home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Honda Srbija je juče uveče u svom salonu na Novom Beogradu (Omladinskih brigada 33a) i zvanično promovisala novi model HR-V na našem tržištu.   

Kako se između ostalog kaže u saopštenju: novi HR-V svojim savremenim izgledom ne privlači samo poglede, već i osvaja srca. Robustan izgled i sportski profil čine ga automobilom koji ćete rado voziti. Bez obzira gde se nalazili, bio to vikend u prirodi ili vožnja gradom, HR-V je dizajniran tako da se savršeno uklapa.

HR-V na tržištu Srbije startuje po ceni od 20.490 evra, koliko treba da se plati za baznu Comfort verziju sa 1.5 i-VTEC benzinskim motorom sa 130KS i manuelnim menjačem.

Osnovni HR-V dizelaš košta 22.990 evra, a radi se o verziji HR-V Comfort 1.6 i-DTEC sa 120KS i manuelnim menjačem.

Doplata za metalik boju iznosi 500 evra.

Tehničke karakteristike o Hondi HR-V OVDE.

Ivan Mitić - Autoblog.rs

 

U nastavku možete pročitati i PR saopštenje uvoznika Honde za Srbiju:

U salonu Honda Srbija sinoć je uz podršku čirlidersica KK Crvena Zvezda predstavljen novi model HR-V koji će se od sada prodavati i u Srbiji, u salonu u Omladinskih brigada 33a na Novom Beogradu.

„HR-V pripada segmentu malih crossovera, koji su apsolutni hit na tržistu i to je jedini segment koji neprestano raste od 2007. godine i zauzima 17% tržišnog učešća od ukupnog evropskog tržišta. Dakle, kada je prodaja u pitanju, mi mnogo očekujemo od ovog modela i slobodno mogu da kažem da je naš cilj da epitet najiščekivaniji sada kada je model stigao pređe u najprodavaniji.“ – izjavila je Jelena Rogan, direktorka prodaje Honda brenda u Srbiji.

Novu Hondu HR-V početkom ove godine čitaoci prestižnog britanskog automobilskog magazina “What’ s car?” proglasili su za najiščekivaniji model u 2015. godini. Posle samo šest nedelja na evropskom tržištu, Honda je primila više od 6.000 narudžbina kupaca.

Cena novog modela HR-V u comfort paketu opreme sa 1.5 i-VTEC od 130KS benzinskim agregatom je 20.490eur, dok u istom paketu opreme sa 1.6 i-DTEC od 120KS dizel motorom cena iznosi 22.990eur.

Za više informacija o modelu: telefon 011/2010919, sajt www.honda-srbija.rs.

PR saopštenje – Honda Srbija



čitanja : 2273



Komentari

cenovnika za HRV elegance 1.6 dizel
1. Rumunija      19.500e
2. Madjarska     21.500e
3. Slovacka       21.400e
4. Ceska           21.450e
5. Nemacka      24.200e uvek bili skuplji od nas.
 6. Srbija DELTA SAMPIONI    25.990e  

Autor neko 22 Okt 2015, 12:33

neko
Zašto ne pogledaš cene u HR, tamo je još skuplje nego kod Delte ( tamo ti bazni benzinac košta čak 25.000 ). Oni su "šampioni", a ne mi.

Autor moron 22 Okt 2015, 14:56

Druze Neko, nisi u pravu za Rumuniju, cena je NAZALOST bez Pdva :( ja vec razmisljao o indi uvozu. U Madjarskoj 21500 to je ok

Autor H4SS4N 22 Okt 2015, 16:19

Moja greska za ru nisam video taj detalj za pdv a hr nisam gledao ako kazes da je tako onda su oni jos jedni sampioni.

Autor neko 22 Okt 2015, 16:24

Cene su bas "super" i zelim im da prodaju jedan komad mesecno i dosta im je i to. Kako su bahati i pohlepni pa to je cudo, gori su od Porsche SCG...

Autor N.G. 22 Okt 2015, 19:07

Hondu u Srbiji uglavnom kupuju vlasnici manjih firmi i preduzetnici na lizing i onda im je svejedno koliko su platili, posto je ta razlika u ceni jako mala kada se prevede na ratu.

Honda vozila bas drze cenu kod nas jer ih je malo na trzistu, cime svaki vlasnik dobija maksimalnu vrednost za svoje vozilo kada ga prodaje, sto se recimo ne moze reci za vlasnike Opela, Francuza i sl.

