu bucni, a za zavrsnu obradu i materijale enterijera da su skoro na nivou premijum modela.
Tu tek Skoda gubi dah...
Uostalom uskoro ces i to doziveti!
@carobnjak
Pošto ti automobil posmatraš kao dvosed, džabe ću da ti objašnjavam u čemu je razlika. Kada budeš imao decu, ili kada često budeš vozio društvo, počećeš da razmišljaš i o prostoru na zadnjim sedištima. Do tada ti je dovoljan i cvokotavi 188 ;)
@Predrag
to mozda stoji za taj tvoj od 105ks, ja poredim onaj od 86ks!
Po pitanju motora Predragu je u pravu..
Korejancima se ne moze osporiti cena( ne bas svima), paketi opreme, kvalitet u odnosu na druge... ali osnovni benzinci nisu jos dovoljno dobri..
Npr. i Opel Corsa 1.2 ne ide nista posebno..
@Predrag
opet postajes bezobrazan! Cela ova prica je bila da vidim dokle mozes ici sa svojom "objektivnoscu" i upravo si dokazao da imas dvostruke standarde!
Znaci kad je Skoda u pitanju sve moze i sve prolazi, a isto to kod drugih ne moze...
E pa nece moci!
@carobnjak
Samo ti čitaj plaćene testov, i loži se na dizajn i izgled enterijera. Pa kada uzmeš neki takav automobikl, pa ti manja šteta izađe oko 3000 €, a ti nemaš kasko...
To je politika naših dilera. Izgleda da su se neki prizvali pameti. ESP uskoro postaje obavezna oprema, tako da će ga svi imati. Do sada su ga naručivali retki pojedinci, a ostalima je bilo važnije da imaju fabrički CD/MP3...
P.S. a posto si toliko opsednut zadnjom klupom, najbolje bi bilo da dok vozis sedis pozadi... :)))
@carobnjak
Rekao sam ti 100 puta. Kia i Hyunda bi bili NAJBOLJA ponuda kada bi imali: bolje benzinske motore, pocinkovanu limariju i jeftinije delove i servise. Do tada su mamac za površne ljude kao što si ti.
@Predrag
izvini, nemoguce je da su svi testovi placeni jer su svi jednoglasno za Rio rekli - bravo!
Uskoro ce sajam u NS, nadam se da ce Rio biti izlozen, pa cu ti preneti licne i realne utiske, a mogao bi i ti na probnu voznju...
@carobnjak
Kia Rio 1.2 ima obrtni moment od 121 Nm pri 4000 o/min.
Fabia 1.2 TSI od 85 KS ima 160 Nm od 1500-3500 o/min. a Fabia 1.2 TSI od 105 KS ima 175 Nm od 1550-4100 o/min.
U oba slučaja NEUPOREDIVO!
@Predrag
Ne znas ti da li sam ja povrsan ili ne! Ja isto tako mogu da kazem da si ti ogranicen, zaslepljen i opsednut! Jel ti se to dopada?
Od ovoga sto si naveo stoji samo za servis...
@carobnjak
Ići ću čim mi se ukaže prilika da pogledam Rio i Picanto. Rio ću ići da probam.
A ti pipaj na sajmu, i merkaj koja je plastika bolje i čija je tabla lepša :)))
@Predrag
meni je dovoljan jedan pogled da znam da li je to to, uz prethodne informacije, naravno...
Isto tako i za Skodu-NIKAD! :)))
@Predrag
kad sve saberes i oduzmes, opet Rio ispade bolji, realno!
Ne mogu da verujem? :)
Jel ovo isti Predragu? Sve govori kako treba.. :)))
Nije za poredjenje: pre 2 g sam vozio Getz 1.1.. :) Covece, kada tad nisam hteo peske da predjem ostatk puta.. :)
@carobnjak
A ovo: "Bolje benzinske motore, pocinkovanu limariju i jeftinije delove.."
@carobnjak 18 Sep 2011, 00:51
Dopada mi se, jer nije istina :))
@P9
Isti ;)
@carobnjak
Ništa onda, samo gledaj i čitaj testove. Nemoj ništa da probaš, to ni slučajno! Niti da svratiš u servis i da pitaš šta koliko košta. To još manje.
