home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Na domaćem automobilskom tržištu Suzukijev prodajni adut u drugoj polovini prošle godine bio je model SX4, a u 2013. pridružiće mu se i model Swift. Naime, uvoznik, beogradski Euro Sumar, sada nudi ovaj automobil po najpovoljnijim cenama od kada se prodaje kod nas.

Verzija 1.2 GLX sa troja vrata i motorom od 94 KS sada košta 8.990 evra sa PDV-om, dok je za model sa petoro vrata potrebno 9.390. Nova cena istog automobila sa još bogatijim paketom opreme – GLX SE iznosi 9.890 evra sa PDV-om.

Swift sa automatskim menjačem sada košta 10.790 evra, što ovaj automobil svrstava među najjeftinije sa ovom vrstom menjača na našem tržištu.

Inače, u paketu opreme GLX nalaze se manuelni klima-uređaj, elektronski bezbednosni sistemi - ABS sa EBD i pomoć pri naglom kočenju, ESP sa TCS-om, sedam vazdušnih jastuka, elektro servo-uređaj, multifunkcionalni kožom obložen volan podesiv po visini, radio CD/MP3 WMA sa šest zvučnika, USB priključak, putni računar, centralna brava sa daljinskim zaključavanjem, kodirani ključ sa elektronskom blokadom motora, elektropodesivi retrovizori sa grejanjem, elektropodizači prednjih prozora, zadnje svetlo za maglu, podešavanje sedišta vozača po visini, čelični naplaci od 15 inča i polen filter.

Varijanta GLX SE, osim nabrojanog, ima i tempomat, elektropodizače zadnjih prozora, svetla za maglu i krovni spojler.

PR Euro Sumar



čitanja : 4527



Komentari

Nikada nisam obracao paznju na njega iako ga ima podosta.
Sasvim solidno izgleda mada meni se dopada sto je unutrasnjost kao iz veceg auta. Nisam sedeo unutra pa ne mogu da da ocenim prostranost, to je samo neki utisak na osnovu slika i sto sam uzivo pogledao.

Autor englez 29 Jan 2013, 12:19

Poklonite se ubici Fabije!

Autor carobnjak 29 Jan 2013, 12:29

Napred sasvim solidno mesta, nazad i ne baš, ali ok s obzirom na dužinu. Gepek - može da stane osrednji troler za put, par kesa i to je to. U GS verziji ima više opreme od bilo kog u klasi, a posebno s obzirom na cenu. Plastika tvrda, ali mnogo boljeg kvaliteta od one grozomorne u SX4. Ono što je mene lično potpuno odvratilo je samo jedan, i pri tom još i neverovatno inertan motor. A Sport verzija postoji samo sa 3 vrata. Mislim da bi onaj dizel što ide u 500 l napravio od Swifta stvarno finu kupovinu. Ko može da se pomiri sa gepekom.

Autor Dikh tu kava 29 Jan 2013, 13:19

Fabija je krsajla sa ovaj auto

Autor neko 29 Jan 2013, 13:34

za ovaj auto

Autor neko 29 Jan 2013, 13:34

Odličan auto, malo tvrd ali kvalitetno urađen i neobično zabavan.

Što se tiče živahnost među malim motorima samo "Fijat" i "Honda" im pariraju.

Autor CaMIRO 29 Jan 2013, 13:43

@Dikh tu kava
u ovoj klasi nema automobila koji ima bolji osnovni notor, ostalni nude ili preslabe osnovne motore sa 3 cilindra ili prastare sa 4.

Sto se pouzdanosti tice znam da mnogi svesno ne odrzavaju u zvanicnom servisu jer je redovno odrzavanje preskupo a kvarova skoro da i nema pa im nije bitno to sto gube garanciju.

Autor vts 29 Jan 2013, 13:50

vts

Nije moja poenta da li neko u klasi ima bolji osnovni motor (kod Swifta i jedini), nego kakav je ovaj motor u vožnji. A on nije baš za preporuku. Bar ne po gradu. Uzgred, Fiestin 1.25 je bolji i živahniji, pri čemu je (na našem tržištu) još i osnovni.