Zato se Delti i moze da drzi takve cene jer vi koji se zalite i onako nista kupci.

Dalje, cinjenica je da su vozila koja stizu kod nas u dosta boljoj opremi nego u Madjarskoj recimo, jer su kod nas kupci Honde mnogo zahtevniji, dok recimo u zemljama bivseg istocnog bloka, a koje su sada u EU, takvi ljudi kupuju najcesce nemacku trojku.

Moj madjarski kolega vozi novu S klasu a ja sam se jedva snasao za polovnu trokraku zvezdu, staru 4 godine i to na kredit!

A uspesniji sam od njega solidno i imam bolji "portfolio"... ali on ima 10x vise klijenata a samim tim i mnogo vise para!

Autor Miki 22 Okt 2015, 19:46

Miki,
Nešto u vezi neta preptostavljam?
Lepo napisan post
Poz

Autor Raziel 22 Okt 2015, 20:10

Advertising...

Autor Miki 22 Okt 2015, 20:54

Miki
Ne bih se baš složio sa pojedinim tvojim "razumevanjima", pa ni definicijom kupca honde, nekim posebnim vrednostima honde koja bi pravdala njene više cene u odnosu na slična vozila, njenom većom kasnijom prodajnom vrednošću ( bolje ti u Srbiji cenu drži polovna škoda nego Honda ), navodnom nebitnošću visine rate lizinga i/ili kredita i sl.
Eto, da je evropski accord za potencijalne kupce imao barem prosečne vrednosti, ne bi prestao da se prodaje, pa ni proizvodi. A kada sam čuo nedavno koliko Delta nudi za jedan oko pet godina star Executive accord ( sa manje od 10.000 km godišnje ), na dupe sam pao koji je to strmoglav cene. Da je "Francuz", pa i "pomozi Bože", ali "Japanac" ...
Ja sam, inače, za sebe potencijalno gledao civic karavan i u njemu nisam našao ništa ni posebno ( ma, ni prosečno karavanu C segmenta), a ni izbliza saglasno cenama po kojima se prodaje (ako su ih do sada prodali "pet komada", možeš odmah "da me sečeš gde sam najtanji"). Molim Te, pogledaj, bazni karavan Comfort (znači, uključuje i "plastični volan" !!! ) dizel "promotivno" košta 25.000 eura. Koliko bi im bio Executive? Jedno 5-6.000 više ( toliko je kod HB-a razlika )? Pa, da li su oni "kršteni"? Kupce smatraju ovcama?
A o tome da je nekima nebitna visina rate, to si i u pravu i nisi u pravu, jer su mi kroz ruke prošli papiri preko 100 "primalaca lizinga" ili "korisnika kredita" kojima u trenutku zaključenja ugovora nije bilo bitno ni kada je rata za kola 1.000 eura mesečno. Bilo je bitno samo da se "uzme" ono što se želi, da se pokaže da se može, ne razmišljajući baš dobro da li se zaista dugoročno može.
A kada kasnije, na žalost, po zlu krene, ni za papirne maramice nemaju (danas sam baš bukvalno maramice dao jednome koji je baš lep land cruiser do nedavno vozio) i u crno zaviju ne samo sebe i svoje bližnje, firme, zaposlene, već često i neke koji sa time inicijalno veze imali nisu.
Delta može da radi šta hoće, ali, ne treba da zaboravi da ne može do kada hoće. Mnogi su tako postupali, pa gde su danas završili? Kao Verano ... u stečaju.

Autor moron 22 Okt 2015, 20:59

Ne razumem tu pausalnu ocenu da mi nismo kupci, ako gledamo cene??? Koliko god novca da imam uvek gledam da ga ne bacam, bolje da ga poklonim nekom kom treba. Ja sam bas zarko zeleo da svog Jazza zamenim za HRVa, ali izgleda da ce se cekati -5000 eur akcija koja ce na prolece garant iki ce ih orodati preduzecima iz Delta sistema. Mazda CX3 ima korektnu cenu (mada je mala skroz :() a Qashqai je jeftiniji, ali ne dopada mi se

Sto se tice Honde, imam VW i Hondu, novi kupljeni oba, vise sam problema imao sa novim VWom, ali Hondini su problemi upadljiviji (oguljen volan, poderani, tepisi, suknjica menjaca) Vw na oko deluje puno bolje naoravljeno, mada nije sustinski, ali je lepse, mekse upakovan, takodje Honda je jeftinija za.odrzavanje, makar redovno, ali nije da ni Honda nema bubica.

