Odlična prodaja luksuznih automobila

Kako prenosi RTS, tržište novih automobila pokazuje znake oporavka. To kažu u Udruženju uvoznika automobila, ali upozoravaju da je to daleko od potrebnog. Za šest meseci prodato je 10.000 vozila, a skoro petina automobila otišla je ponovo u izvoz. Prodaja je i dodatno ubrzana Fijatovim akcijama oko reciklaže domaćih starih automobila i beskamatnim kreditiranjem.
Najbolji prodavci na domaćem tržištu i dalje su "Škoda" i "Fijat" koji prodaju koliko svi ostali uvoznici zajedno. Ova disproporcija ima jednostavno objašnjenje – cena je jednaka kvalitetu.
"Nudimo svima koji imaju bilo koje i bilo kada proizvedeno vozilo u Kragujevcu 2.500 evra za reciklažu pri kupovini modela 500L. Imamo i kredit bez kamate na devet godina, a možete i vaš stari automobil uz procenu zameniti za novi, a popusti idu do 7.000 evra", kaže komercijalni direktor kompanije FKAS Umberto Janučeli.
U "Škodi" kažu da već treću godinu zaredom imaju najbolje prodajne rezultate u Srbiji i da ovo tržište posebno tretiraju.
"Mi već godinama imamo posebne cene prilagođene vašem tržištu i 'Škoda' baš u Srbiji daje najbolje cene na Balkanu. Imamo importera koji može da garantuje količine, mislimo možda i o nekoj vrsti kooperacije jer nam treba veća proizvodnja, a vi nudite veoma dobre uslove", ističe direktor marketinga "Škode" za jugoistočnu Evropu Miloš Kokoš.
U udruženju uvoznika kažu da će, kada prođu odjeci sajma automobila i kada dođe jesen, prodaja znatno da opadne. Veliki broj automobila koji se naruči za Srbiju, završi na tržištima evropskih zemalja.
"Pretpostavljamo da od 10.000 prodatih vozila, čak 15 do 20 odsto ide u reeksport, tačnije na druga tržišta. Ne možemo da kažemo ništa o konkretnom broju, jer tačne evidencije nema, ali ono što ostane kod nas malo je da tržište preživi", ističe predsednik Udruženja uvoznika Srbije Milan Vukasović.
Zanimljivo je da prodaja luksuznih automobila ide odlično. Plan od 1.500 vozila superklase polako se ostvaruje, kažu u "Mecedesu" i dodaju da su prodali već više od 300 izuzetnih vozila, a da im je plan oko 500.
Ostalih 1.000 dele najskuplji "bmw" i "audi". Automobili preko 100.000 evra se čekaju i do šest meseci, ali ipak ima onih kojima to kod nas ne smeta.
Izvor i video prilog na sajtu Rts.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs
Meni je palo nesto na pamet kada su spomenuli akciju FCAS, jel zna neko da li su se one Astre G Classic vodile na papiru kao da su proizvedene u Srbiji?
" 'Škoda' baš u Srbiji daje najbolje cene na Balkanu. "
Ovo je u velikoj meri istina. Poredio sam u par navrata cene i pakete opreme oktavije u HR i SLO i "naše cene" su najbolje u svetlu opreme, a škode su tamo često dosta skuplje od nekih vozila od kojih su kod nas oktavije jeftinije.
Da cene nisu iste kao u razvijenim zemljama, i prodaja bi isla bolje.
Da imaju realne kredite, a ne ove lazne akcije, prodaja bi isla bolje.
Da ne bacaju novac na skupocene salone, vec da angazuju majstore, a ne robijase, pa da neko zeli da servisira auto u "ovlascenom" servisu, prodaja bi isla bolje....