home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Uvoznik Honde za Srbiju je na svom sajtu (www.honda-srbija.rs) objavio cenovnik za novi model HR-V, koji na tržištu Srbije startuje po ceni od 20.490 evra.

Toliko treba da se plati za baznu Comfort verziju sa 1.5 i-VTEC benzinskim motorom sa 130KS i manuelnim menjačem.

Osnovni HR-V dizelaš košta 22.990 evra, a radi se o verziji HR-V Comfort 1.6 i-DTEC sa 120KS i manuelnim menjačem.

Doplata za metalik boju iznosi 500 evra.

Tehničke karakteristike o Hondi o HR-V OVDE.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

U nastavku možete pročitati i ranije objavljeno PR saopštenje uvoznika Honde za Srbiju:

Potpuno nova Honda HR-V stiže u Evropu, dajući jedinstveni doprinos crossover klasi: dinamičan stil, prostranost jednog MPV-a, sofisticiranu i u isto vreme zabavnu dinamiku u vožnji uz izuzetno malu potrošnju. To je samo jedan od modela unapređenih Honda vozila, koji dokazuje pionirski pristup tehnološkim inovacijama.

HR-V oslikava karakterističnu eleganciju sa jedinstvenim, hrabro oblikovanim linijama jednog kupea, spojenim sa jakim i čvrstim stavom robustnog SUV-a.

HR-V u prostoru za putnike nudi najveću prostranost u klasi i – zahvaljujući inovativnom Honda sistemu Magičnih sedišta (Magic Seatsystem) – visok nivo prilagodljivosti. Visokokvalitetni, na dodir mekani materijali i sofisticiran dizajn definišu HR-V enterijer. Hondini dizajneri su spojili ekspanzivnu prostranost sa osećajem sportskog, sveobuhvatnog prostora u unutrašnjosti vozila.

Novi info-zabavni sistem Honda CONNECT, baziran na aplikacijama i smešten unutar vozila, funkcioniše preko 7” ekrana osetljivog na dodir, na sredini komandne table i omogućava pristup internet pretrazi, aktuelnim vestima, saobraćaju, vremenskoj prognozi i muzičkim servisima.

Novi HR-V biće dostupan sa visoko responzivnim i efikasnim 120KS 1.6 litarskim i-DTEC dizel i 130KS 1.5 litarskim i-VTEC benzinskim agregatima koji su deo Honda Earth Dreams tehnologije.

Napredni paket sistema za podršku vozaču (ADAS), koji poseduje kameru i lidar srednjeg dometa, obuhvata veliki broj naprednih sigurnosnih tehnologija – neke od njih su potpuno nove u crossover klasi.

KARAKTERISTIČNE, HRABRE LINIJE KUPEA POMEŠANE SA JAKIM, ČVRSTIM STAVOM JEDNOG SUV-A

Potpuno novi HR-V uklapa dinamičnu ličnost jednog kupea sa jakim sa čvrstim stavom jednog SUV-a, stvarajući tako karakterističan izgled.

Oblik karoserije i linije zadnjih prozora, koje se sužavaju, zajedno daju dinamičan i sportski bočni profil, kome savršeno odgovaraju “skrivene” zadnje brave za vrata. Jedinstvena, oštro isečena linija duž bočne strane daje HR-V-u napred nagnut stav i osećaj pokretljivosti i okretnosti, čak i u mirovanju.

HR-V izaziva osećaj sigurnog, robustnog prisustva. Posebno oblikovani donji deo karoserije doprinosi osećaju jačine, čvrstoće i tvrdog stava većeg SUV-a, što je samo ojačano snažnom horizontalnom orijentacijom prednjih i zadnjih branika.

Kako bi se HR-V hvalio svojim osobenim i samouverenim identitetom na putu, njegovi dizajneri su osigurali da nosi čisto porodično nasleđe. Na primer, sa novim CR-V 2015 modelom deli hrabar „graciozni, krilati dizajn“ sjedinjene prednje maske farova i šiljato sužavanje bočne linije zadnjih prozora.