Autor H4SS4N 22 Okt 2015, 21:11

Ne razumem tu pausalnu ocenu da mi nismo kupci ako gledamo cene??? Koliko god novca da imam uvek gledam da ga ne bacam, bolje da ga poklonim nekom kom treba. Ja sam bas zarko zeleo da svog Jazza zamenim za HRVa, ali izgleda da ce se cekati -5000 eur akcija koja ce na prolece garant iki ce ih orodati preduzecima iz Delta sistema. Mazda CX3 ima korektnu cenu (mada je mala skroz :() a Qashqai je jeftiniji, ali ne dopada mi se

Sto se tice Honde, imam VW i Hondu, novi kupljeni oba, vise sam problema imao sa novim VWom, ali Hondini su problemi upadljiviji (oguljen volan, poderani, tepisi, suknjica menjaca) Vw na oko deluje puno bolje naoravljeno, mada nije sustinski, ali je lepse, mekse upakovan, takodje Honda je jeftinija za.odrzavanje, makar redovno, ali nije da ni Honda nema bubica.

Autor H4SS4N 22 Okt 2015, 21:12

Kakve veze ima Land Cruiser koji ume da kosta i preko 80k sa CRV i Accordima za koje rata bude 350-400 evra, zavisno od ucesca.

Hondu u Srbiji kupuju preduzetnici, privatni doktori, inzenjeri, programeri i sl.
Posteni ljudi koji rade na belo uglavnom i moraju te pare koje zarade pre poreza i da potrose.

Isti na zapadu kupuju Mercedes, BMW i Audi.

Hondu tamo kupuje bolje placena radnicka klasa, majstori, zene i sl. a njima trenutno Hyndai jednostavno nudi mnogo vise, posto ima fabriku u Slovackoj gde se ne placa carina.

Trenutno Mesečna rata: 273,24 eur za CRV, ali sa 8000 ucesca. Nije malo, ali ko prodaje stari auto, skupi se lako.
Preduzetnik koji ne moze da odvoji taj novac mesecno ne treba ni da vozi CR-V.

A Civic karavan me zaista ne zanima, niti je to Honda.

Na domacem trzistu, Honda je CRV i Accord i mali Civic iz Britanije. I videcemo kako ce da prodje HR-V sada.

A karavan je iz Turske, ako se dobro secam i to za sve Hondase i nije Honda nego neki mutant prilagodjen low budget EU trzistu.

A sto se obustave prodaje tice, Accord se ne proizvodi u EU i onda ga carina dodatno poskupljuje.

Uglavnom, mislim da CR-V nije nesto skuplji kod nas a ni HR-V jer je oprema bolja nego u madjarskoj a cenu solidno drzi.

Autor Miki 22 Okt 2015, 21:12

Kad bi ga uvozio iz inostranstva, uz carinu, takse i troškove prevoza, dođe otprilike isto.
Inače što se tiče ocene @Miki da Civic karavan nije Honda, ne bih se složio. Prvo, prodaje ga Honda, pravi ga Honda. Ne pravi ga u Japanu, ali ne prave ni Accord ni CR-V. Što se tiče visokih zahteva "Hondaša", ne vidim onda ni kako bi tromi CR-V sa 155KS koji ubrzava do 100km/h za preko 10 sekundi bio autentična Honda. Tako da, i karavan je Honda, samo ne mala i ne toliko sportska.

Autor Nino 22 Okt 2015, 21:23

Honda karavan nije vozilo tipicnog srpskog hondasa nego miseva iz javnog sektora i sl. koji nemaju herca da uzmu polovan auto.

Jazz i HR-V, nebo i zemlja.

Prvo, 4 gume za HR-V, 19-ice sa izlozbenog modela, puta dva, kostaju koliko polovan Jazz maltene.

Jazz i Civic karavan su Honde samo po znacki. Low budget vozila i nista drugo.

Prestizne honde u Srbiji na kojima ti neko i zavidi su Novi Accord i CR-V.

Tacka!

A HR-V naravno da nikada nece ici na -5000, jer to nije realno niti moguce, prosto.

Ovi automobili i nisu targetirani za nase siromasno trziste ali se po neki proda i kod nas...

