home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Emil Frey Auto Centar, ovlašćeni diler i servisni centar za Mercedes-Benz i smart, isporučio je kompaniji Smart Rent A Car flotu koju čine 54 putnička i 2 Mercedes-Benz Sprinter kombi vozila.

Flota putničkih vozila obuhvata:

           10 vozila - smart fortwo

           9 vozila - smart forfour

           15 vozila - B-Klasa

           5 vozila - V-Klasa

           10 vozila - C-Klasa

           3 vozila - E-Klasa

           2 vozila - S-Klasa

U ponudi su specijalno brendirania smart fortwo i forfour vozila po atraktivnim cenama. Kompaktne dimenzije i mudro osmišljeni detalji potvrđuju jedinstvenu funkcionalnost. Mnoštvo inovativnih detalja garantuje još bolju zabavu u gradskoj vožnji. Automobil koji je pokrenuo novu eru kompaktnih Mercedes-Benz vozila je B-Klasa, koja donosi nisku potrošnju goriva i emisije CO2, obilje prostora sa najvišim standardom bezbednosti koji je ikad bio dostupan u ovoj klasi. Od isporučenih vozila posebno se izdvaja V-Klasa, za klijente koji žele kombinaciju nenadmašne prostranosti s jedne strane i vrhunskog stila i udobnosti s druge strane što je svojstveno Mercedes-Bnez putničkim vozilima.

Ljubitelji Mercedes-Benz limuzina u prilici su da izaberu C-Klasu, vodeći automobil u premijum srednjoj klasi i E-Klasu, koju odlikuje prefinjen i elegantan sportski izgled, značajno unapređen komfor i visokokvalitetna oprema koja doprinosi većem uživanju u vožnji. Najluksuzniji i najprestizniji automomobil u ponudi Smart Rent A Car je svakako nova S-Klasa, koja je uspostavila standarde u svim segmentima i na najbolji način opravdala epitet "najboljeg automobila na svetu".

Saradnjom Emil Frey Auto Centar-a i Smart Rent A Car-a predstavljena je jedinstvena ponuda Mercedes-Benz i smart vozila na tržištu u Srbiji. Navedeni modeli imaju moćne i efikasne motore na benzin i dizel gorivo, opremljeni ECO start/stop funkcijom, u skladu sa Euro 6 standardom emisije izduvnih gasova koji pružaju sjajne performanse.

PR saopštenje - Emil Frey Auto Centar



čitanja : 2430



Komentari

Video sam mnoge nervozne ljude kako negoduju zbog nemogucnosti da se ujutro parkiraju u Vladimira Popovica zbog "rent-a-car" vozila, pa dozvoljavam mogucnost potpunog kontraefekta..

Autor Priapus 22 Sep 2015, 23:30

Ja bih predložio da se celi Novi Beograd "zonira", kao plava zona, jer je problem parkiranja zaista veoma izražen. Plava zona omogućava vremenski neograničeno parkiranje. Ali, uz naplatu. I uz PPK za "stanare" ( i sve ostale preplatne karte kao uostalim zonama )

Autor moron 23 Sep 2015, 11:31

moron
Čudi me da se sad zalažeš za zoniranje NBG-a, kada po tebi do skoro nije bilo problematično pitanje parkiranja u BG-u.

priapus
Nije mi baš najjasniji tvoj komentar i poenta istog.
Kakve veze uopšte ima sa temom.
Kako god, ukoliko vozila nisu nepropisno parkirana, a sumnjam da jesu, tj parkirana su verovatno na parking mestu, kao i sva druga, mogu da se nerviraju ljudi do mile volje. Rent a car i mora da bude stacioniran negde gde ima parking mesto obezbedjeno.

Autor MB 23 Sep 2015, 13:00

MB
Ne shvati pogrešno moje pobude za ono što sam napisao ( jer ja lično nemam bilo kakav problem sa parkiranjem automobila na N.BGD ( imam garažu ) i veći mi je problem BEZBEDNO parkiranje bicikla ).
Ali, problem parkiranja vozila u celom BG je odavno evidentan, pa i na N.BGD.
A od kada su se poslovne aktivnosti u bitnome preselile (i) na N.BGD, situacija sa parkiranjem za ljude koji tamo žive ( blizu "centara" tih "aktivnosti" je dosta teška.
A "uvodjenje zone" bi to u bitnome olakšalo SVIMA, veruj mi, bez greške ...
Uostalom, pogledaj "naše susede", npr. Zagreb, ceo je zoniran. I to ima svoje nesporne prednosti za sve, pa i za "stanare".