U zadnjem delu, HR-V zadržava svoj sveži stil. Oštra zadnja stop lampa se idealno uklapa na široka vrata prtljažnika, koja su oblikovana u jedno precizno izvajano „graciozno krilo“.

VODEĆA UNUTRAŠNJA PROSTRANOST U KOMBINACIJI SA PRILAGODLJIVOŠĆU JEDNOG MPV-A

Potpuno novi HR-V se hvali vodećom unutrašnjom prostranošću koja nije samo obimna, već i neverovatno prilagodljiva i donosi vrline jednog MPV-a u crossover klasu po prvi put.

Osnova HR-V prostrane i raznovrsne unutrašnjosti je Hondina platforma za B klasu koja primenjuje inovativna rešenja za pakovanje. Na primer, rezervoar za gorivo nižeg profila smešten ispod prednjih sedišta oslobađa podni prostor ispod ispod zadnjih sedišta, omogućavajući smeštanje Hondinog inovativnog sistema Magičnih sedišta.

Svako Magično sedište sa podelom 60:40 pozadi može da usvoji brojne konfiguracije kako bi se maksimalno iskoristila prilagodljivost prostranog enterijera. U modu „Utility“, leđa zadnjih sedišta se sklapaju ka napred dok se zadnje podloge spuštaju u jedan dugačak, ravan pod. U „Tall“ modu, podloga zadnjih sedišta se zaključava u vertikalnu poziciju kako bi ostalo mesta od poda do plafona. „Long“ mod sklapa zadnje i prednje sedište ka napred u horizontalan položaj.

Jednom smešteni, svi putnici imaju korist od vodeće prostranosti u klasi sa mestom za noge, ramena i glavu u prednjem i zadnjem delu, koja se obično nalazi u klasi većih vozila.

Prtljažnik takođe nudi impresivnu prostranost, sa zapreminom od 453 litra sa iskorišćenim zadnjim sedištima i 1026 litara do linije prozora sa sklopljenim zadnjim sedištima. Širok otvor zadnjih vrata i niska visina za utovar znače lakši pristup i prostraniji prtljažnik.

UGLAĐEN I SOFISTICIRAN DIZAJN ENTERIJERA SA KVALITETNIM MATERIJALIMA, PANORAMA STAKLENIM KROVOM I NOVIM INFO-ZABAVNIM SISTEMOM

Za putnike, Hondini dizajneri su spojili sve suprotstavljene teme - prostranu, uveravajuću čvrstinu i kabinu jednog uskog, sportskog kupea.

Visokokvalitetna mekana površina, suptilno naglašena sa hrom brušenom završnom obradom pruža premijum ambijent, dok dizajn table kombinuje čvrst osećaj sa premijum detaljima, uključujući i posebnu nijansu crne boje instrument table koja naglašava osećaj sofisticiranosti.

Ispred vozača je instrument tabla podeljena na tri zone, od kojih je svaka osvetljena posebnim, u više nijansi, svetlećim prstenovima kako bi se istakao osećaj kvaliteta. Honda ECO Assist funkcija menja boju pozadinskog osvetljenja brzinometra sa bele na zelenu tokom vožnje sa malom potrošnjom goriva.

Executive paket takođe nudi jednim potezom otvarajući klizni panorama krov. Klizni suncobrani koji se otvaraju automatski sa krovom mogu se i zatvoriti ručno kako bi se sprečio prodor sunčeve svetlosti u kabinu.

Na sredini table je 7“ Honda Connect ekran osetljiv na dodir koji je standard u višim paketima (Executive) i pruža napredno povezivanje i info-zabavni sistem. Ekran od 5“ je dostupan u Comfort paketu.

Uz Android 4.0.4. operativni sistem, ekran usvaja poznatu intuitivnu „pinch, swipe and tap“ funkcionalnost jednog smart telefona. Honda Connect omogućava brz i lak pristup internet servisima, uključujući i internet pretragu, aktuelno stanje u saobraćaju, vesti i vreme, društvene medije i internet radio. Druge aplikacije se mogu instalirati preko namenskog Honda App Centra koji omogućava korisnicima da personalizuju svoj info-zabavni ugođaj, a dostupna je i integrisana Garmin navigacija koja uključuje mape Srbije i Crne Gore.