Autor Dikh tu kava 29 Jan 2013, 14:28

@ carobnjak
Sećaš se kad se ovaj Swift pojavio, a ja govorio da treba da mu spuste cenu makar za 500€?
SVAKA ČAST za ovaj potez Suzukija. Tako treba i ostali japanci. Pogotovo oni koji se sklapaju u EU. Ili niže cene ili neka propadnu.
Ovaj Swift jeste ubica, ali najviše ubica Mazde 2 i Yaris-a
Zato će SUZUKI opstati i ako ne proda nove, živeće od održavanja već prodatih. A Oni koji neće da spuste cene, neka prođu kao pojedini što su prodali 0 komada

Autor Deyan_L 29 Jan 2013, 15:09

Mazda 2 1.4 75KS 3.92m zadnja klupa nikakva 9.990€
Yaris 3 1.0 69KS 3.88m zadnja klupa solidna 10.700€
Swift 4 1.4 94KS 3.85m zadnja klupa nikakva 8.990€
Citr C3 1.1 60KS 3.94m zadnja klupa dobra 10.580€
Aveo 2 1.2 70KS 4.03m zadnja klupa dobra 9.200€

Ukratko, poživeo nama Euro Sumar 100 godina!

Autor Deyan_L 29 Jan 2013, 15:32

Odlicna ponuda, bice ovo najprodavaniji mali japanac na naseem trzistu. Osnovni paket opreme nudi sve neophodno, mada nije lose ni doplatiti za ovaj naredni.

Autor Damko 29 Jan 2013, 16:55

@ Damko
Pre bih uzeo 5 vrata osnovni, nego 3 vrata sa 2. nivoom opreme.
Evo pitam kevu koji je ovo auto, kaže. ,,Nova Fabija?''
:)))

Autor Deyan_L 29 Jan 2013, 17:22

@Deyan_L
sedeo sam u njemu na sajmu.
Enterijer je odlican, na granici premijuma!
Napred dovoljno mesta, vise nego Polo, pozadi ne znam, nikad ne sedam pozadi... :)

Autor carobnjak 29 Jan 2013, 17:36

Deyan_L

Mislim da je 5 vrata neophodno u ovoj klasi, slazem se. Klasa iznad, vise prostora pa se troje vrata moze i tolerisati.
Steta sto nema neki dizel motor. Ili mozda ima?

Autor Damko 29 Jan 2013, 17:36

P.S. i da nisu spustili cenu, povoljniji je od vecine, svaka cast!

Autor carobnjak 29 Jan 2013, 17:37

@Damko
naravno da ima i to najbolji, Fiatov 1.3 multijet! :)

Autor carobnjak 29 Jan 2013, 17:43

@ carobnjak
Suzuki inače ima jako kvalitetan enterijer.
A to sam pisao i kad se pojavio. Definitivno je najbolja ponuda u B klasi. fali mu 5-6cm za kolena pozadi.
I ja sam za da se stane sa povećanjem dimenzija.
Devojke obožavaju autiće do 3.8m, B klasa gubi smisao ako naraste na 4.1m poput novog Klija, jer Klio iako ima 4.08m, on je tesan pozadi, sve je otišlo na haubu.
Čemu onda povećanje dimenzija? C3 nudi najviše prostora posle Fabije, na zadnjoj klupi! Ali Swift me oduševljava i dizajnom i materijalima kabine

Autor Deyan_L 29 Jan 2013, 17:48

@Dikh tu kava
nije jedini a i prilično je žustar. za fiestu ne znam, al sam čuo dosta loših priča o tom motoru.

Autor vts 29 Jan 2013, 17:52

@Deyan_L
da ali C3 ima malo mesta napred!
Uz Mazdu 3 i Polo, ubedljivo najtesniji napred, a to je ipak bitnije nego pozadi...