Autor moron 23 Sep 2015, 13:17

moron
Problem je mnogo veci u BG-u, van NBG-a.
Zapravo, ne mogu da se setim kada sam imao problem naci parking mesto na NBG, jer svuda gde je kriticno su zone.
Uvoditi zone svima na NBG je suludo.
Blokovi, paviljoni itd, samo bi im se naplacivao parking, umesto sto su do sad fraj parkirali, nikakve razlike ne bi bilo niti bi bilo vise mesta.
A ispred kriticnih mesta, institucija, treba uvesti zone, ali tamo ih vec ima uglavnom.
Treba vise javnih garaza, treba metro itd.
Elem, meni jos manje smeta, imam gde da parkiram, ne trebaju mi nikakve PPK itd, niti bi ikada ziveo u takvoj dzungli gde treba da gledam u pasulj hocu li imati slobodno mesto, gde itd.

Autor MB 23 Sep 2015, 14:27

MB.

Došlo je do poplave rent-a-car Smartova i ostalih na parkingu koji koriste zaposleni. Istina je da rent-a-car ima ista prava na tom parkingu kao i ostali zaposleni. Samo što zaposleni ne parkiraju svoja vozila u reklamne svrhe. I ne ostavljaju ih da non-stop stoje parkirani.
Nije potrebno da razumeš komentar. Potrebno je da probaš jednom da se parkiraš "u nezgodno vreme" na predmetnom mestu. Tad bi moglo biti jasnije.

Autor Priapus 23 Sep 2015, 14:55

Priapus
Ne idem tu, ali ako je sve po propisu, ne moze se tu nista. Je li to parking ispred Sava Centra, koji se placa ?

Autor MB 23 Sep 2015, 15:02

MB
Nisi u pravu. Kada "uvedeš zonu" na samo jedno područje, onda imaš još veći "parking haos" u području koje se graniči sa tom zonom ( jer mnogi beže iz "naplative zone" u onu besplatnu ), dok ti zona često zvrlji polu prazna. Živi ( posredan) dokaz za to ti je "naplativi parking" ispred Sava Centra. Nekada je u radno vreme taj parking popunjen sa jedva 10% ( ili manje), ali zato u svim blokovima okolo ne možeš ni bicikl da parkiraš od "posetilaca" Sava Centra i/ili onih koji tu rade ( ili rade u poslovnim zgradama u tom području ).
No, ako lupiš celi N.BGD kao plativu "zonu", neće biti tog "haos fenomena". A za stanare nije problem da plate mesečno parkiranje (450 dinara je u svim zonama u BGD, pa živeo ti kod Hrama Svetog Save ili na Crvenome krstu ili drugde ). Posetioci i svi ostali koji dolaze u zone će da plate na isti način kao i kada se bilo ko parkira u onim delovima grada koji su već zonirani.
Celi BGD treba da se zonira, bez izuzetaka.

Autor moron 23 Sep 2015, 15:04

Moron
Ti rece da su 4, 6 i 9 hiljada ppk zelena zuta i crvena.
Bude i taj parking kod Sava Centra pun. Ali isto tako na NBG imas na puno lokacija parking mesta koliko hoces. Isto tako, smesno mi deluje ideja da se Mirijevo zonira npr.
Zone su za "po potrebi".
Tamo gde nema potrebe, suludo je zonirati.
Osim po nekima, koji bi i vazduh oporezovali. : )
Razumem tvoju teoriju ali ne pije vodu za ceo BG.
I treba parking ispred SC naplacivati, da stanari ne ostavljaju tu svoja vozila parkirana pa da nema mesta za posetioce.
Odnosno svuda gde je velika cirkulacija, treba tako.

Autor MB 23 Sep 2015, 15:15

MB
Postoji "Odluka o lokalnim komunalnim taksama za teritoriju grada Beograda".
I sve je to "Beograd".
A ona "kaže" da se plaća komunalna taksa za parkiranje? U čemu je onda problem? Zašto je "krug dvojke" ( i dopunske zone) deo grada iznad preostalog dela grada?
Ja često prodjem pored SC u toku dana i znam koliko je taj parking često prazan, ali je zato ugaženo i svako i najmanje parče zelene površine u blokovima okolo.
I tako ti je "okolo" svake nove "poslovne zgrade" na N.BGD.
Od nedavno, počelo je masovno parkiranje i na prilaznoj saobraćajnici kao SIV-1. Kao najezda skakavaca. A sve to zbog "poslovnih zgrada" koje su tu okolo "niknule".
Inače, cena PPK je samo 450 mesečno - za stanare svih zona, a cifre koje ti pominješ ( koje su, inače, malo veće nego si napisao) su za "poslovne korisnike".

