home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Uvoznik Hyundaija za Srbiju je na svom zvaničnom sajtu konačno objavio cenovnik dugo očekivane nove generacije modela i30, koji je inače kod nas predstavljen još u martu ove godine na sajmu automobila u Beogradu.

Dakle, najjeftinija je verzija i30 1.4 MPI GL Comfort, sa 100KS i 6-stepenim manuelnim menjačem, čija cena iznosi 15.190 evra, ali je uvoznik odmah ponudio popust pa automobil sada košta 13.690 evra.

Kompletan cenovnik, spisak opreme i tehničke specifikacije za novi Hyundai i30 pogledajte na sajtu Hyundai.rs (u pdf formatu).

Ivan Mitić – Autoblog.rs

U nastavku i PR saopštenje uvoznika Hyundaija za Srbiju:

• Najavljivani početak prodaje novog modela i30, startuje 03.10.2017.
• Bogat paket osnovne opreme, dostupan već od 13.690 evra, obuhvata najsavremenije sisteme aktivne bezbednosti, kao što su AEB (Autonomus Emergency braking) i LKAS(Lane Keep’g Assist System).
• Osmišljen, razvijen, testiran i proizveden u Evropi – nudi svojim korisnicima najviše vrednosti.
• Nova, efikasna paleta motora uključuje i potpuno nove turbo benzinske motore.
• Lako povezivanje i aktivne funkcije bezbednosti, ispuniće sva očekivanja savremenih kupaca.
 
U Srbiji je nova generacija modela i30 dostupna sa trocilindričnim turbo benzinskim motorom male zapremine 1.0T-GDi, koji je uparen sa šestobrzinskim manuelnim menjačem, koji obezbeđuje dinamičnu i efikasnu vožnju. Osim benzinskih motora, u ponudi su i novi dizelski agregati, zapremine 1.598 ccm.

Ono što izdvaja novi i30 na srpskom tržištu je bogat paket osnovne opreme koji obuhvata:

AEB – sistem za autonomno kočenje u hitnim situacijama, LKAS – sistem za upozorenje i asistenciju prilikom nenamerne promene kolovozne trake, FCWS – sistem upozorenja o mogućnosti sudara sa prednje strane, DAA – sistem upozorenja vozača na umor, HBA – Automatsko paljenje dugih svetala, STOP&GO sistem, Tempomat...

Treća generacija modela i30 izgrađena je na osnovama koje Hyundai Motor kompanija razvijala u poslednjih 25 godina u Evropi. Osmišljena je u tehničkom centru Hyundai Motor Europe u Russelsheimu, u Nemačkoj. Proizvedena je u Nošovicama, u Češkoj, a testirana na Nirburgringu. Nova generacija model i30 ima za cilj da nastavi uspeh prethodne dve generacije modela i30 koji su od 2008. godine prodate u više od 800.000 primeraka u Evropi.

Nova generacija modela i30 poseduje prefinjenu i elegantnu liniju, koja teče prirodno, od prednjih svetala, celom dužinom do zadnjih LED svetala, koja su savršeno uklapljena u celinu.LED prednja svetla sa tri projektora (kratka i duga) u kombinaciji sa vertikalno postavljenim LED dnevnim svetlima, naglašavaju jak vizuelni identitet. Da bi se ovaj izgled dodatno upotpunio, prednja svetla za maglu su integrisana u usisnicima za vazduh. Zadnji spojler crne boje poboljšava aerodinamiku i čini da nova generacija modela i30 izgleda još dinamičnije i kompaktnije.



čitanja : 3567



Komentari

Bezobrazluk!
Moglu su staviti i cenu vecu od Golfa

Autor carobnjak 02 Okt 2017, 17:21

Evo dodatne prilike za veću prodaju 500L :). Imao sam kratko i30 mk1 1.4b od nazovi 109ks. Fokus mk1 1.6b se bolje vozi, malo jači motor i manja masa. Na ovom mk3 je motor kao u mk2, malo manje snage od originalnog iz mk1, sa max momentom na malo nižim obrtajima. Čak i 6. brzina nije potrošnju mnogo spustila. Fokus mk3 sa (naj)boljim 1.0b motorom je samo 12000, pametnome dosta!

Autor rasa 02 Okt 2017, 18:42

Kod ceed-a, treba 1.000 za prelaz sa 1,4 CVVT na 1,6 GDI.
Kod i30 za 1.000 predješ sa 1,4 CVVT na 1,0 turbo.
Skoro da čovek kaže kako je i30 povoljan kod nas (i da samo KIA "kolje")...
Ali, bazni dizel od 95 ks za 16.290, a 308 FL HDI 120 u srednjem paketu za 16.990.

Autor moron 02 Okt 2017, 19:24

NIsta to, samo N verzija :)

Autor VladoBn 02 Okt 2017, 23:53

Vozio sam novi I30 pre par dana, solidan auto, pokusava da radi ono sto golf radi decenijama, da je u svemu bar u proseku klase. Benzin motor, na autoputu nejak, verovatno jer nije jos razradjen (5000 km na satu).

Autor Damko 03 Okt 2017, 02:00

Prošli je bio 10.900 1,4 comfort. Pa Corolla košta toliko.

Autor Aleks 03 Okt 2017, 08:21

A pametno su ovo odigrali marketinški. U našem cenovniku su cene samo za dva niža paketa opreme ( i bez cena za benzin 1,4 turbo i dizele od 110 i 136 ks). Jer, da su dali kompletan cenovnik ( po kome npr. 1,6 dizel 136ks sa LED farovima redovno košta 25.000 u Sloveniji ), ljudi bi se ovde odvalili od smeha.

Autor moron 03 Okt 2017, 09:04

I ovo je već dovoljno skupo. Setite se da je Golf7 pre FL bio 14000. A mk1 dizel je bio negde 2009. ravno 12000.

Autor rasa 03 Okt 2017, 11:26