2013 Triumph Daytona 675 / Daytona 675R

Dok su nam neki moto brendovi servirali iznenađenja uoči novog EICMA salona koji svoja vrata otvara sutra, Triumph nije bio među njima. To nije zato što britanski brend nije pripremio nikakav novitet, već zato što smo novu Daytonu 675 do sada imali priliku da vidimo već nekoliko puta pa nam ona nije ništa strano.
Britanski super-sportista Daytona 675 će u novu godinu ući sa novim motorom, novom šasijom, sa više snage i nešto drugačijim izgledom.
Daytona 675 sada i znatno bolje reaguje na gas u znatno širem polju obrtaja, a tu su i 3KS i 2 Nm više koji snagu ovog super-sportiste podižu na 128KS i 75 Nm obrtnog momenta. Iako je po snazi vrlo blizak ranijoj verziji ovog motora, novi agregat je nešto potpuno novo. Dobio je i dve brizgaljke po cilindru, ventile izrađene od titana i veći usis vazduha, a uparen je sa novim kliznim kvačilom.

Na njega je spojen i novi izduvni sistem koji je sada smešten ispod motocikla, pa doprinosi smanjenju mase dvokotočkaša, koja je sada manja za 1.5 kg, i njenoj boljoj distribuciji. Vešanje je i dalje delo Kayabe, dok klasična verzija Daytone i dalje ABS može videti samo kao opciju. On je standardan na Daytoni 675R koja uz njega donosi i kvalitetnije komponente vešanja koji potpisuje Ohlins.

Obe verzije Triumphovog super-sportiste u prodaju kreću sledeće godine. Dok će klasična Daytona 675 koštati nekih 11.300 evra, za sportsku će morati da se izdvoji 2.000 evra više (navedene cene su bez poreza).
Izvor: Automotoportal.hr