Honda Connect ekran osetljiv na dodir takođe prikazuje informacije o vozilu – kao što su merač, ušteda goriva i vreme putovanja.

Kao dodatak, Honda Connect sistem se sinhronizuje sa smart telefonima i drugim multimedijalnim uređajima preko MirrorLink-a, WiFi-ja, Bluetooth konekcije, HDMI i USB priključka.

OBIMAN SPEKTAR NAPREDNIH SIGURNOSNIH KARAKTERISTIKA

Kao i sva nova Honda vozila prodata u Evropi, i HR-V je opremljen sa velikim brojem premijum aktivnih i pasivnih sigurnosnih tehnologija.

Obimni aktivni sigurnosni sistemi kombinuju podatke sa radarskih senzora i prednjih i zadnjih kamera. Osim početnih modela, svi paketi će biti opremljeni sa Hondinim Naprednim sistemom paketa za podršku vozaču (ADAS)  kao standard. Ovaj paket sigurnosnih tehnologija uključuje i Inteligentni prilagodljivi tempomat, Aktivni kočioni sistem u uslovima gradske vožnje, Upozorenje na čeoni sudar, Upozorenje o napuštanju trake, Sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova i sistem kontrole dugih svetala.

Honda Aktivni kočioni sistem u uslovima gradske vožnje će biti standard za HR-V model.

Kao dodatak paketu prednjih vazdušnih jastuka i bočnih vazdušnih zavesa, Hondin originalni Napredni kompatibilni inženjering (ACE™) tehnologija strukture karoserije daje temelj za odlične performanse pasivne sigurnosti. Mreža povezanih strukturalnih elemenata bolje i ravnomernije raspodeljuje energiju sudara preko celog prednjeg dela vozila, smanjujući uticaj sile na kabinu za putnike, uvećavajući zaštitu putnika pri čeonom sudaru. ACE takođe smanjuje mogućnost situacija prolaska preko ili ispod vozila koje se mogu desiti prilikom direktnih ili ofset čeonih sudara sa manjim ili većim vozilom.

ZANOSNA VOŽNJA UPARENA SA EFIKASNIM PERFORMANSAMA

Dostupan u Evropi na prednji pogon, HR-V će biti ponuđen uz izbor visoko responzivne i efikasne agregate od 130KS 1.5 litarski i-VTEC benzin i 120KS 1.6 i-DTEC dizel. Svaki je dostupan sa preciznom i uglađenom 6-stepenom manuelnom transmisijom, dok se 1.5 litarski i-VTEC benzinski agregat može kombinovati i sa preciznom CVT automatskom transmisijom (sa komandama na upravljaču za brzinu u nekim paketima).

Potrošnja najekonomičnijeg dizel agregata u klasi iznosiće 4 l/100km uz emisiju CO2 od 104 g/km dok ubrzanje do 100 km iznosi 10,1 sec.

Potrošnja benzinskog agregata sa CVT menjačem iznosiće 5,2 l/100km uz emitovanje CO2 od 120 g/km, a kada je agregat uparen sa 6-stepenim manuelnim menjačem prosečna potrošnja se penje na 5,6 l/100km, a CO2 emisija na 130 g/km.

Benzinska verzija Honde HR-V od 0 do 100 km/h stiže za 10,3 sec sa manuelnim, odnosno za 10,9 sec kada se za prenos snage koristi CVT menjač.

Oba agregata su deo Honda Earth Dreams tehnologije, stvoreni za visoku responzivnost i efikasnost i oba su Euro 6 kompatibilna.

HR-V je namenski stvoren da pruži osećaj vožnje kao po salonu, što je moguće zahvaljujući njegovom niskom centru za ravnotežu i lakom i visoko okretnoj karoseriji. Ova rigidnost – najvećim delom rezultat toga što je 27% strukture karoserije ojačani čelik – pruža osiguravajuću čvrstoću, koja zauzvrat dovodi do osećaja visoke bezbednosti pri vožnji, kao i manjak uvrtanja i zanošenja karoserije. Ovo doprinosi izuzetno pouzdanom voznom ponašanju, čineći HR-V jednim od vozila koji najviše ulivaju poverenje u crossover klasi i koji se voze sa entuzijazmom.

