home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Još nekoliko primeraka Chery modela Tengo 1.6 u sedan varijanti koji se nalaze na lageru uvoznika, čekaju kupce već izvesno vreme. To je bio razlog da dobiju novu, nižu cenu, pa se sada prodaju za 9.500, umesto zvaničnih 12.490 evra.

Ovaj automobil pokreće benzinski motor snage 120 konja, koji dostiže maksimalnu brzinu od 190 km/h i ima prosečnu potrošnju goriva od 7,7 litara na 100 pređenih kilometara.

U paketu opreme Luxury, između ostalog, nalazi se automatski klima-uređaj, ABS + EBD, ESP, vazdušni jastuci za vozača i suvozača, bočni jastuci i vazdušne zavese, radio CD/MP3, elektropodizači svih prozora, putni kopjuter i tako dalje.

Izvor: revija SAT Plus

Foto: arhiva Autoblog.rs / Chery



čitanja : 3802



Komentari

Tengo ili C-elisse pitanje je sad! :)

Autor bojan 26 Apr 2013, 22:02

Ima prastari motor, kinesko poreklo i navodnu cenu od 12500 eura?
I sa ovim snizenjem nece se proslaviti.
Zbog dosta opreme jos samo 1000 e dole pa ce mozda nesto i uraditi.

Autor Damko 27 Apr 2013, 01:21

Teška posla. Ne vredi ovaj auto 9.500 eura pa čak ni 1000 manje. Nije sve u jakom motoru i brdu opreme. Bolje uzeti provereni automobil, sa manjim motorom, jeftinijim za održavanje i naravno od proverenog proizvođača.

Autor Miloš 27 Apr 2013, 03:12

Ako se ne proda, otkupiće komunalci kao i do sada ...

Autor Niki 27 Apr 2013, 09:17

Jel vi to iz iskustva sa Chery-jem? Pazite, ovo je Luxury paket (pogledajte na stranici uvoznika sta on podrazumeva od opreme). Gde si nasao, Milose, limuzinu, sa ovakvom opremom, 3 godine garancije za 8.500 eura? Damko, sta je za tebe prastari motor? Pa zar Fiat Punto Classic nema star motor (tehnoloski), pa je i dalje najprodavaniji nov auto u Srbiji? Kinesko poreklo? Pa skoro svi mobilni telefoni, racunarska oprema, patike, generalno garderoba, imaju kinesko poreklo, pa ih koristimo i nosimo. A cene servisa, proverite, skoro su iste kao za sve druge nove automobile, cak malo i nize. Vi ste, izgleda, od onih sto im je Golf II najbolji auto na svetu jer se njim moze na more a moze se i poterati kubik drva za grejanje pred zimu :)

Autor Pavke 27 Apr 2013, 17:35

@Pavke

A je l' ti pises iz iskustva?
Motor je davno prevazidjen za evropske standarde sto se potrosnje tice, na testovima ne trosi ispod 10 l/100 km sto je previse za 1.6 motor, za 12500 evra, sto je redovna cena, moze da se kupi i tek predstavljena nova oktavija (koju ce ovaj kinez stici po kvalitetu i tehnologiji za jedno 10 godina), da ne nabrajam i ostale konkurente. Dalje, cena polovnom pada kao kamen bacen u vodu, kupi ga ti ako mislis da vredi 9.500 eura (a verovatno je i proslogodisnja proizvodnja).

Autor Damko 27 Apr 2013, 18:44

@Damko

Na testovima malo koji auto trosi onoliko koliko proizvodjaci navode. Cak je bilo reci da se menja nacin po kome se racuna potrosnja goriva za nove automobile, posto pojedini proizvodjaci reklamiraju nerealno niske potrosnje a i sam standard je zastareo. Za benzinca 8-9 litara NA TESTU je sasvim ok cifra (zavisi koliko je vozen u gradu, u kom gradu je vozen, posto po Beogradu i 12 l me ne bi iznenadilo, bitno je i da li je radila klima ili ne, kakvo je gorivo bilo, itd.). Slazem se da je tih 10 l previsoka cifra, ali to mozes i na mom Puntu da postignes ako krenes da ga mrcvaris kao sivonja po autoputu. Hocu da kazem da, ako ciljas veliku cifru, mozes je napraviti i na motoru od 1.2. Pitanje je sta su oni ciljali na tom testu. Seti se da su nemacki novinari pretumbali prvog Logana. Zasto? Nije on nestabilan, vec su morali da ga pretumbaju. To ti je sa testovima, zavisi za koga "navijaju" novine koje pisu test. Nisam ga vozio i ne znam koja mu je potrosnja, a novinarima u Srbiji i ne verujem bas puno. Ti si napisao u komentaru da trebaju da obore cenu za jos 1.000 eura, sto ce reci na 8.500 i ja opet pitam, gde ima limuzina, sa ovoliko opreme, za te novce? Imas Fiat Punto Classic sa max opremom za te pare, ali ipak, slozices se, ovo je ipak veci auto odn. limuzina i bolje je opremljen. Ponovo, procitajte sta podrazumeva Luxury oprema (http://www.chery.rs/?strana=13)! Za tvoju preporuku o kupovini ovog automobila - ja imam auto 2008. god, zadovoljan sam njime (Fiat Punto Classic-Z10). Ali, eto, hvala na lepoj zelji, pa da kupim novi, pa neka bude i ovaj luxury Tengo, ne bih se bunio. Da je srece, da mogu da zaradim da vozim i njega, ali tako je-kako je, realan sam i u Srbiji zivim. Dalje, cena svakom polovnom automobilu "pada kao kamen u vodu". Sto kaze moj matori, cim ga prevezes preko praga salona, on izgubi vec 30%. Jel tebi jedina smernica za kupovinu novog automobila njegova preprodajna cena? Pa naravno da ces izgubiti! Ako ti se ne gube novci, ti ih stavi u banku, i tu ti nece nista padati kao kamen u vodu, zar ne ? (osim ako ne naletis na Jezdu i Dafinu :)) Kinez? Pa Volkswagen ima svoje fabrike u Kini, gde pravi automobile za kinesko trzisve. Dakle, opet kinezi, ali sa oznakom WV. Ne znaci da su losi sto su kinezi. iPhone se, isto, pravi u Kini. Pa sta ako je kinez? Tako su se neki davno smejali Kia i Hyundai automobilima, pa vidi gde su danas te marke. Skoda Octavia je 12.500 eura (a i to im je akcijska cena sa 13.500) i to osnovna verzija, sa motorom 1.2TSI (http://www.skodacirinac.com/cenovnici/cenovnici-pojedinacni/octavia.pdf). Poredis osnovni model slabijeg motora jedne marke sa maksimalno opremeljenim modelom jaceg motora druge - odnosno poredis babe i zabe. Ako preferiras Skodu, to je ok, ako mrzis kineze, i to je ok, ali to je sve licno, subjektivno, nije objektivno razmisljanje. Uostalom, verovatno je Chery uvideo to i zato i spustio cenu, sto je i logican marketinski i poslovan potez uvoznika. Mislim da su ti komentari prepuni predrasuda, zato i pisem sve ovo. Uostalom, sta se ja cimam, vozi sta hoces. Da imas srece, odmah u tu novu Skodu da sednes, pa uzivaj, to ti iskreno zelim. Nisam od onih "da crkne komsiji krava". Aj' u zdravlje :) pa do godine da se sretnemo negde na semaforu u novim automobilima, mozda ti i mahnem iz Tenga :)