Autor Miki 22 Okt 2015, 21:27

Miki
Taj sa Land Cruiserom je "lizingom" (koliko se sećam) išao "putanjom": A3-A4-E220CDI-Cherockee-Land Cruiser i sada, na kraju, "Bus-Plus" (onaj sa 1.000 eura je bio X6). Hoću samo da kažem da cena ( ni rata ) "prosečno razumnom kupcu" ( a ne "peraču para" ) nikako nije nebitna (i ne može biti nebitna), čak i ako je Honda u pitanju.
Jer novac koji se daje UVEK treba da ima "odgovarajući ekvivalent" u onome što se dobija. Neki to zovu i"ekvivlentnost uzajamnih davanja".
A pošto si iz sveta advertajzinga, "daj mi" ( "ponudi nam" ) "oglasnu poruku" koja bi kod potencijalnog kupca "pravdala" zašto je civic karavan u proseku skuplji 3.500 eura od HB civica. Takva razlika cene ( ni pola razlike ) izmedju karavana i "nekaravana" ne postoji ni kod jednog sličnog brenda ( pa ni u D segmentu )?
Koji je to "Earth Dream Tecnology" primenjen kod tog karavana.
I kod HB i SW "comfort" paket ( onj od 25.000 ) ima plastični volan, a i plastičnu ručicu menjača.
To, ta plastika, to je "The power of Dreams"?
To su "divlje cene" i "divljaštvo" uvoznika!

Autor moron 22 Okt 2015, 21:35

Ljudi moji, @Miki mlati praznu slamu i da ne gubimo vreme i ne lazemo se ovde. Delta osim ova 2 modela sto je sada izlozila na promociji druge nece uvoziti jer ko je lud da plati ovaj automobil u osnovnoj verziji 20.490,00 EUR? Pa znate i sami sta konkurencija nudi za te novce... Strasno...

Autor N.G. 22 Okt 2015, 21:48

Na adresi:
http://www.honda-srbija.rs/code/navigate.php?Id=24&download=/upload/documents/cenovnici/pojedinacni/Cenovnik-Civic2015.pdf

nalazi se Civic cenovnik u kome ima samo jedno vozilo, Civic 2015 sa petoro vrata i to je sve.
Ne znam o kakvom karavanu pricas.
Na zapadu su karavani standardno skuplji 1-2000 evra, a cena im pada u postprodaji jer su mnogo cesci nego limuzine.

Mentalitet peraca para nije mentalitet vozaca Honde. Hondu vecinom voze normalni i razumni ljudi koji ne placaju ratu 1000 evra nego max 350 evra.
Zatim, X6 nije 1000 evra nego 1670 i plus na to jos i kasko jedno 350-400 evra mesecno u drugoj godini, u prvoj pakao, 650-700 evra mesecno.

Autor Miki 22 Okt 2015, 21:51

@N.G.
Ako niko drugi, platice taj novac mnoge frizerke, kozmeticarke i sl. preduzetnice, kojima ce se dopasti dizajn a koje su do sada kupovale Opel Moccu, Nissan Juke ili Quaskai i slican trash a za iste ili vece pare! :)

A Honda ima zestok problem zbog jakog Jena koji ubija japanske cene. Zato se kod nas prodaju made in EU vozila samo.

Autor Miki 22 Okt 2015, 21:55

Miki
Pa, pogledaj Ti link koji si Ti postavio, tu ti je (i) cenovnik karavana. Lepo ti piše "Civic Tourer". Pa, ako je HB 20.990, a isto opremljen karavan 24.490, to je razlika cene od 3.500 eura.
Gde to na svetu ima? Osim kod Delte ...

Autor moron 22 Okt 2015, 21:56

@Moron
Prvi put vidim taj auto. Stalno mislim na onu rugobu sto se u turskoj sklapa.

U nemackoj, Civic HB 1.6 i-DTEC Elengane 120 konja kosta 24900 a isti takav karavan kosta 25.990, sto je oko hiljadu evra razlike, kao sto sam rekao.

E sada, sa kakvom opremom je Delta porucila ta vozila, da bi dobila toliku razliku, ja zaista ne znam niti me takva klasa vozila interesuje.

Ovde je vest o HR-V i nije mi jasno kako smo stigli dovde uopste.