HR-V donosi vodeće aerodinamičke performanse crossover klasi, doprinoseći ne samo manjoj potrošnji goriva, već i unutrašnjoj uglađenosti preko slabog upada buke vetra. Kako bi se minimizirao zvuk buke sa puta, HR-V koristi visoko efikasan paket akustične izolacije. Smanjenje zvuka rešeno je posebnim izolaciono-zvučnim materijalima na prednjim i zadnjim unutrašnjim lukovima točkova, podnom tepihu i podnom pokrivaču i doprinose uglađenoj i opuštajućoj atmosferi u kabini.

PR saopštenje - Honda Srbija



čitanja : 2281



Komentari

Jako interesantno vozilo, nešto kao "civic-SUV".
Neobičan malo benzinski motor za današnje vreme, ali, za iskrene ljubitelje honde je to OK.
Dosta "jak prelaz" sa prvog na drugi paket opreme (3.000 ojra). Jeste da je tu ušao i bezbednosni "ADIDAS", ali mislim da se on kod civica naplaćuje samo 1.000. Jeste tu i touch screen od 7" (umesto 5" kod baznog), ali je 3.000 eura "lep novac".
A ili Delta ne zna da "nahrani sajt" ili je bazni paket čudno opremljen. Navodno nema start-stop sistem (u kom slučaju je za tu verziju netačna iskazana deklaracija o CO2 i potrošnji), piše da nema "treće stop svetlo" (???), a nejasno je (napisano) i da li uopšte ima kočnice, jer za viši paket piše da se od baznog razlikuje i po tome što ima diskove od 16" i 15" (a za bazni ništa ).
Sa tamo iskazanim cenema skoro da "ugrožava" CRV-a, tj. obrnuto.
Mogao bi biti "česta pojava" koliko i civic karavan sa njegovim cenama.

Autor moron 13 Okt 2015, 18:45

hr-v ustvari deli platformu sa hondom fit/jazz. probao sam ovu hr-v nedavno jer gledam uskoro da zamenim svoju fit. nije los mali krosover, ali mi se licno jeep renegade dopada daleko vise o voznji.

Autor mile antena 13 Okt 2015, 19:24

Početna cena je za 2500 eur veca od početne cene za Qashqai, Kadjar, Sportage a vozilo je po dimenzijama kategorija ispod njih.
Ovo će u Srbiji kupiti samo totalni zaljubljenik u Hondu ili neko ko ima previse novca a da mu se pri tom ovo svidja vise od neke premijum marke.
Mada ni u Evropi sa ovakvim cenama neće prolaziti ništa bolje.

Autor ivanhoe 13 Okt 2015, 21:58

Prosto se iznerviram kad vidim novi dizajnerski pravac Honde. Ni za jedan njihov model ne mogu da kazem da je lep u onom klasicnom smsislu te reci. Gledajuci ovog HR-Va, ne mogu da povezem niti jednu liniju, ili dizajnerski izraz, sa sve cetiri strane vozila. Kombinacija fluida, ostrine pa na sve to jos i asimetrije u enterijeru. Kulminacija gneva su mi ovi elementi na konzoli u u nutrasnjosti i izgled zadnjeg dela.
Ako zanemarimo kvalitet izrade i voznje, Mazda CX-3 i ostala kompanija odaju mnogo bolji utisak.

Autor Uros Cuore Sportivo 13 Okt 2015, 22:02

@ivanhoe,
bez brige, to sto hondu vise platis u startu posle ces da ustedis (a i vise) kod mehanicara i posebno kad je budes prodavao.

Autor mile antena 13 Okt 2015, 22:14

Cena identicna baznoj za CRV... samo ne u Banani, naravno.

