Novi Ducati 1299 Panigale

Postoji nešto u supersportskim motociklima što kod svakog drugog muškarca premošćava nagon za preživljavanjem. Odnosom snage i mase povoljnijim od jednog konja po kilogramu, moderni motocikli su više-manje projektili na dva točka
Italijani su povećali zapreminu Superquadro V-Twina na 1.285 kubika pa on sad raspolaže performansama poput ultra turbo hiper ekskluzivnog Panigale Superlaggerae - to je 205KS i 143 Nm za pokretanje nečeg što sa svim tečnostima ima svega 179 kg.

A kako bi se sva ova ergela uverljivo prenela na podlogu putem površine često ne veće od prosečne ljudske šake, tu je dovoljno elektronskih čudesa da se zavrti u glavi.
Za početak pametno Ohlinsovo vešanje koje pomoću senzora menja postavke amortizera u realnom vremenu.

Tu je i kontrola za ograničavanje podizanja motocikla na zadnji točak, ABS koji se može individualno prilagođavati, kontrola trakcije, elektronski kontrolisani amortizer upravljača i sistem za promenu u višu i nižu brzinu bez zatvaranja gasa i upotrebe kvačila.
1299 Panigale je nešto kao superkompjuter na dva točka, kao skok u more sa 30-metarske litice u ludačkoj košulji i verovatno je prava sreća to što svaki drugi muškarac neće moći da si ga priušti kada krene u prodaju u prvom kvartalu sledeće godine.
Izvor: Tportal.hr
Foto: Ducati
Najlepsi serijski motor trenutno. Replika Moto GP mašine. Izgleda kao Ferrari medju motorima.
@ Pit
Meni vise lici na Lambo. A i prilici mu poredjenje sa njim, jer dolazi iz iste grupacije, i vise lici na Hurakana, nego na 458, na primer.
A i slazem se sa tobom da je najlepsi
P. S. Srecno sa MV Agustom. Jos jednom legendom iz Italije.
20:54 BMW fan
Ducati je Italijanski ako nisi znao, a to sto ih je kupio VW nema nikakve veze.
Oni su samo gazde, ne znaju da prave motore.
Mogao je da ih kupi i RB, kakve to veze ima
Kako su lepi italijanski motorcikli jer nemaju one tribale karakteristicne za japanske motore i sl. Ili se ja mozda varam, ali svi ovi supersportski Dukatiji su manje vise jednobojni tj. bez ikakvih nalepnica.
Sutra inace idem da upisem casove za polaganje voznje na motociklu. Upisujem onu kategoriju iznad A2 ako eventualno jednog dana pozelim da vozim ozbiljniji motor od moje indijske Vespe. Uh, ko ce docekati prolece! :D
UCS
Nemaju svi Japanci nalepnice, Kawa je jednobojna.
Meni se takodje vise svidja jednobojni motor, bez nalepnica.
Dukati samo crven.
Neko rece ko Lambo, ko Lambo je Ninja H2. ;)
UCS, mozes li odma da polazes full A ?
@Pit,
Nisam se ni raspitivao pravo da ti kazem za nesto vise od te kategorije koju cu da upisem. To je ona iznad A2 ako se ne varam. Znam samo da je obuka, sa novom vozackom dozvolom (citiram "novom" jer su mi rekli da zamenim papirnatu koju sam imao kako bi mi obuka bila jeftinija) negde oko 30000rsd u auto skoli kod Piramide. Jako malo ih ima na NBG za voznju na motoru.
Uh, domacinski.
Raspitaj se vidi, ako mozes odma full kategoriju, da ne polazes bzv dva puta.
Mislim da je preduslov 24g, ali po novom, mozda mora i postepeno da se polaze.
@Pit,
Da li pod tom kategorijom za koju se raspitujes mislis na motore tipa ovog gore?
UCS
A ti je preko 125 ili 150 ( bilo ), ne znam tacno po novom.
Ali kad vec polazes , polozi full i ne interesuje koji je motor, imas za sve.
UCS
Evo ga po novom :
http://www.autoskolavir.com/am-a1-a2-a/
Ja sam na vreme rešio sve, da ne razmišljam, pa nisam se ni interesovao kakvi su uslovi i propisi po novom za polaganje.
Rascepkali na brdo podkategorija, uslov podkategorije itd.
@Pit,
Hmmm, bojim se da ne znam tacan odgovor. Al' javicu ti sutra sta sam uradio. Uglavnom ja sam nabavio Vespu od 150ccm i ucicu se na necem jacem od toga, ovi u skoli su se slozili jer jednog dana mozda pozelim nesto jace. Uglavnom nemam aspiraciju prema zujalicama i drugim brzim motorima. ultimativni san je neku naked motor i to Ducati Monster ili neka Augusta Brutale. :D Do tada "Indijka".
UCS
Gledah, kao na zapadu je, A2 je do 600 ccm ( i 34 kw ).
Nema veze da li ćeš voziti nešto jače, ja bi položio na tvom mestu full kategoriju, pa da ne razmišljaš više o tome.
Završiš to jednom za svagda. :)
Onda ne mora da razmišljaš ako treba da probaš neki jači, što nemaš dozvolu, ili odlučiš da menjaš.
Ne moraš ti zujku, imaš razne kategorije Kawu Z, čopere, enduro itd.
Oni su ti svi uglavnom preko 600 cm.