home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Posebno kreiran lojalti program omogućava da svi vlasnici FIAT vozila zamene isti za novi model iz FIAT game ne opterećujući dodatno kućni budžet.

Lojalti program dodatni je bonus za sistem zamene „Staro za novo”, ukoliko se za zamenu koristi FIAT vozilo. Ponuda nije ograničena samo za vlasnike Fiat Punto Classic modela već i za ostale modele FIAT programa.

Na konkretnom primeru modela Fiat Punto, to bi značilo da vlasnik istog doveze automobil na procenu kod nekog od ovlašćenih dilera FCA Srbija; na iznos procene doda se vrednost od 1.300 evra u dinarskoj protivvrednosti kao bonus -  u slučaju da je kupac odlučio da kupi FIAT TIPO sedan; ili iznos od 800 evra u protivdinarskoj vrednosti na svakom drugom FIAT modelu. Sam taj zbir dovoljan je kao učešće za kredit prilikom kupovine novog modela iz FIAT game.

Ponuda se odnosi isključivo na vlasnike FIAT vozila i važi do kraja godine.

Više informacija možete pronaći na www.fiatsrbija.rs

PR saopštenje – FCA Srbija



čitanja : 2265



Komentari

Opaaaaa! Fiat za Fiata!

Autor Rema 24 Okt 2016, 12:56

Nije lose...

Autor Renault Terminator 24 Okt 2016, 16:17

Super,rata 800€

Autor Milovan 24 Okt 2016, 20:31

Vratite u proizvodnju Punto FIAT Punto Classic/Zastava 10 pa onda možete pričati o akciji. 5000 do 10000 Puntića za nekih 6000 evra sa ratom od 50 evra mesečno na 10 godina može da se proda. Ovako, 1200-1300 FIAT 500l automobila je prodano do avgusta na domaćem tržištu što znači da FIAT sa "velikim fićom" ne ide unazad samo na američkom već i na domaćem tržištu. Nema ništa od ove najnovije akcije i iz razloga što FIAT već ima akciju i dosad je imao boga ti pitaj koliko akcija i ništa vredno pomena.

Srbiji treba nacionalni automobil pošto naš čovek retko kad kupuje nov automobil i kada ga kupi, ne menja ga u narednih mnogo godina. Nije Zastava džabe postojala. Tačno se vidi šta nedostaje. Nema te akcije koja će to nadoknaditi.

Srbiji nedostaje automobil kakav je bila Zastava 10. I to je bila premium klasa za naš standard, ali je reč o prvom modernom automobilu nakon Yuga. Ta ista Zastava 10 i danas izgleda moderno za naše uslove. Kao stvorena je za ove nove koridore što se grade. Razumem da FIAT ne želi pod svojim grbom da više ikad proizvodi stari Punto, ali bilo bi odlično da proizvodi Punto pod Zastavinim imenom i to samo za domaće tržište pod kreditnim uslovima koje sam spomenuo. 10000 automobila godišnje bi bez problema moglo da se proda. FIAT nebi morao da čeka 10 godina pošto od banke bi dobuijao novac, a i banke bi imale klijente što u doba krize dobro dođe. Dva rešenja jednim udarcem, a i 50 evra je rata koju mnogi mogu da plaćaju pošto to je rata veličine malo jačeg računa za struju što znači da bi i mnogo veći broj nego pre mogao da kupi nov automobil. FIAT nije trebao da odustane od Zastave. Zastava kao low cost ogranak FIAT-a bi bio dobro rešenje i za brže topljenje duga. Broj ljudi koji plaćaju struju je mnogo veći nego broj kupaca svih auto brendova zajedno. Tu leži ogroman, pa čak i mnogo veći potencijal i od 10000 automobila godišnje. FIAT bi mogao da ima mnogo veći udeo na srpskom tržištu, ali kroz Zastavu, uz ultrapovoljne uslove tj. uslove maksimalno prilagođene domaćem tržištu.

Autor Zastava 27 Okt 2016, 20:12