Autor moron 23 Sep 2015, 15:29

"Postoji "Odluka o lokalnim komunalnim taksama za teritoriju grada Beograda".
I sve je to "Beograd".
A ona "kaže" da se plaća komunalna taksa za parkiranje? U čemu je onda problem? Zašto je "krug dvojke" ( i dopunske zone) deo grada iznad preostalog dela grada?"

To ces morati da pitas zvanicnike.

Inace, ti bese rece kako si placao godisnje oko 600 ojra za tu PPK.
Evo ga :
"A ako te baš interesuje, "PPK" sam u žutoj zoni ( Krunska/S.Markovića) plaćao godišnje oko 650-700 eura "

Autor MB 23 Sep 2015, 15:43

MB

Ne. To je onaj bliže Savi, koji se ne plaća. Oko 10 do 9 ujutro već iglu ne možeš da baciš koliko je pun. I to svi odreda. Od Gazele do tramvajskih šina. Ali dobro, zašto bih morao kolima na posao, uvek mogu da idem taksijem ili GSP-om..
A mogu i oko 7 da se nacrtam, pa nemam problem. Ko voli da se vozi, nema lakih poena..

Autor Priapus 23 Sep 2015, 15:46

Priapus
Aha.
Ako na tolikom parking prostranstvu problem predstavlja 15-ak automobila rent a car-a...
Kako god, cinjenica je da parking mesta fali u BG-u, a jedno od resenja je i metro, za BG, a ne samo parking mesta, posto guzva u saobracaju bi bila i sa dovoljno parking mesta na teritoriji BG-a.
A sto se tice tog parkinga kod SC ili bilo kog gde je slobodno parkiranje, tu vazi pravilo ko pre devojci.
Sad sto neki drzi tu vise automobile, nista se ne moze, osim se nervirati, koga to nervira.

Autor MB 23 Sep 2015, 15:55

MB
Da, sve do prošlog leta, plaćao sam 12 godina "poslovni PPK", a poslednja "povlašćena" mesečna cena koju sam plaćao (za žutu zonu) je bila 6.176,00.
Da se razumemo, ja nemam ništa protiv besplatnog parkiranja, ali je očito da je broj vozila toliki da besplatni sistem stvara haos.
Pa, ti imaš samo blizu "Arene" na parkingu desetine i desetine "ostavljenih" i "zaboravljenih" mini kamiona i prikolica sa reklamnim panoima. Da plaća parkranje, mislim da ne bi bio tako "zaboravan".

Autor moron 23 Sep 2015, 16:05

moron
tamo gde je guzva, treba resiti na taj nacin.
Ali tamo gde nije, ne vidim razlog.
A u pravu si za to kod Arene, isto bi tako bilo i kod SC da nema naplate...

Autor MB 23 Sep 2015, 16:10

MB,

Vidi:

moron 23 Sep 2015, 16:05, poslednji stav.

Ne bih ništa dodao. Sve objašnjeno.
Jedno je upotreba, drugo je zloupotreba.

Autor Priapus 23 Sep 2015, 16:12

Priapus
Ne moze se tu nista, kad je dozvoljeno.
Treba onda promeniti sistem.
A i od toga nema nista u zemlji Srbiji, dzabe da predlozis bilo sta.
Jednostavno, u Srbiji vazi parola snadji se.

Autor MB 23 Sep 2015, 16:18

MB
Grešiš, može se "svašta". Uvedi zonu. Naplaćuj svim zainteresovanim fizičkim licima 450 mesečnu preplatnu kartu ( ne samo stanarima ), a pravnim licima i preduzetnicima bar one oko 4.000 mesečno ( kao "poslovno" u zelenoj zoni ).
Pa ćeš da vidiš kada će rent a car i slični pametnjakovići "da guze" i potpuno "zaborave" svojih 50-ak vozila ...

Autor moron 23 Sep 2015, 16:40

Moron
Pa isto bi ta vozila iz Renta car-a bila parkirana tu, samo bi placali.
Razlika je samo sto vise ne bi bilo "besplatnih" na parkingu.
Mislis da je problem ovom Rent a car-u koji ima novu flotu ovih gore vozila da plati tu eventualnu kartu ?
Samo, ne verujem da tu drze nove S klase, verovatno samo Smartiće.
I sad da se našalim sa tobom na kraju, vidiš da i za Smarta ima besplatan parking u BG-u. : )
Elem, mnogo stvari ima spornih u drzavi Srbiji pa nikom nista...
Eto barem ce jedna od njih, a to je naplata putarine biti ispravljena.
A ako imaju pameti i registracije.

Autor MB 23 Sep 2015, 16:48

Jvne površine moraju biti besplatne za parkiranje. Neka se naprave podzemne i montažne garaže pa neka se naplaćuje.

Autor Dr.Bre 24 Sep 2015, 11:17