Peugeot 301: cenovnik za Srbiju

Verano Motors je na svom sajtu objavio zvanične cene za novi Peugeotov model 301.

Peugeot 301 u Srbiji startuje po ceni od 9.990 evra, koliko košta bazni model 301 Access sa 1.2L benzincem sa 72KS i manuelnim petostepenim menjačem.

Kompletan cenovnik možete pogledati u nastavku

Više o Peugeotu 301 možete pročitati na sajtu Peugeot.rs
Ivan Mitić – Autoblog.rs
@Auto
Ja sam negde video ovaj cenovnik jos pre desetak dana...
Niste vi vec pisali o cenama?
@ carobnjak, neki poseban tekst o cenama za 301-icu nisam objavio (bar se ne sećam :)), ali ste cenu mogli da čujete u onim video prilozima o 301-ici iz emisija AUTO i Vrele Gume.
Takođe, ovde je naveden kompletan cenovnik a ne samo za baznu verziju, pa sam smatrao da će biti od koristi da objavim jedan ovakav članak. Usput, na cenovniku piše da važi od 29. januara, dakle od pre dva dana.
@auto
ne znam, secam se da sam gledao bas u "pdf" formatu, moguce u HR...
P.S. te emisije ja ne gledam... :)
@auto
ima li nekih najava kada ce Citroen C-Elysee stici kod nas?
Vise bi mi prijao... :)
@ carobnjak, mislio sam konkretno na priloge o 301-ici iz emisija Auto i Vrele Gume koje sam objavio ovde na blogu, a ispod kojih su i Vaši komentari :)), pa zato pretpostavljam da ste ih pogledali:
https://autoblog.rs/blog/auto/video/2012/12/16/auto-tv-edition-peugeot-301-test
https://autoblog.rs/blog/auto/video/2013/01/27/vrele-gume-video-peugeot-301
Što se Citroena tiče, odavno od njih nisam dobio nikakvo PR saopštenje, pa za sada nemam tu informaciju.
@auto
da, u pravu ste, ove sto ste vi postavili sam pogledao, na druge sajtove ni ne idem, osim na b92... :)
O Isuse 4. automatski menjac 1.6 motor.
Secam se davno, drug kupio novog 307 2.0 automatik sa tim sa 4 brzine. Koja kanta...
Ocekivana cena. Uz neku akciju mogla bi prodaja da ne bude simbolicna, sve zavisi koliko sluha uvoznik bude imao.
I kao što sam već pisao juče
Računica:
208 sa 3 vrata i motorom 1.0 68KS košta 10.960€. Subvencija države 100.000din = 900€
10.960 - 900 = 10.060€
301 sa 4 vrata i motorom 1.2 72KS košta 9.990 €
Vazdušne zavese ni uz doplatu. Opreza radi, ja bih sačekao E-NCAP..
uh... kod vas nisu baš njaljubaznije cene :((
kod nas u slo, za 301 idu zvanično za nekih 500 eura niže ali za C-Elysse se trenutno može dobit i do 1400 eura popusta, što cenovnik pretvara u 8.400 do 12.500 za najopremljeniji dizel... što su već sasvim ok cene!
auto sma vidjeo i opipao i u biti bio jako ugodno iznenađen... i izgledom, i prostornošću i izradom! mislim, ni blizu kakve "padavice" i "mokrih snova"... ali za "low-cost" produkt je i više neg solidan! a i u živo izgleda puno bolje nego na slikama...
P.S. Je l neko primetio da je i Peugeot podlegao "trendu" - 4 godine garancije ili (skromnih, ali uglavnom dovoljnih) 80.000 km. Čini mi se da je ranije bilo 3 godine.
Za "stare modele" garancija im je i dalje dve godine. Bar tako piše na cenovniku.
Mislm da je bolja ponuda rapid "highline" od ovoga "premiuma"
Enterijer na slici deluje bas fino. Uopste ne asocira na low-cost. Ona cen iz Slo (12,5 k evra za naj dizel ) bi bila extra za nas.
Evo stavke. Serijske u "najvišem nivou": Klima Plus (klima uređaj + funkcija A/C max + raspršivač klime u zadnjem delu vozila)