@Predrag
servis podrazumeva delove. Za pocinkovanu karoseriju nisam siguran, neku antikorozivnu zastitu ima cim je garancija na lim 7 godina.
Za motore, pitao sam te za performanse i potrosnju u odnosu na Fabiu, pa cemo da vidimo...
Kao sto kazes i sam , obrtni momenat je samo brojka na papiru...
@Predrag 00:56
naravno, kad ne mozes da vidis koliko si pristrasan i pricas uvek istu pricu i to samo o JEDNOJ marki!
Ne mogu da idem ni na probnu voznju niti u servis jer ga ovde NEMA!
Zato ces ti imati cast...
P.s. a kad su za Yeti napisali da ima losu zavrsnu obradu i da detalji u kabini nisu na nivou ostatka vozila, da li je i to placeno?!?
@carobnjak
I preneću ti realno utiske ;)
Nisam pristrasan, samo preko nekih stvari ne mogu da pređem: nepocinkovana limarija, neelastičan motor i skupi delovi.
+ suludi paketi opreme.
@Predrag
ajde onda pokusaj objektivno da izneses koje su prednosti Ria u odnosu na Fabiu? (na osnovu onoga sto se zna)
@carobnjak
Nisam ga baš toliko zagledao da bih uočio takve stvari, pošto mi nisu bitne. Gledam suštinu. Ti samo gledaš površinu (zato kažem da si površan).
Svi Koreanci su spolja gladac, iznutra jadac, neki manje a neki više. Nadam se da će doći neka nova vremena, a Kia i Hyundai su tome najbljiži.
Chevrolet je zajedno sa tvojom voljenom fabrikom kantica na samom dnu.
@Predrag
ja prvo gledam cenu i sta za nju dobijam i to je realnost a ne povrsnost!
a tu je Skoda upravo izgubila bitku...
A tebi je jedino bitno da je Skoda, a to nema veze ni sa realnoscu ni sa objektivnoscu, zar ne?
@Predrag
pa ima koji su ga probali!
Stvarno si ogranicen! to je kao kad bi trazio neki lek, pa isprobavao sve redom jer ne verujes onima koji ga prave, tj. koji se time bave...
Odlicna usporedba, ja moram da probam, inace ne verujem...
@carobnjak
Naravno da nije!
101. put: kada budu imali pocinkovanu limariju, bolje benzinske motore, dobro uređene pakete opreme (pošto naknadno ništa ne može da se poruči) i jeftinije delove i servise, APSOLUTNO će biti moj uži izbor.
Do tada je Škoda (za mene) N° 1. U obzir dolaze još samo VW, Honda i Toyota. Svi ostali su ispod (premijume ne razmatram).
Ohoho..
Ovaj zadnji komenatar je "vracanje"..
Blagodaram.. :)
I da ponovim: sve dobro zboris..
@carobnjak
Nekome taj lek odgovara, a nekome ne. I šta ćemo sad? Ne znam da li mi odgovara dok ga ne probam.
Dati 10.000 € i više za nov automobil koji loše ide, puno troši, ima skupe servise, potencijalno može da korodira, i koji se prodaje ispod cene kao polovnjak je budalaština.
Pogledaj po oglasima koliko košta Fabija stara do 3-4 godine i uporedi cenu sa Riom.
@Predrag
naravno, Skoda je bolja od svih navedenih, jel tako?
I ne treba nista da narucujes , dovoljan je onaj drugi paket (bar meni). Opet je 2500 jeftinije od Fabie (da li si procitao ovo pazljivo?!? ).
Do sada si uvek to naglasavao kao prednost ali sad to NE stoji!
Nemam ja nista protiv tvog izbora ali mislim da nisi objektivan...
Za Kiu pise da daje delimicnu garanciju i na potrosni materijal (za razliku od Hyundai-a), sta to znaci?
@Predrag
Rio je tek poceo da se prodaje, nema veze sa starim modelom koji je na nivou tvoje Skode! :)))
Da li mozes da shvatis koliko je Kia napredovala u svim pravcima?
@carobnjak
Naravno da nije. Izabrao sam najbolje u odnosu na svoje mogućnosti. Crvenkapa 100% zadovoljava moje potrebe.