Autor Pavke 27 Apr 2013, 23:40

Hm, a sta to bese Chery?
I sto se nije ni pojavio na sajmu u Bg?
A tek prodaja tokom 2013-e, velika NULA!

http://vrelegume.rs/barometar.php

Autor carobnjak 27 Apr 2013, 23:48

@ carobnjak, kada već pričamo o Chery-u, da li ste možda prelistali novi broj SAT Plusa?

Osim ovog Tenga na sniženju, SAT Plus objavljuje da Chery Ego sada košta samo 4.900 evra sa PDV-om (ukoliko naravno nije štamparska greška).

Autor auto 28 Apr 2013, 00:04

auto
jesmo!
Primetio sam to ali mislim da je stamparska greska, da ne kazem statisticka... :)

Autor carobnjak 28 Apr 2013, 00:09

Od 6490 eura

http://www.chery.rs/?strana=8

Autor carobnjak 28 Apr 2013, 00:11

@ carobnjak, da, na sajtu Chery.rs jeste 6.490 evra, ali recimo u vreme prošlogodišnjeg Salona automobila u Novom Sadu Ego je koštao 5.490 evra, a nešto kasnije na sajmu u Nišu 5.555 evra, pa se možda sada zalihe iz 2012. prodaju za manje od 5.000 evra?

Autor auto 28 Apr 2013, 00:25

auto
moguce, da su bili na sajmu onda bismo znali!
Mada, takva cena bi bila mnogo glasnija... :)

Autor carobnjak 28 Apr 2013, 00:44

@ carobnjak, tja, da su bili na Sajmu u Beogradu, sada bi imali više informacija i kompletan cenovnik, a ovako... Meni već duže vreme nisu poslali nikakvo press saopštenje, a koliko vidim i sajt nisu apdejtovali već duže vreme.

Usput, u članku u SAT Plusu o najjeftinijim automobilima ne primećujem greške u cenama kod drugih automobila, pa ne verujem da je ova cena za Ego sa štamparskom greškom. A Ako jeste greška, gde baš kod Ega da pogreše :))

Autor auto 28 Apr 2013, 00:53

@Pavke

A jesi napisao clanak, svaka cast. ;)

Jos jednom, nemam predrasude prema kineskim vozilima, ali imam prema ceni koja bude u rangu juznokorejskih ili evropskih proizvodjaca. To sto se nesto sklapa u Kini (sada i bmw, merc, audi, a i svi ostali) ne znaci da su kinezi to ni izmislili ni unapredili, vec jednostavno sklapa se tamo zbog nize konacne cene. A ovaj chery je nesto sto oni proizvode "od nule" i jesam skeptican sto se tice dugotrajnosti i kvaliteta istog. Trziste je pokazalo koliko mu je realna cena. Seti se samo kako su hyundai i kia imali povoljne cene dok nisu izgradili imidz na trzistu. Realna cena za Tengo sa svom tom opremom je oko 8500 evra (pa neka se vodi kao neka akcija), za svaku drugu cenu gubi od logana (koji jeste manji, ali za 8500 ima srednji paket opreme) ili od fiat linea-e, da ne pominjem nesto skuplje c-elysee ili 301. A octavia je svemirski brod za tengo.
Ne bih ja imao predrasude sto je kinez vec zato sto je to i dalje nesto sto nije potvrdilo svoj kvalitet i istrajnost, a i potrosnja za taj motor je neprihvatljivo visoka. Nadam se da ces uskoro imati prilike da kupis novi tengo, srecno, a za ono na semaforu - pozdrav ce biti uzvracen iz octavia-e. ;)

Autor Damko 28 Apr 2013, 01:40