Šta god "raspršivač" značilo. To je valjda u skladu sa namerom Pežoa da ponudi 301 prilagođen tržištima gde je mnogo zima, i prilagođen tržištima gde je mnogo toplo. Ne znam u koju kategoriju smo mi svrstani, pod uslovom da nismo nesvrstani..
Dikt tu kava
4 god garancije...preuzeli foru od drugih, osiguravanje više ulazaka u ovlašćene servise
Hvala na brzom odgovoru. Mislio sam da su u kooperativi radili, cak sam pomislio da su na istoj platformi ali mi nelogicno pezo i skoda nemaju dodirnih tacaka. A vidim imaju rapid i 301 isti motor, istu cenu, obe su male niskobudzetne limuzine
Taj 4-stepeni AT menjac u 301 je Tiptronic-Porsche menjac iz 307 i starog C4. Pouzdan. A skoro pa i savremen i ekonomican
Taj 4 AT menjac u 301 i nije tako interesantan, koliko 1.6 motor sa 115 ks, na pola snage izmedju starog i novog, ali u verziji sa AT menjacem sa vecom potrosnjom nego sa tim istim menjacem no kod C-4 i 308. Koji je uopste motor u 301? Stari ili kao novi? Pre ce biti stari
Ovo je dobra ponuda samo u kolik ose poredi sa Peugeotom 208 i novom c3...
Resili ljudi da propadnu pa to ti je...
Bez mogucnosti daljinskog zakljucavanja i zakljucavanja u voznji na osnovnom modelu???
Radio ima 2 zvucnika?
Necuveno. Da stede na najjeftinijim stvarima, pa kolik kosta jos 2 zvucnika, 10 evra?
@Fordovac
pa to i je auto za uspoedbu sa C3 i 208, jer je "iz njih" i napravljen! sa njima deli platformu, motore, menjače... a cena bi mu trebala ić najmanje ko i u slo... od 8-9k eura do max 12-13k eura!
i kod nas ga uspoređuju sa Škodinim Rapidom ali Rapid nije baš neki "low-cost" model , ko Logan... i njegove cene kod nas idu od 12 do 19k eura! pa ako je to "niskocenovno", onda...
drugmirko
A gde je to cena od 8k, slo cenovnici kazu od 9,5 do 13,8. Isto kao i njihovi predstavnici u BiH, dok je kod Citroena u HR malo skuplje. I svugde gde god se pogleda PSA trazi da C-Elysee i 301 imaju istu cenu a bogami koliko pruzaju info na netu i sve sto se pogleda uporedno po zemljama je tu u +-50e po modelu.
@Milan Nikolic
A sto su u HR jako dugo onako znacajno nize cene mnogih modele Pezoa nego u Srbiji, po par hiljada eura moze da se desi za neke, kako koji?
@Dunster xDrive
Pravo da kažem, pojma nemam. Nadam se samo da ne upoređujete cene na "akcijama" sa redovnim cenovnicima. Evo sada sam pogledao samo par modela (107, 301, 208) i čak sa akcijskim cenama ne vidim to što kažete (bar ne u ovom trenutku i nisam sve pogledao). Alo koliko ja znam PSA, nemoguća je razlika od "par hiljada evra" u regularnim cenovnicima. Čak ni kada je PSA u Hrv a Verano u problemu ovde.
Kako sad ovo ispade niskobudzetni automobil a 12.290 evra, skuplji od novog hyundaia i30 koji je puno bolji,lepsi,sigurno bezbedniji na kres testu 5 zvezdica i to po novoj nomenklatutri 2012. Ipak ce ovo biti u rangu sa novim Loganom i nista vise, ali sa visom cenom jer je u pitanju pezo, to je to....
pa ovo je FAIL! Po ceni je kobajagi ekvivalentan Rapidu, ali Shkoda ima jud i kamo bolje motore, ukljucujuci i onaj najmanji Trocilindrash... o konforu i prakticnosti gepeka da ne pricamo
Zna li neko da li se ovaj 301 sklapa u Iranu kao i 206 sa "guzicom"?