Autor carobnjak 29 Jan 2013, 17:54

@Dikh tu kava 13:19
kad se pojavio ovaj novi motorcic bas su ga svi nahvalili da je zivahan i znatno bolji nego stari 1.3...

Autor carobnjak 29 Jan 2013, 17:56

Sve je super, cena, oprema, kvalitet, ali gepek je neprihvatljivo mali 204L. Opet sve zavisi od potrebe novog vlasnika za velikim gepekom, predpostavljam da će ovo da se prodaje dosta dobro.

Autor Aleks 29 Jan 2013, 18:01

@ Aleks
Yugo ima 165 litara.
Kupi krovne nosače i paktreger (plastični deo za prtljag za montažu na krov)

Autor Deyan_L 29 Jan 2013, 18:06

vts

Ima još jedan. U Sport varijanti. Ali o njemu ovde ne pričamo. Kao što ne pričamo o npr. Fabiji RS, Polo-u GTI, Ibizi Cupra.. Pričamo o osnovnoj verziji.. A ima i 1.3 mj/DDIS sa koliko se sećam negde oko 75 KS. Taj bi bio pristojan. Al ga nema kod nas. Eurosumar ga iz nekog "racionalnog" razloga ne uvozi. Nemoj samo da mi se vade na "loše gorivo"...

carobnjak

Ovaj 1.2 "ž" od živahan u sebi nema. Probaj ako imaš prilike. Ja probao 2 puta. Možda treba 3, da se formira utisak..

Autor Dikh tu kava 29 Jan 2013, 20:39

http://www.nonstopcars.com/wp-content/uploads/2011/12/2012-Suzuki-Swift-Sport-13.jpg

Za one koji ne znaju kako je dobro urađen!

Autor Deyan_L 29 Jan 2013, 22:28

@Dikh tu kava

http://www.b92.net/automobili/autologija.php?yyyy=2011&mm=09&nav_id=541878

http://www.b92.net/automobili/vozili_smo.php?yyyy=2011&mm=03&nav_id=497324

http://www.vrelegume.rs/test/novi-stari-suzuki-swift/

Autor carobnjak 29 Jan 2013, 22:39

http://www.moto.rs/test_suzuki_swift_1.2_94ks_gs_oprema_gradski_trkac_prijatnog_enterijera_i_niske_potrosnje-pc-7048.i

http://www.autoportal.hr/index.php/testc/761

Autor carobnjak 29 Jan 2013, 22:46

carobnjak

Poenta?

Autor Dikh tu kava 29 Jan 2013, 22:58

@Dikh tu kava
sta kazu za motor oni koji su ga testirali, a i za ostalo...
Obrati paznju koliko je detaljan i dobar test na moto.rs

Autor carobnjak 29 Jan 2013, 23:00

@ carobnjak, ako Vas interesuje, nekoliko testova Swifta iz naše arhive (tačnije, Novosti, Blic i Kurir):

https://autoblog.rs/blog/auto/predstavljamo/2012/08/29/suzuki-swift-na-probi-novosti
https://autoblog.rs/blog/auto/predstavljamo/2011/01/21/suzuki-swift-gs-na-testu-blica
https://autoblog.rs/blog/auto/predstavljamo/2011/07/18/suzuki-swift-1.2-na-testu-kurira

Autor auto 29 Jan 2013, 23:13

carobnjak

Pretpostavljam hvale ga?

OK. Pitanje br. 2 biće najbanalnije moguće, a stvarno nije trik pitanje: Iz kojih pobuda veruješ testu iz novina/medija/neta, a ne veruješ meni? Odnosno, da li bi posle vožnje verovao sebi, ili i dalje testu iz novina?

Autor Dikh tu kava 30 Jan 2013, 00:04

@Dikh tu kava
rekao sam ti da ga nisam vozio, samo sam sedeo u njemu!
Neka svako radi svoj posao, nekood njih je valjda napisao istinu, zato sam naveo vise izvora, a hvale ga svi, neko manje neko vise.
Ti verovatno vozis dizel?