Autor Miki 22 Okt 2015, 22:23

E, pa kod nas, izmedju Comfort HB-a i Comfort Tourera, jednako opremljenog i motorizovanog, razlika je 3.500 eura.
Što je drugde 1.000 eura razlike, ovde je 3.500.
To je "slika" našeg uvoznika.
Glad za "klanjem" i ekstraprofitom.
On ovde skuplje prodaje civic karavan nego li košta bolje opremljen i bolje motorizovan avensis karavan.
I taj "genetski kod" uvoznika honde kod nas prati i cene ostalih hondi. Pa i HRV-a.

Autor moron 22 Okt 2015, 22:29

Cena HR-V modela je ista i kod nas i u Nemackoj.

Verujem da postoji neki razlog za takvu razliku u ceni za karavan. Taj auto i onako niko pametan nece uzeti, posto je ruzan kao lopov, zaista.

Pa za te pare mozes uzeti CR-V opusteno...

Autor Miki 22 Okt 2015, 22:33

Honda sada i pre 20-30g nije više ista marka.
Listam sada katalog iz '93 i da te uhvati tuga kada vidiš koje su modele sve imali.
Bili su iznad Audija (koji nije imao ni A8 tada), a po prestižu si bili otprilike kao Audi sada.
-Civic
-Accord
-Integra
-S 2000
-NSX
Pa onda premium Acura linija sa modelima poput
-Legend
-Legend Coupe
-Vigor
-Intera Sedan

Na to dodati godine dominacje u F1, motoGP uspehe itd.
Brend za poželeti.
Ne znam šta im se dogodilo od 2000-ih
Poz

Autor Raziel 22 Okt 2015, 22:34

Dogodili su im se koreanci...

Santa Fe-a recimo treba i BMW da se plasi. Izgleda kao zver...

Sledeca generacija ce pojesti BMW za dorucak! Ostace samo znacka.

Autor Miki 22 Okt 2015, 22:37

Miki
Koliko sam ja pratio neka vozila po raznim tržištima, cene u Nemačkoj su uvek više nego u Srbiji (pogledaj, recimo, S-max, mondeo, 308 SW ... ), tako da za ljubitelje honde u Srbiji nije od utehe (naprotiv!) to što su cene honde ovde kao u Nemačkoj.
O CRV-u nisam nikada razmišljao. Hteo sam samo "C-karavan" da zamenim "C-karavanom".I malo gledao i civica tourera. Ali je njegova cena van svakoga "C-razuma".
A verujem i da je cena HRV-a ovde van razuma.

Autor moron 22 Okt 2015, 22:58

Za tvoju informaciju Miki, HRV je napravljen na platformi JAZZa i u USA recimo razlika je 3000 usd max, jeste lepse upakovan hrv, ali u biti vrlo slican koncept. Ne razumem tvrdnje da su samo neke HONDE "prave" Honde, pa nije to elektronska industrija da kupujes OEM proizvod pa ga bremdiras kako hoces, vec proizvod koji je razvijen i proizveden od srrane Honde, e sad sto se ne uklapa u tvoja ocekivanja od tog brenda to ke drugo. Takodje HYUNDAI ne mozes nikako uporedjivati sa Hondom, Honda je 4. brend po vrednosti u autoindustriji, a Hyundai samo budget rising star.

Takodje CRV ne bih kupio nikada jer izgleda kao polu kamion, a toliki auto mi jedbostavno ne treba, a u Srbiji nikada ali nikada ne bih kupio auto sa felnicama iznad 17, dzaba sminka i izgled.

Alternativa Hondi mi je Mazda i ono kako Mazda izgleda, kao i originalan pristup u razvoju je ono sto nedostaje Hondi sada. Mada oni se pod novim CEOm bude, stizu s1000 s2000 NSX i mnostvo zanimljivih originalnih modela.

Takodje HRV izgleda prilicno genericki, ali je kao celina po meni best buy na trzistu (ne i na srpskom), pre svega zbog prakticnosti, koncepta, motora i menjaca. Madjarski HRV nije losije opremljen od naseg bar ja ne vidim razlike

Autor H4SS4N 23 Okt 2015, 07:10

@Raziel
Imao je Audi 93 i rs2 avant od 315 konja, pa audi coupe od 230 konja, pa veci audi 100/200/5000 i od 220 konja, sa cuvenim petocilindrasima onog vremena, a imao je i audi V8 prvi nihov V8 jos od kraja 80ih.imali su 250 i 280 konja i bili prvi audijev konkurent S klasi i 7ici i to prilicno uspesno, to je bio model koji ih je odveo u premijume.Hondin u to vreme najjaci auto je imao 215 ks to je bio Legend, najveci motor im je bio sestak.Njihov pravi biser je bio NSX, redak pravi sportski auto sa 270 ks, fenomenalan i prilicno skup.Ali ostatak game ipak nije bio prestizan kao audi, manje je kostao u proseku i imao slabije motore.

