Nova Mazda3 u Srbiji od 14.490 evra

Izvor: Topspeed.rs
Protekle nedelje TopSpeed redakcija je prisustvovala promociji nove Mazde3 u hečbek i sedan verziji. Nakon svetske premijere, koja je početkom jula simultano održana u Melburnu, Sankt Petersburgu, Istanbulu, Londonu i Njujorku, sada smo bili u prilici da na putevima Španije vozimo novi adut japanskog proizvođača u C segmentu.
Pored novog, mada već poznatog dizajnerskog pravca Kodo, primenjenog kod modela CX-5 i Mazde6, koji nastavlja i nova "Trojka", te je sada niža i šira, a sa povećanim međuosovinskim rastojanjem u odnosu na prethodnu generaciju, upadljivo je da ceo automobil izgleda mnogo atraktivnije. Uz primenu SKYACTIV tehnologije i sa novm motorima, Mazda3 dolazi i sa potpno novim, savremenim, izgledom enterijera. Unutrašnošću sada dominira potpuno drugačija instrument tabla sa head up dispejom, ali i touch screen ekran od 7 inča na centralnoj konzoli.
Početna cena hečbek verzije sa benzinskim 1.5 motorom od 100KS u Srbiji biće od 14.490 evra. Kompletan test ovog modela uskoro ćete čitati u TopSpeed magazinu, kao i na TopSpeed & Telegraf.rs.
Mislim da vise nudi Oktavija za 12 i po hiljada, 86ks, u beloj boji, naravno...
dobro mislis ako se radi samo o prostoru inace u svemu drugom je mazda 3 mnogo bolji izbor od oktavije.
Toyota Auris kosta 13.900,00 EUR. Ne znam sta nudi od opreme ova nova Mazda 3 za ove pare a auto je sigurno kvalitetan i tehnoloski napredan nema sumnje.
Ne znam da li je bolja kupovina Skoda Rapid 1.4 TSI sa DSG menjacem od Mazde 3 npr. jer su cene slicne?
Izgleda dovoljno ozbiljno da ima tu cenu. A ako je suditi po prosloj generaciji, bice dobar i u eksploataciji. Samo napred.
Za iste pare može u beloj ili crvenoj boji da se kupi oktavija 1.4 tsi od 140 ks
Kako bre ljudi, skoro 15000, da nije to prevelika suma za ovako mali auto?
Mnogo je dobar, ali ne znam zasto pocinjem jako da ne volim sivu metalik boju kod automobila.
Mislim da će sa aspekta perfomansi ovaj benzinac 1.5 da bude u granicama starog 1.6.
Cena za ovih "baznih" 100 konja ( "emotion" paket ) je ok u svetu današnje ponude japanaca, ali za manje para ( za 12.990 ) može danas da se kupi i focus "trend" od 105 ks ( kao i daleko bolje motorizovani i opremljeni korejci, a čak i u nekim komentarima i pominjana škoda ).
Šteta je samo što će u novoj mazdi 3 benzinac od 120 ks (2.0) da "startuje" sa bar 3.000 eura više od startne cene verzije od 100 ks, jer će 120 ks moći da se kupi tek od "Challenge" paketa. Biće to onda negde u granicama cene za auris 1.6, samo što će mazda 3 sa 120 ks da ima značajno bolje perfomanse.
Dobar auto. Voleo bih da je malo jeftinija ali ipak to je Mazda i mora malo da se cenovno distancira od korejanskih i boleslavskih konkurenata. Sigurno je kvalitetnija za ovu razliku u ceni.
ja bih cenu uporedio sa cenom djulijete, od koje je za nijansu jeftinija sto je veliki plus.
Za one koji to nisu shvatili da kazem da je moj komentar pod 00:49 bio ironican!
Dakle, Oktavija u odnosu na Mazdu 3 moze da ponudi samo vise kubika vazdusnog prostora, po svemu ostalom joj nije ni do kolena, ne razumem kako to neko ne kapira???
Alo bre, pa ovo je Mazda, cistokrvni japanac, koji sije sve nemce po kvalitetu a ne neku Skodicu! :)
Ko ima imalo postovanja svoj osecaj za lepo, ne bi trebalo da poredi mazdu3 i oktaviju.
Jedan bi rekao „lepota je u oku posmatrača“ i/ili „i da nije škoda, naravno“, što se i ne bi moglo označiti kao „objektivno merljiv kriterijum“ i/ili „argument“ kojim bi se mazda 3 sa 100 ks „označila“ kao „bolje vozilo“ od oktavije 1.4 TSI ...
Ili „bolje vozilo“ od i30/ceed sa 1.6 GDI motorom...
Potpuno se slazem, ali mislim i da "emocije" ne treba drugima pokušavati "prodavati" kao nesto navodno "objektivno", jer to nije.