Autor Fordovac 13 Okt 2015, 22:37

@mile antena
Ima istine u tome, ali opet mislim da su malo preterali, pogotovo sa +3000 EUR za sledeci paket opreme, a ovakva vozila se retko kupuju u osnovnom paketu.

Autor ivanhoe 13 Okt 2015, 22:38

Dajte ljudi pa ove cene stvarno nisu normalne ili ja nisam normalan? Pogledajte cene u drugim drzavama i takodje cene drugih automobila u ovoj klasi... Prestravljen sam nacinom razmisljana odgovornih ljudi Honde u SRB i da sam im ja nadredjen svi bi popili momentalni otkaz kad bi predlozili ovako nesto i tacka.

Autor N.G. 13 Okt 2015, 23:15

Vozim Jazza, kupljen nov 2009. i mada realno nemam prave potrebe za zamene razmisljao sam o HRVu, da se ponovim malo. Meni je hrv mozda najlepsa euro Honda ali cene otkidaju.

CX3 je 5000 jeftinijil, a za pocetnu cenu HRVa se dobije odlicno opremljen dizel. CACTUS je 15990 u fullu l, isto dizel. Za ove pare igra i C4 picasso isto dizel.

Cekam novog CIVICa, a ako on vude kako valja, ili CACTUS ili PICASSO

Autor H4SS4N 14 Okt 2015, 07:43

Pošalju li bazni HR-V na NCAP test, neće dobro proći, jer nema ono što Honda zove ADAS (Advanced Driver Assistance System Pack technologies). Naime, ako je verovati sajtu Honde za Srbiju, sastavni deo tog sistema je i ono "automatsko kočenje" (pri 5-30 km/h).

Autor moron 14 Okt 2015, 09:06

@moron

To očemu ti pričaš je CTBA (Aktivni sistem kočenja pri malim brzinama)a ADAS (ne ADIDAS) je nešto drugo ali ne vidim razlog zašto i bez toga ne bi dobio 5 zvezdica.
Išao sam pre par dana da se raspitam za CR-V,slični su sistemi pa znam.
Cena za HR-V me malo iznenadila ali išao sam da gledam i CX3 ali sam odustao jer lažu,osnovni model niti imaju niti ga je moguće dobiti a ovo što imaju je preko 20K i ima što i HR-V mada ću najverovatnije uzeti CR-V sa 1,6 dizelom,kažu da je motor ne uništiv.

Autor Maxa 14 Okt 2015, 09:27

@mile antena

Gde si probao HR-V?
Ja zvao Deltu i kažu da nije još zvanično predstavljen i da ne može još da se proba a i po okruženju sam gledao niko još nije dobio.

Autor X.X 14 Okt 2015, 09:37

Maxa
Ono što sam ja napisao za "automatsko kočenje" ( kao "prvom elementu" ADAS-a ), ti piše na sajtu Honde.
http://www.honda-srbija.rs/automobili/aktuelnosti/Najsavremenije-tehnologije-u-sluzbi-Vase-bezbednosti-i-udobnosti.273.html
Znači, ako verujemo onome što je tu napisano, bez ADAS-a nema ni "automatskog kočenja". A bez tog "kočenja" ( izmedju ostalog ) na NCAP-u nema "pet zvezdica" ni pod tačkom razno.

Autor moron 14 Okt 2015, 09:43

@ moron

Ne to je standard kod Honde koliko sam upućen.

Evo dokaza da ne znaš o čemu pričaš

http://www.hyundai.co.rs/upload/document/cenovnik_tucson.pdf

a posle

http://www.b92.net/automobili/aktuelno.php?yyyy=2015&mm=10&nav_id=1048521

Da li Tucson ima taj sistem?
Tako da to što pričaš ne pije vodu.