Zna se šta je potrošni materijal. delimična u smislu kraćeg trajanja (na pr. 2 god. za akumulator, pneumatike...). To uglavnom imaju i ostali, samo što se ne hvale time ;)
@Predrag
a tek je Picanto napredovao, vec je proglasen za najboljeg u A segmentu, verovatno zato sto nema male Skode...
@carobnjak
Osim u onim koje ti navodim: motor i limarija.
Kod nje ti ne smeta loša tradicija?
E, Čaki, Čaki...
I naravno best je Jazz..
Uvek pobedjuje neko TRECI!
:)))
Necete se dogovoriti do Mitrovdana..
@Predrag
Ne hvali se, nego je bio uporedni clanak o nekim markama na sta daju garanciju, a Kia se istice time, i pored najduze garancije...
Da, ti ionako mislis da je i to placeni clanak...
P.s. da li postoji naucna literatura o automobilizmu, ili nesto sli8cno, gde se mogu nauciti "istinske" informacije koje ti posedujes?
@Panchev9
Jazzu zameram: nedostatak prostora napred (za mene), bučan i neelastičan motor. Ostalo je sve OKet ;)
Osim cene.
@Predrag
ne smeta jer ni nije toliko poznata ovde, a kad se bolje pogleda i nije toliko losa u odnosu na Skodu (pre VW!)
Predrag
Bucan nije..
Ali je zato kvalitetan i i dugotrajan kao pec na drva..
Kod nas ga i nema? :)))
@carobnjak
To o čemu ti pričam možeš da saznaš samo u servisima (iskustva majstora).
Što ne pitaš brata. Najbolje će ti reći ako popravlja razne marke. Moja oba majstora ne podnose Chevrolet i Fiat (ne poznaju se, pa ne mogu da razmene iskustva). Prvi tvredi i da je Opel dreš.
@Predrag
a nasi servisi su kao poznati po kvaltetu?!? Stvarno pravi pokazatelj...
Brat popravlja samo starija vozila, i to mehaniku, ne bavi se niti strujom niti limarijom...
@Predrag
nastavicemo pricu o Riu posle sajma i probne voznje...
I nemoj da mislis na osnovu gornjih komentara da bih uzeo Ibizu, jer ovaj "hepening" je bio - samo za tebe! :)))
Pozz!
carobnjak
Dobro sam konstatovao da si promenio interesovanje ka strani Hjundaiji kompanije.
Ako se sećaš, mojih nekadašnjih komentara, setićeš se konstatacije, da jedan automobil ne može odjednom da promeni kvalitativnu grupu i da postane odjednom neki hit po kvalitetu.
Ako je to neko uradio onda je to upravo Škoda u rekordno kratkom roku i to isključivo zahvaljujući VW, koji je sa škodom samo promenio odelo.
Koreanci nisu primereni iskrenim automobilistima. To je proizvod za neupućene, bez bilo kakve draži i duha. Da ima točkove ima. Da plaćaju crtače umetnički nastrojene, plaćaju. Eto baš slično kao i Seat sa ovim egzotičnim oblicima. Zašto VW ne obuče sebe u takva odela, kad ima resurse i za to? Zato što je to nekulturno i neozbiljno, kao doći u trenerci i patikama na posao. Mislim da ćeš i ti to vremenom shvatiti. Zato sam ranije i pominjao Renault kao firmu odmerenog dizajna. I moram da dodam da kompanija VW ima proizvod za svakoga. Od vrhunske limuzine, do ovakvih izleta za ciljne grupe, baš kao što je ovaj Seat. Tu je i tajna njihovog uspeha. To jedino pored njih može i Tojota. To i pokazuju po broju prodatih vozila.
I na kraju cenu automobila ne čini samo početno ulaganje, nego ukupno ulaganje, računajući i održavanja i potrošnju goriva a kao kraj i prodaju polovnjaka.
Što se motora tiče, svi uvode male turbo benzince, jer sa Euro 6 standardom, mali atmo benzinci nemaju šanse da "dišu". U najavi je recimo i Reno turbo benzinac od 1000cm3. Fiat je se već pokazao i jasno je da mora na popravni.