Da li OBJEKTIVNO bolje ubrzanje ima ono vozilo kome od "nula" do 100 km/h treba 10,8 sekundi (mazda 3 sa 100 ks) ili ono kome treba 8,4 sekundi (1,4 tsi u oktaviji)?
Da li je OBJEKTIVNO veća Vmax 182 km/h (mazda 3 sa 100 ks ) ili 215 km/h (1,4 tsi)?
Može li na to OBJEKTIVNO da se odgovori, a da prethodno u cilju osvešćenja nije potreban udarac "šakom u čelo"?
Kao što OBJEKTIVNO nova mazda 3 ima veće medjusovinsko rastojanje od oktavije (pa je i pitanje da li oktavija nudi veću "zapreminu vazduha").
Ali, prihvatam da je nekim SUBJEKTIVNO teško da OBJEKTIVNO sagledaju neke objektivno merljive činjenice ...
@S & S
izvini a da li je objektivno porediti 105 ks sa 140???
Ja nista ne prodajem niti namecem, ali moje misljenje ce se uvek znati!
A to da li se neko na to "prima" ili ne, objektivno nema veze sa mnom...
P.S. mislim da ti nedostaje malo humora, kad vec ne razumes moj... :)
Kolje je što nema carinske olakšice... Inače mnogo bolja kupovina od Aurisa u Luna opremi
Lep je auto,cinjenica!
Cena?
Za nijansu visoka,ali ne i previsoka,ako se uzmu u obzir svi kvaliteti koje ovaj model poseduje.
Ovo je naj ponuda jer je japanac, lep i pouzdan, ima mnogo opreme, ALI problem predstavlja postprodaja (održavanje).
Octavia je bolja ponuda po pitanju prtljažnika i mesta za kolena, bolja je po ceni koštanja održavanja, dostupnosti lageru rezervnih delova, pa i ako zaškripi deo ćeš naći ko VW-a ili Seata.
Uostalom emocije ili razum, svako ima svoj ukus.
Iz poverenja prema Škodi verovatno bih opet uzeo Škodu, dok bih u smislu originalnosti i heč karoserije uzeo Mazdu 3.
Čekamo 308 i cenu i opremu za isti
s & s
Znaci ti si skodilakin fan hehehe.
Mazda i skoda tu je vec sve receno, ubrzanja,max brzina,medjuosovinsko rastojanje....suvisno je uopeste nesto pricati o motorima wv 1.4 i mazdine skajaktiv tehnologije..... Vec ti je objasnio carob.ne ma potrebe za lozenjem, i ja se malo salim za fan.ali sto se tice kvaliteta skoda mazda tu se uopste ne salim :)
@ nesa
Ja ne znam za omiljenu marku, ali znam za marku prema kojoj gajim dugogodišne poverenje.
I ja nisam okoreli fan Škode, hvalio sam i Auris i Korolu i Astru i sve koji to zaslužuju.
A Škodu hvalim u inat onima koji je blate, a nemaju iskustva, danas gledam britanski FifthGear, lepo kaže, da ko i dalje ima predrasude prema Škodi, taj živi u prošlom veku.
Superb je definitivno Superb (odličan, najbolji, savršen, superioran), za klasu iznad u skladu sa imenom.
Navodni "nadprirodni" kvalitet mazde 3 i ne postoji u praksi. Znam neke koji su na "smešnoj" (neuobičajeno maloj) kilometraži menjali kvačila,amortizere,bobine,pumpe goriva,sve diskove i dr.Pri tome,osim filtera za redovno održavanje,ovlašćeni servisi i nemaju na lageru ostale potrebne delove,već se isti dosta dugo čekaju
I dalje su i30/Ceed nenadmašni u po pitanju ponuda/cena. Pogledajte samo koje motore i opremu oni nude za ovu cenu.
A gde je kupiti? Ozbilniiji broj prodavaca ima Infiniti. Steta sto dilerska mreza nije na nekom ozbiljnijem nivou. Motor je slab, mada su od "skyactiva-a " napravili dobru "propagandu". Bazna 6-ica ima odlicnu cenu.
Ako se ovaj model bude prodavao sa procentom od 10% prodatih Skoda, bice to lep uspeh za uvoznika Mazde.
Ne znam zasto poredite oktaviju i mazdu 3. Mazdu 3 treba porediti sa golfom VII i hondom civic. Mazda 3 je izgledom, cenom i kvalitetom bar rame uz rame sa golfom VII i Hondom civic (Po meni je za nijansu bolja od golfa i honde, a posebno mi se svidja sedan verzija nove mazde 3).Sto se tice gore pomenutih problema sa mazdinom pouzanoscu, sve je moguce, posebno na vozilima za nase trziste, ali isto tako meni se na VW polu 1.2b otkinuo ventil na 61.000km.