home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Na šestom po redu Sajmu automobila u Nišu svoj brend predstaviće i KIA. Na Auto Moto Festu 2015. KIA će dokazati zašto je ovaj brend prema istraživanju J.D. Power zauzela prvo mesto po kvalitetu prema mišljenju kupaca.

Koja su njihova očekivanja od Sajma automobila, pitali smo zastupnika Kie Miloša Kostadinovića.

Naša očekivanja su da potvrdimo kvalitet i kontinuiranost rada i da u budućem vremenu dokažemo i pokažemo da je KIA ozbiljan brend, koji daje veoma dug garantni period, što je prednost u odnosu na deo drugih brendova koji se prodaju na tržištu Srbije.

Šta Nišlije mogu da očekuju da vide na vašem štandu na Sajmu automobila u Nišu?

Predstavićemo ceo proizvodni program, sem pojedinih modela koji će izaći u narednom periodu. Nišlije i ovaj deo Srbije će prvi put videti modele koji su izašli pre mesec dana, odnosno Kiu Rio i Kiu Sid, koje su izašle u restajling varijanti. Ostali modeli su već bili u ponudi i prodaji i pokazali su se visokom kvalitetom, pristojnom cenom. Glavna odlika Kie je u tome da u odnosu na cenu Kia daje najkvalitetnija vozila. Da se razumemo ima boljih automobila, ali su dosta skuplji, a što se Kie tiče mogu da kažem da je kod nje najbolji odnos cene i kvaliteta.

Da li će biti sajamskih popusta?

Mi smo insistirali da se ponovi akcija “beskamatne kupovine”. To znači da se prilikom kupovine daje 30 odsto učešća, a ostali iznos se podeli na 60 rata. Nema obrade predmeta, nema nikakvih skrivenih troškova. Samo je neophodno da budući vlasnici vozila imaju kreditnu sposobnost. A što se tiče kupovine preko lizinga, tu je učešće do 20 odsto.

Da li ovaj deo Srbije, koji važi za siromašan, kupuje nove automobile, ili se ipak odlučuje za polovne?

Tu nema nikakve specijalne filozofije, kupuju nove automobile oni koji to mogu. Kod većine kupaca novih automobila, da li kupuju Kiu, ili neki drugi brend, sazrela je svest nakon što su više puta prevareni kod kupovine polovnih automobila, da je ipak najsigurnije kupiti novi. Konstantna je priča prilikom prodaje polovnih automobila kilometraža, amortizacija vozila i česte prevare kada je to u pitanju... Veliki broj njih se onda preračuna koliko su platili vozilo i koliko su dodali za održavanje. Kada razmisle da učešćem od 30 posto i konstantnih rata mogu da priušte sebi novi auto, onda se kupac u većini slučaja i odlučuje za neke brendove novih vozila.

Kostadinović kaže da je KIA Motors nedavno doživela još jednu istorijsku prelomnicu. Našla se po oceni kupaca na prvom mestu među svim masovnim brendovima, i na drugom mestu po problematičnosti među svim brendovima.

Brend “KIA” u Nišu možete naći kod zastupnika “Velja Auto” na Bulevaru 12. Februar 64c.

Izvor: Nisajam.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / KIA



čitanja : 838



Komentari