Autor Maxa 14 Okt 2015, 10:06

Maxa
Ako hondi za spas treba hyundai, onda do moga :) No, očito su došla takva vremena.
Ali, ako želiš tako, pogledaj NCAP, videćeš da je "Tu(p)son" zaradio pet zvezdica, izmedju ostalog, zato jer je imao neke bezbednosne elemente koji su kod honde sastavni deo ADAS-a ( a kod Hyundaia na NCAP-u je to bio i "Lane Assist System", Hondin deo ADAS-a ).
Tek, bez ADAS-a, koji kod Honde objedinjuje većinu bezdednosnh sistema (jer su napredni (kao npr. adativni tempomat) dostupni tek uz SENSE sistem ), bazni HR-V je daleko ispod sledećeg paketa.
A pogledaj, recimo, kakav AEB ima škoda fabija. Neuporedivo napredniji nego li honda ( kod honde je raspon samo 5-30 km/h, a škodilak ima veće polje dejstva).
http://www.euroncap.com/en/results/skoda/fabia/7892
Ne mislim da hejtujem po ovoj hondi, meni je zaista lepa.

Autor moron 14 Okt 2015, 10:32

Nije HRV uopšte skup u Srbiji. U Hrvatskoj vam taj osnovni košta oko 188 hiljada kuna ili ti ga oko 25000 eura ili oko 4500 više no u Srbiji.
Možda bi trebalo da vozila rekspotrujemo tamo.

Autor Perica 14 Okt 2015, 11:16

@moron

Mislim da je Hyundai dalekooooooo od Honde ili bilo kog drugog Japanskog proizvođača hteo sam da ti ukažem na nelogičnosti u tvojoj priči.NCAP test je urađen već i glasi: More ASEAN NCAP crash test results have come in, and this time it’s the turn of the wildly-popular Honda HR-V – the B-segment SUV, which made its market debut earlier in February, receives a five-star rating from the regional safety programme.

Nisi baš upućen :)

Autor Maxa 14 Okt 2015, 12:34

Maxa
Tačno je da ne pratim previše, pa ni taj "azijski NCAP" :)
Ali, ne sumnjam da će Honda na evropski NCAP da pošalje HRV barem u ELEGANCE ADAS paketu, koji će da ima CTBA, CTM, FCW, HSS, LDW i TSR :)
A za kupce u Srbiji bi bilo lepo da HRV bude opremljen kao u Americi, tj. da svaki paket standardno ima i rezervni točak (T135/90/D16 102M). Ali, "Delta" zna da su putevi u Srbiji znatno bolji nego u USA i da je našem vozaču dovoljan i "kit" :)
Nego, šta ćemo sa LAŽNOM DEKLARACIJOM potrošnje i CO2 na sajtu Delte? Lepo piše da bazni paket nema "IDLE Stop sustav", tako da NIJE ISTINA da troši i emituje koliko tamo piše, tj. isto koliko ostali paketi opreme ( sa IDLE Stop ).
Kako ti to "sagledavaš"? To "dovodjenje u zabludu"... To je, inače, čak i kod nas kažnjivo ...

Autor moron 14 Okt 2015, 13:53

@moron

Ako lažu treba ih kazniti ali meni su rekli da je do standard i kod HR-V i CR-V i proveravali su po fabričkim specifikacijama,sad sam se iznenadio kad sam video da ne piše na sajtu ali su mi rekli da ima,to se dobro sećam.Pošto to imai Civic verujem da ima i HR-V.

Autor Maxa 14 Okt 2015, 14:24

Maxa
Nema ti svaki HRV "S&S sistem". Čak i na sajtu Honde Hrvatska to je napisano malo "zakukuljeno", ali je ipak svakome jasno:
"Svi modeli serijski dolaze s Idle Stop (*) sustavom koji trenutno gasi pogonski agregat po zaustavljanju vozila te ga ponovno automatski pali po pritisku papučice spojke".
A onda dole ima i "zvezdica", kod koje piše:
"*1 nije dostupno u svim paketima opreme".
Tako da cenim da bi "red bio" da i "Delta" ispravi netačno napisane podatke na svom sajtu.

Autor moron 14 Okt 2015, 14:40

Moron

Koliko znam na CR-V nije dostupno sa AT menjačem,vrv je kod HR-V a isto.Moje mišljenje i verujem da je tako jer ipak pričamo o Hondi koja ima najčistije motore.

Autor Maxa 14 Okt 2015, 14:45