Unapređenje Peugeot dilerske mreže u Beogradu

Otvoren moderan Peugeot centar u Zemunu
Savremeni prodajni centar novog ovlašćenog dilera Peugeot programa, salon Auto Nena Still, početkom oktobra zvanično je otvoren.
U izložbenom salonu koji obuhvata površinu od 150 m2 i 80 m2 prostora na otvorenom, a nalazi se u okviru poslovnog objekta u Zemunu, u ulici Cara Dušana 205a, predstavnici medija i saradnici imali su priliku da saznaju više o dugogodišnjoj tradiciji ove prve privatne prodavnice u velikoj Jugoslaviji koja se bavila prodajom auto delova, njihovom razvoju i najzad odluči da se pridruže Peugeot porodici. Osim novih modela 208 i 301, prisutni su imali mogućnost da provozaju i najnoviji Peugeot 2008 i upoznaju se sa specijalnom akcijom koja podrazumeva poklon četiri zimske gume za prve kupce Peugeot vozila.

“Naše ambicije su dugoročne i imamo veliku želju da u saradnji sa generalnim uvoznikom, kompanijom Verano Motors doprinesemo ostvarivanju ciljeva Peugeot-a na našem tržištu. Imajući u vidu izgradnju mosta Zemun-Borča, čije će saobraćajnice prolaziti pored prodajnog salona Auto Nena Still, sigurni smo da ćemo biti značajan strateški partner kompaniji Verano Motors kada je u pitanju promociija i prodaja Peugeot proizvoda u ovom delu grada. Uvereni smo da će proširenje kapaciteta u budućnosti i objedinjena usluga u našem prostoru unaprediti delatnost, a osim rapid servisa, tj. brzog servisa bez zakazivanja, u planu je i redovno servisiranje koje ispunjava sve Peugeot standarde, izjavila je Nevenka Pestić, izvršni direktor Auto Nena Still.

„Salon Auto Nena Still predstavlja još jedan doprinos jačanju automobilskog i privrednog sektora posebno imajući u vidu da je ova saradnja realizovana u periodu nestabilnih ekonomskih prilika. Verano Motors će i u narednom periodu nastaviti da jača dilersku i servisnu mrežu, jer želimo da vozačima omogućimo prodajno-servisne centre najbliže mestu stanovanja, uz uštedu i novca i vremena. U narednom periodu planiramo otvaranje još nekoliko salona u Srbiji kako bismo ojačali Peugeot mrežu i u unutrašnjosti, pa koristim priliku da pozovem sve zaintresovane profesionalce iz branše, da nam se, poput Auto Nene obrate i postanu naši ovlašćeni predstavnici”, poručio je Milan Vukasović, direktor Verano Motorsa.
Auto Nena osnovana je davne 1987. godine, kao prva privatna prodavnica u velikoj Jugoslaviji koja se bavila prodajom auto delova. Za osamnaest godina nastala je mreža od 27 maloprodajnih objekata na teritoriji Srbije, a posao je proširen i na delatnost osiguranja, što je Auto Nenu pozicioniralo kao neprikosnovenog lidera na tržištu. Zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu u auto branši, od 2010. godine ovaj centar postaje ovlašćeni prodavac i serviser Chery vozila, dok od ove godine, Auto Nena Still preuzima i ulogu ovlašćenog dilera Peugeot proizvoda.
Kako je Peugeot jedan od najstarijih brendova na tržištu automobila, sa dugom tradicijom i dokazanim kvalitetom, i kao takav jedan od “omiljenih” brendova na srpskom tržištu, glavni cilj novog dilera je negovanje odnosa sa kupcima koji su tradicionalno ”verni“ Peugeot-u, ali i stvaranje novih, dugoročnih odnosa sa klijentima koji po prvi put žele da poklone svoje poverenje ovom brendu.
PR Auto Nena Still
Zar oni nisu prodaval ichevroelt, ladu, kineske proizvodjace?
Nemam razlog da kudim nesto sto je tek zapoceto. :D nadam se da ce poslovati dobro.
Vidim u BG mnogo ovih 301 se vozi po gradu svi izlepljeni reklamama.
U Lazarevcu 3 komada 301, beli, crni, teget
@Fungicid
ima li ih vise nego Rapida?
Sta bi pre uzeo, al iskreno?
Fugicid je ovde pobkao pojmove. Roditelji mu imaju Skodu Fabiju 1,2HTP i Pežo 307 HDI. On poredi cenu održavanja, a pri tome ne uzima u obzir da je održavanja dizela znatno skuplje.
Škoda ima skuplje održavanje od Pežoa, to je činjenica, alitar ulja naplaćuju i preko 2000 dinara.
Pored toga Fugicid ceni ova dva vozila jer je vožen u njma. Sa drugima nema većeg iskustva i zato ima i drugačiji odnos.
Meni nije jasno, zasto drze cenu NORMALNOG 208 toliko visoko??? Zar im nije cilj da prodaju koji?
@ Panchev9
taj prostor je po standardima svih proizvođača. od "amerčkih" preko kineskih do francuskih.
ZLA831AB
Nisam bi(j)o u salonu..
Ali teško sa tepihom..
Kako znate da je ispunio minimum standarda?
Primetih da par ljudi na svaki tekst daju komentar, gde najčešće kritikuju kako modele vozila, tako cene vozila, a sada su na red došli i saloni automobila. Dragi moji, teško je da i vuci budu siti i ovce na broju. Meni je drago što danas u Srbiji mogu da kupim novu Škodu, Pežoa, Citroena za 10ak hiljada. Što nam više u cenu vozila nisu uključene pločice po standardima, odela i satovi prodavaca po standardima, jahte distributera po meri i standardima . Neka samo majstori rade svoj posao po standardima i normama propisanih od strane proizvođača, i neka etison bude čist i usisan i ja zadovoljan!