Autor Bobo 23 Okt 2015, 09:02

@ Hassan

Ponovo, Hondu u Srbiji kupuje nepostojeca mikro visa srednja klasa ljudi.
Takvi ljudi u Nemackoj Hondu i ne gledaju.
Honda u Srbiji mora da ponudi maksimum opreme za cesto vrlo sofisticiranog kupca, koji nema para za ML, X5 ili Q7.

Moj arhitekta recimo vozi CR-V, posteno je zaradio pare. Isto vazi za jos par ljudi sa kojima radim. Svi oni bi vozili X5, ML i sl., ali nemaju taj nivo prihoda u Srbiji.

U nemackoj CR-V voze vece porodice sa limitiranim budzetom. Recimo, veterinar u Minhenu koga poznajem ima CR-V za posao.
Ima samo dva prednja sedista i ostalo izgleda kao neki Pick-up. Ima i mrezu i staklo. Pozadi strpa svinjce, psa veceg i sl. i naravno instrumente za rad, ultrazvuk i sl.
I to je takva klotara. Jeftin plasticni volan, stof sedista kao Yugo... nivo opreme koji nikada nisam video u srbiji. Felne limene i tako.

Honde koje mi ovde imamo prilike da kupimo su u ozbiljnom nivou opreme.

Mozda je HR-V napravljen na platformi Jazz-a, ali je 10x interesantnije i atraktivnije vozilo od konzerve Jazz-a.

Jazz i turski Civic karavan su iznudjena resenja. To ne vozis zato sto volis, nego zato sto moras, tj. nemas para da kupis bolje, prosto i jednostavno.

Ko vozi Accord i CR-V, taj moze reci, vozim zato sto volim, jer u toj klasi ipak mozes da biras mnogo vise!

Autor Miki 23 Okt 2015, 14:10

Izvinjavam se, htedoh gore reci Civik "limuzina", turska, ona prosla. To je verovatno bio najruzniji Hondin auto ikada!!!

Da rezimiram, u Srbiji je Honda prestizan brend, auto koji kupuje malobrojna intelektualna elita i preduzetnici koji dobro zaradjuju na belo i moraju nekako da potrose pare.

U nemackoj je Honda auto za nizu radnicku klasu i mlade koji rade neki pocetni posao.

Prosto i jednostavno se samim tim i cene i oprema prilagodjavaju potrebama trzista. Honda u Srbiji dolazi vec maximalno opremljena i samim tim je i cena dosta veca.

U Srbiji nema Honde sa klot opremom, jer nema kupaca za tako slab paket opreme.
Ako imas para, imas i za bolji paket opreme. Ako nemas, nemas ni za osnovni.
Valjda vam je sada jasnije sta sam hteo reci.

Autor Miki 23 Okt 2015, 14:28

Miki druze, mnogo si subjektivan. Sad ispade Honda brend broj 4 u svetu za svinje i jaganjce. Znas, kad neko generalizuje kao ti i kaze svi... obicno je odmah u krivu, svi hoce premijum, svi hoce veci auto. Evo ja sam visa srednja klasa i vozim Hondu, koju ti doduse nazivas iznudjenim resenjem. Imam Upa i Jazza i Jazza razmisljam da promenim iz iracionalnih razloga, autek je odlican za grad, na odmor, izlet vikendom, bicikle na krov itd, čak mi je prostor dovoljan, ali eto ima 5 godina kako ga vozim

Nikada, ali nikada ne bih kupio premium, mozda jedino bmw tricu pred izlazak novog modela pa da ima povoljnu cenu, a vozio sam od s klase, petice, a6ice itd. Za mene je sto manje to bolje,small is beautifull.. Eco, green itd... e tu mi se uklapa hrv kao JAZZ sa boostom imidza, ali realno meni licno (ne kazem svima) bolji auto od mazde 3, 6 maksimum, hrv, Cx5 ne treba. DA CX3 nije onako tesan imao bih resenje, ovako Yeti dobar i praktican, ali nalkice ruzan redizajn, CX3 prelep i nepraktican. Mozda 3008 ubode pricu, mada su kompakt limuzine mozda i bolje resenje od crossovera.

