Vespa GTS SuperSport i Vespa GTS Touring

Ako je neki brend pod kapom Piaggia veran svojim korenima i retro stilu onda je to Vespa. Njeni modeli sve više liče na stare mopede koji su se na saobraćajnicama mogli videti 50-ih i 60-ih godina prošlog veka. To nasleđe Vespa ne namerava da napusti, već da ga dodatno utvrdi i to posebnim serijama poput dve koje su predstavljene za ovu sezonu.
Vespa GTS SuperSport i Vespa GTS Touring su posebne verzije modela GTS i u gamu unose dašak sportskog i touring stila. SuperSport varijanta koju je Vespa predstavila inspirisana je GS modelom iz sredine prošlog veka, kao i T5 modelom koji je bio aktuelan sredinom osamdesetih. Sportski stil doneo joj je poseban mat crni lak, narandžaste šavove na sedištu i grafikama u istoj boji, kao i posebne oznake.

S druge strane, tu je Vespa GTS Touring koja je namenjena svima onima koji vole da putuju na svom dvotočkašu. Nju karakterišu vetrobran koji osim što štiti vozača od vetra donosi i dozu elegancije ovom skuteru, a tu su i nosači za prtljag montirani napred i na zadnjem delu skutera koji zajedno sa većim tovarnim prostorom ispod sedišta donose više mesta za prtljag potreban kod dužih putovanja. Kao i Vespa GTS SuperSport i Touring varijanta je prepoznatljiva po jedinstvenom laku i posebnim oznakama koje je dobila.
Oba modela su uz više tovarnog prostora i udobnije sedište dobila i drugačije instrumente koju kod SuperSport modela svetle crveno, a kod Touringa plavom svetlošću. Dalje, tu su i novi prednji blatobran, kao i pokazivači smera, a tu je i novo zadnje svetlo sa hromom. Standardni deo opreme na oba skutera je USB konekcija, a tu su i LED dnevna svetla sakrivena u prednjim pokazivačima smera.
Dok oba primerka pokreće jednocilindarski motor zapremine 300 ccm sa direktnim ubrizgavanjem goriva čija je snaga 22KS i 22.3 Nm, Vespa GTS SuperSport je dostupna i u verziji sa agregatom od 125 ccm.
Ono što još treba napomenuti jeste da su i Vespa GTS SuperSport i GTS Touring dostupni sa ABS sistemom.
Izvor: Automotoportal.hr