Delta Аutomoto u Beogradu predstavio novu Hondu CR-V, cene od 22.500 evra

Delta Аutomoto je premijerno u Srbiji, predstavio novu generaciju Honda CR-V modela, čija je celodnevna promocija i prezentacija održana u subotu, 01. decembra 2012. u Delta Cityju.
U pitanju je četvrta generacija Honde CR-V. Prvi model izašao je 1995. god., i do sada je prodato preko 5 miliona jedinica širom sveta.
Novi model ima još više prostora uz najveći prtljažnik u klasi od 589l, jedinstvena ‘one motion’ prekolopiva magična sedišta, još napredniju tehnologiju, veći stepen udobnosti, manju potrošnju i manju emisiju štetnih gasova. Agregati su pretrpeli toliko izmena da se gotovo mogu smatrati novim. Temperamentniji su, efikasniji i imaju najbolji odnos potrošnje, CO2 i odziva na gasu u klasi. Noviteti su hidraulična dvostepena uljna pumpa, redukovan blok motora, nova vrsta ulja koje omogućava visoke performanse vozila na ekstremno visokim i ekstremno niskim temperaturama itd.

Dostupni su 2.0 litarski i-VTEC benzinski i 2.2 litarski i-DTEC dizel agregat. Pored njih, sredinom 2013. godine u Srbji će biti dostupan i potpuno novi 1.6 litarski turbo dizel motor.
Nivoi opreme su po gradaciji Comfort, Elegance, Lifestyle i Executive.
Do sada je kod Honde CR-V bio dostupan isključivo pogon na svim točkovima, međutim pokazatelji evropskog tržišta od 51% učešća modela sa pogonom na dva točka u kompaktnom SUV segmentu, uticali su na to da i Honda, po prvi put u Evropi uvede pogon na prednjim točkovima, i to u varijanti sa 2.0 benzinskim i 1.6 dizel agregatom.

Nova generacija modela CR-V proizvodi se u Hondinoj fabrici u Svindonu, u Velikoj Britaniji.
Cena osnovnog modela 2.0 Comfort 2WD iznosi 22.500eur. Sa novim CR-Vom, najavljuje se vraćanje konkurentnosti modela sa dizel agregatom u ponudu, a cena osnovnog modela 2.2 Comfort 4WD iznosi 27.400eur.
Kao najava za otkrivanje ovog modela, u Delta Cityju je održan ‘flash mob’, koji je izazvao pažnju prisutnih, a nakon promocije, posetioci su imali prilike da uživaju u brojnim dodatnim sadržajima od kojih je najatraktivniji bio ispisivanje imena na japanskom.
Ovom prilikom, direktor Delta Auto grupe, Nemanja Lazić je izjavio: “Uprkos trendu pada tržišta od 25% u 2012. godini, Honda je uz veliko angažovanje i kvalitet proizvoda uspela da zabeleži rast od 23%. CR-V je nosioc čak 45% učešća u strukturi prodatih Honda automobila i uvereni smo da će ovaj novi model doneti samo još bolje rezultate”.
Direktorka Honde Aleksandra Đurđević izdvojila je da su inženjeri i dizajneri, interno, novoj Hondi CR-V dodelili ‘nadimak’ SUPER CR-V, verujući da su uspeli da naprave savršen balans između tri najvažnija aspekta koja se danas očekuju od jednog SUV automobila spojivši u jednom - efikasnost limuzine, funkcionalnost minivena i pouzdanost SUV-a
PR Delta Automoto
Prva slika: dupli kvatro..
Izgleda mi sve bolje.. Iako mi cela ta klasa neinteresuje posebno..
Čini se mudro ovo sa 2WD opcijom kada većina kupaca ovo nije/neće parkirati ni na travi, a kamoli da se upusti u neku off-road "avanturu".
Što da stalnim integralnim pogonom rasipa gorivo i zagađuje, kada ni sekundarnu potrebu nema za "stenjem-kamenjem"?
Kome treba, ima šta da bira od 27ooo+ ojra...