A ti kupi Mercedesa koji deli platforme sa Reno Nisanom, Audija koji je lepse dizajniran VW itd itd.

Svako ima pravo na svoje misljenje i svij izbor, ali nametati nekom skrivene zelje je bzvz. Evo ja iz principa ne zelim iphone, ne mrzim ih, poštujem, ali neka prace budalu od drugog i prodaju mi muda za bubrege. Slicno mislim i za auto industriju i fensi premijum brendove. Sve to postaje samo marketinski upakovan prosek i u podsvest urezan pozeljni obrazac ponasanja

Autor H4SS4N 23 Okt 2015, 14:30

Koji je sat broj jedan? Seiko, Casio? Ili mozda A. Lange & Sohne, Constantin Vascheron i sl.? Zenit?
Ako je nesto najprodavanije, to je tako zato sto se prodaje masi.

Ako imas 190 kao ja, Jazz je kantica, a tek da neko sedne pozadi eventualno... nije mi jasno kako ti je Jazz OK a CX4 ti je tesan i nepraktican???

Mercedes deli platformu za dostavna vozila i mozda za A klasu, nisam siguran, ali to i onako nije mercedes, vec samo auto sa trokrakom znackom da se popuni rupa u ponudi.
To je ono sto se Hondi desilo. Nisu popunjavali rupe u ponudi i knjiga spala na par vozila. Isto i Fiat.

Zato Mercedes ima sada celu ponudu pokrivenu. Imaju eto cak i svoj X6.

Mercedes je E klasa pa navise, po ceni i velicini.
Sve ispod su samo izgovori za Mercedes. Isto kao i Honda :)

U svetu, pare moraju da se trose, inace nema privrede.

Sto vise trosis, to se pare brze vrte i pre ce ponovo doci do tebe, naravno ako nudis kvalitetnu uslugu!

Zato u svetu srednja klasa kupuje premium a visa srednja kupuje vrh premium klase.

Sve je to podeseno kako treba i to se ne moze preneti u zemlju u kojoj gro ucitelja, nastavnika i lekada ne moze da sanja nov auto, sem eventualno 500L na subvencionisani kredit i to ako zive u porodicnom domacinstvu i jedu samo na pijaci!

Autor Miki 23 Okt 2015, 14:57

Jesi ti sedeo u cx3??? Pozadi je kao dvojka, a dvojka ima manje mesta od Upa subjektivno!! U Jazzu znam da nisi sedeo,jer ima puno vise mesta nego tvoj 190, o cx3 da ne pricam. Plus magic seats itd.

Razumem ja sta.ti zelis da kazes, ali se ne slazem sa trendom niti da bas mase na zapadu rade upsizing umesto downsizinga. Najprodavaniji automobil u Evropi? Vw Golf, Fiesta... A najvise tamo ima srednje klase. Znaci, dobar deo ljudi vozi i nize od svoje klase. Ako bi tvoja logika bila tacna, visa klasa bi ceznula za RR, Bentlyem itd, a svoje S klase bi nazivali kantama.

Ja samo zelim da kazem da su potrebe i preferencije ono sto odredjuje izbor, da bi proizvodjaci sigurno zeleli da se ponasamo kao sto ti velis, ali da bi svima puno bilo bolje kada bi isli na downsizing.
Ja bih licno, da nemam troje make.dece rado vozio VW up high up ili 500 sa krovnim koferom, ok to bi vec bila zrtva, ali fiesta st plus eto mx5 za dusu vrh.

Ali posto imam troje dece HRV, qash, Yeti ili c4 picasso, ili hell next civic, golf.