Podsecas me kad neko dodje kod lekara pa sam prica kako treba da se leci...)))
Ovo sam naveo posto sam lekar pa mi palo napamet, ne zameri...

Autor carobnjak 30 Jan 2013, 00:13

P.S. i da, jos banalnije pitanje - navedi mi bar jedan razlog zasto bih verovao tebi? :)

Autor carobnjak 30 Jan 2013, 00:16

carobnjak

Vozim benzin. Tačnije, auto na benzin. Tvoju komparaciju na stranu (preživeće sud vremena), odgovor na pitanje zašto bi ti verovao meni je još banalniji: zato što sam ja - ti. Drugim rečima, moj interes glede Suzukija je vrlo verovatno sličan tvom - nema ga.
Ova tema je dosta ozbiljna, ali mora da se rano-rani, pa ne mogu da joj posvetim dužnu pažnju. Samo hint: automobilska industrija, posebno u kombinaciji sa ekonomskom krizom ne može da dozvoli sebi takav luksuz da išta, ali išta prepusti slučaju. Drugim rečima, kakav tebi proizvod prodaju novine, mediji, internet? Vesti? Kako od vesti novine žive? Prodaju novine? I od toga isplaćuju sve obaveze prema državi i zaposlenima? Naravno, odgovor i sam znaš, a ja ću samo da te podsetim - magićne reči su (pre svih ostalih): donacije/sponzorstva i reklame. Obrati samo pažnju, npr. koliko KIA/Hyundai sredstava ulažu u sponzorisanje najelitnijih svetskih manifestacija. Ili, još trivijalnije, obrati pažnju na banere, reklamice po raznim sajtovima. Ili, ovo je vrlo bitno, raspitaj se malo koje elemente sadrže ugovori o donatorstvu. I sve odjednom postaje kristalno jasno. Da li možeš i da zamisliš situaciju u kojoj ti calneš kintu nekom u ime donacije, a sasvim slučajno si auto-diler-importer-šta god, pa s njim usput pride zaključiš neke ugovore o poslovnoj saradnji, kojima mu daješ stalno automobile na testiranje. Dakle, da li si sposoban da u takvoj situaciji zamisliš da neki od tih "profesionalnih" novinara ima slobodu da napiše nešto loše o proizvodu brenda koji ga praktično putem donacije hlebom hrani? Ja zaista nisam. U prilog takvim tvrdnjama evo ti na tone "profesionalnih" testova na internetu. Glavne zamerke su tipa - crvena boja bi mogla da bude još crvenija, i sl. Objektivno, nema šta.
Nažalost ili na sreću, skroz sam upućen kako stvari funkcionišu, verovao ti meni ili ne. Velike su pare u pitanju, ko se ne prikloni pravilima igre - nestaje s tržišta. Naravno, ne samo zbog toga.
I pored svega, ja te ne pozivam da veruješ meni, nego sebi. Testiraj, pa mi reci da grešim ;)
Pozdrav.

Autor Dikh tu kava 30 Jan 2013, 00:38

@Dikh tu kava
ne bih sve da komentarisem ili analiziram, naporno je, ali reci cu samo ovo : ako je sve na reklami i potplacenim novinarima, na nasim ulicama bi ovih swiftova bilo ko kise! A ja ih bas ne vidjam cesto...

A drugo, ako tvoja teorija stoji, onda bi svi potplacivali novinare i casopise, i opet bi dosli na isto, a oni bi profitirali samo tako!
A to, slozices se, opet nije slucaj...