X6

Autor H4SS4N 23 Okt 2015, 15:18

@Miki
Moram načelno da toplo pozdravim Tvoje izlaganje sa pozicija Tvoje struke, jer preko decenije radim za jednu marketinšku firmu i imao sam bezbroj puta priliku da ( sa prave strane) vidim šta je to skupocena prodaja veoma jeftine magle. Tako da ti svaka čast za sve izrečeno - sa pozicija struke. Potpuno se "uklapaš".
Ne reče mi samo kako potencijno može da glasi neka "dobra" Deltina "oglasna poruka" kojom bi se preporučio civic "sandučar" po ceni D segmenta ( npr. mazde 6 karavan ili avensisa karavana) i to "sandučar" koji je skuplji za 3.500 eura od HB-a i ima najmanji Wb u C segmentu (mislim da osim njega ne postoji vozilo sa Wb ispod 260cm) . I to "sandučar" za baznih 25.000 sa plastičnim volanom :) Što ti reče - "premium oprema".
Cenim da za Tvoju struku velika muka nije osmisliti nešto kao barem "Magarci navalite sa Vašim dugačkim ušima!"
p.s. Vozim 500L, živim u porodičnom domaćinstvu, jedem i na pijaci...
Sve kako si i rekao :)
Znači, "propalitet" sam, a sve "po razumevanju" Tvoje struke ...

Autor moron 23 Okt 2015, 15:18

@ H4ss4N.

Imam 190cm :)

@ Moron

Nadam se da ce se jednog dana uvesti platni razredi, pa da se neke stvari malo regulisu. Ovako kuvarica u EPS-u zaradjuje kao tri ucitelja... karikiram ali nisam daleko.
Ili banderas u telekomu kao 2 nastavnika.

Ili lokalna frizerka u lokvi vode posle kisa okupa ucitelje koji dolaze na posao prevozom. JBG., nije u redu, ali zivot sam po sebi nije fer.

Nemam slogan za Civic karavan jer nisam "izbrifovan". :)

Salu na stranu, ne znam nista o tom autu, pa ne mogu nista ni da kazem a iskreno me ni ne zanima.

Od Honde licno samo CR-V, vozio sam ga jedno kratko vreme, ali kako su se okolnosti izmenile, citaj, nisu mi vise klijent, promenio sam i auto odavno.

Niko ne kaze da si propalitet, ali nisi kupac a nas kupci zanimaju. JBG. Mislis da je meni drago ko danas ima para. I to ne mislim na kriminalce, nego na sloj ljudi koji pruza neke smesne usluge a prebogati su u odnosu na obrazovanje ljude bez kojih bi se zemlja raspala!

Autor Miki 23 Okt 2015, 16:14

Pa hajde Miki da cujemo jos koji automobil vozis pa da nam bude jasno zasto prilicno uspesno relativizujes esktremnu cenovnu politiku Delta Auta, glede HRVa pogotovu. Ucinio si da ce citaoci ovih komentara sutra da odu da pljunu 4000 eur vise za HRV nego sto treba i da kazu, moze mi se, ja sam kupac, kao Miki, jeste da imam 184, ali ne gledam 3 4k dole gore kad kupujem Jazza na steroidima :)

Autor H4SS4N 23 Okt 2015, 18:18

@H4SS4N
Nema tog "slogana" koji u nekim prilikama može da pravda "promotivne cene" pojedinih Hondi, pa ni sadašnje cene HRV-a.
Pa, bazni HRV je trenutno skuplji čak i od kaškajija u verziji opreme sa panoramskim krovom (on je 20.370 EUR).
Što bi jedan rek'o: "Pametnome dosta". U ovom trenutku.

Autor moron 23 Okt 2015, 20:07

Koliko vidim ovi iz Delte su bas bezobrazni i ovde nas prave budalama :-). Strasno covece...

Autor N.G. 24 Okt 2015, 18:58

Gledah danas HRV-a u DELTI. Imaju dva komada, oba Executive, CVT.
Za moju glavu u Executive nema mesta (zbog panorame) ni napred, a pozadi je baš pravi cirkus za moju "veličinu". Glavu sam "u krilu držao."
A "na dupe sam pao" kada su mi rekli da klasična (kruta) pokrivka gepeka-polica iza naslona zadnjih sedišta kao opcija košta 25.000 dinara, dok tamo standardno stoji "razvučen" neki smešan mekan materijal, kao oni suncobrani za prozore kola sa buvljaka.
Baš me enterijerom genelano razočaralo ono vozilo, a posebno sa nekim tekstilnim materijalima na vratima (dve vrste "štofa"). Kako li to tek izgleda u nižim paketima, Bog zna. Možda je tu i bolje, skaj i plastika (bar bi bilo praktičnije).
Priznajem, gepek je veliki za tu klasu, čini mi se kao kod civica.

Autor moron 24 Okt 2015, 19:39