Autor carobnjak 30 Jan 2013, 00:45

carobnjak

Kako bi došli na isto? Ne bi samo Swiftova, svih automobila bi bilo k'o kiše, jer se o svima piše uglavnom pozitivno. A nema ih k'o kiše.
Ako sve navedeno ne pali lampicu, valjda je notorna činjenica da se od lupanja u tastaturu ne hrani porodica.
Elem, nije mi ambicija da te ubeđujem u nešto u šta iz nekih razloga ne možeš da veruješ, naprotiv, dobro je da zadržiš svoj stav. Čak i da je pogrešan..
Zaključak? Ima ga: treba koristiti posredne informacije (testovi, npr) da se dobije osnovna predstava o automobilu (izgled, cena, dimenzije, motorizacija, projektovane dobre i slabe tačke..), a pravu predstavu možeš da obezbediš samo ti, sosptvenim testom. Čime se vraćamo na početak: trkni ako možeš do Eurosumara ili Betamotorsa, provozaj Swift 1.2 i reci mi da sam potpuno pogrešio, da je živahan i super za vožnju. Živahan je SX4 sa svojim vrlo dobrim 1.6 motorom, Swift nije. Na žalost, jer je uglavnom zaokružen kao prilično kompletan automobil (ne računajući gepek, i nisam ga probao duže na autoputu).

Autor Dikh tu kava 30 Jan 2013, 09:08

@Dikh tu kava

Zaboravio si jednu bitnu stvar a to je da se broj prodatih automobila kod nas ne povecava (sto bi se desilo da je tvoja teorija o reklamiranju i potplacivanju ispravna) nego se SMANJUJE! Nema narod para za nova kola, pa tako u drzavi nema para ni za reklamne kampanje ili mito za novinare.
Govorim za nasu situaciju, naravno da se u svetu silna lova trosi na reklame ali nas sa razlogom sve to zaobilazi...

Sto se tice SX4, vozio sam ga, odlicno ide, moj ortak ga je kupio na moj nagovor i prezadovoljan je, evo vec skoro 2 godine...
A sto se tice njegovog motora, bilo je tu pametnjakovica koji su pisali da je lenj, ne ide dobro, raspasce se i slicne gluposti...

U svakom slucaju, tema je zanimljiva a ti si dobar sagovornik! :)

Autor carobnjak 30 Jan 2013, 10:35

carobnjak

Ma jok, samo se trudim da svaku temu povremeno kontaminiram smislom.. ;)

A za SX4, kod njega jedino što valja je motor ;)

Autor Dikh tu kava 30 Jan 2013, 14:52

Odlicna zena za odlican auto.

Autor Fordovac 31 Jan 2013, 07:36

A realno u vooj kalsi postoje samo Yaris, Fiesta i Swift.

I c3 i Polo su PRESKUPI za ono sto nude.

Autor Fordovac 31 Jan 2013, 07:51

Novi Swift je prilično dobra kupovina, jer dosta nudi za uloženi novac, ali kao i neki drugi smatram da 1.2 motor nije baš živahan u smislu dobrih međuubrzanja i elastičnosti. Ovaj motor jednostavno traži visoke obrtaje, jer se radi o atmosferskom, a ne turbo benzincu, a to može biti opterećujuće u uslovima gradske vožnje. Cenovni konkurent ovom modelu je Dacia Sandero sa trocilindarskim 0.9 turbo motorom u laureat opremi. Ovaj motor je znatno agilniji pri niskim obrtajima za razliku od 1.2 motora u Swiftu, ali je kvalitet, završna obrade, zaštita od korozije, garancija i ostalo izvesno na strani Swifta. Takođe gepek kod Sandera je značajno veći, što nekome može biti veoma važno. Ako pričamo o motoru lično bih uvek pre izabrao ovaj turbo motor, zbog komotnije vožnje, a ako to zanemarimo Swift je svakako bolji izbor. Ostale cenovne konkurente ne bih ni komentarisao, jer uglavnom nude obične atmosferske motore, ali dosta slabije nego što je ovaj kod Swifta. Šta reći kada je osnovni motor u VW Polu motor od 1.2 ccm i 60 KS. To je bukvalno biciklo koje košta preko 11.000 evra. Dakle, moje skromno mišljenje je da se do 10.000 evra izbor svodi ili na Suzuki Swift 1.2 ili Daciu Sandero 0.9 Tce.

Autor Sheriff 30 Apr 2013, 14:37