home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Početkom septembra Horex je proglasio insolventnost. Nade koje su ljudi iz ovog brenda polagali u nove investitore prošle nedelje su potpuno splasnule. Tog dana naime vlasnik brenda je objavio je da svi zaposleni prestaju da rade 11. decembra, te da se postrojenje u Augsburgu zatvara istog tog dana. Gašenjem Horexa prestaje i prodaja njihovih dvotočkaša, a nemački proizvođač još jednom odlazi u istoriju.

Samo četiri godine nakon ponovnog pojavljivanja Horexa na sceni, ovaj brend će dakle ponovo biti ugašen. To će se desiti sledećeg četvrtka kada bez posla ostaje kompletna radna snaga i čitav menadžment, a fabrika u Augsburgu dobija ključ u bravu. Potraga za investicijama nije donela ploda i Horex mora još jednom da prizna poraz.

Iako interesenata za Horex ima niko od njih nije trenutno bio spreman da pomogne ovom nemačkom proizvođaču dvotočkaša. Brend koji se od početka borio sa problemima i odlaganjima proizvodnje na kraju je poklekao i izgleda da više neće ustati.

Izvor: Automotoportal.hr



čitanja : 1359



Komentari

@Pit,
Bio si u pravu, ipak je onakav Kawasaki ER-6 kao sa slike, samo crnog vozim. Juce sam imao prilike da vozim Yamahu NC-700. Malo je veci motor pa mi je samim tim i tezi za pravljenje "osmica" i slalom na poligonu. Ipak na Kawasakiju cu polagati.
Vozio sam dosta ovih dana po NBG-u. Malo moram da ucinim tecnijim promene brzina ali mislim da ce sve lepo leci na mesto do polaganja. Lepa je stvar taj motor, eliminise stres nakon napornog dana na poslu. :D Prosto imam osecaj da cu biti malo razocaran kad sednem na svoju Vespu. Ali dobro, otom potom...

Autor Uros Cuore Sportivo 05 Dec 2014, 22:39

UCS
: )
Zaraza je motor...
Samo polako i sve je stvar prakse. ; )
Najsmesnije kod nas je sto ti i sa sportskim motorom traze 8-cu na prostoru gde bi jedva Tomos mogao da je izvede. : )

Autor Pit 05 Dec 2014, 23:50

@Pit
Da, teška zaraza...
Nije mi jasno kako si uspeo da se "skineš" tako lako?
Ko se zarazi motorom teško se leči, virus se pritaji u organizmu i čeka priliku da ponovo "bukne".
Ja sam posle velike pauze ponovo kupio motor, što je prilično suicidno u zemlji Srbiji.
@USC
Nisam hteo da ti kvarim entuzijazam, ali Vespa nije motor, totalno druga filozofija i koncept vožnje.
Ipak može da posluži za skupljanje iskustva par godina (za to vreme ćeš se nagledati svega i svačega), pa onda može i nešto jače.
Mislim da je bolje da si počeo sa Beverly-em ili Vespom GT, zbog većih točkova, boljih kočnica...
U svakom slučaju pono sreće i bezbednih kilometara ti želim.

Autor MAX 06 Dec 2014, 18:37

MAX
"Ja sam posle velike pauze ponovo kupio motor, što je prilično suicidno u zemlji Srbiji."
Upravo iz tog razloga.
Razmišljao sam desetku da uzmem, ali upravo iz tog razloga sam odustao, pametnije je ne motor.
Ponekad mi golica maštu Panigale, koji je najlepši motor trenutno po meni, a i Kawa sad sa ovom H2 napravila lom. :)
Sada bi možda čak i najviše bio zagrejan za Panigale, za uživanje, lagano.
Ali vuče , a i propisi su takvi da taman ova Vespa samo može da se vozi...

Autor Pit 06 Dec 2014, 18:51

@MAX,
Pa nisam ga bas uzeo povucen iskustvom u voznji. Pre nje samo sam se dvaput vozio na motoru generalno. :D Na jednom komsijskom MZ-u i pre par godina na Hondi Horet. Dakle "vozio se" ne vozio, to mi je sve od iskustva. :D A za nedelju dana, koliko sam vec na casovima voznje, promenio tri motora. Suzuki DR125>KAwasaki ER-6>Yamaha NC700
Znam da nije motor, Vespa je...pa Vespa. Vise je do celokupnog izgleda voznje. Mozda sam povrsan ali robujem tom italijanskom stilu zivota. Za posao ce mi odlicno sluziti, nadam se. Kompromis izmedju zeljenog izgleda motora i mogucnosti.
Nadam se da cu jednog dana preci na Dukati, Moto Guci ili neku Abgustu.
Velike (suicidalne) brzine i probijanje izmedju vozila me ne mame, cak sta vise zastrasen sam time.
Naravno, i o ovome pricam kao puki amater.
Sve u svemu nedostajace mi ovi naked motori sa obuke, ali se radujem i mojoj indijskoj Vespi. :D
Hvala na zeljama!
Poz

Autor Uros Cuore Sportivo 06 Dec 2014, 20:16

Pitinjo, svaka cast za samokontrolu. Karakter za primer. Ja sam vozio motore (i to na crno, bez A kategorije) do 2001. Tad sam prestao, jer sam poceo da osecam neke bolove u kolenima, a sa ledjima i dan danas mucim muku. Moj kum je skoro kupio TDM, pa kad navrati do mene, ja obrnem koji krug po ulicama za koje znam da panduri retko spartaju.

Autor Optimus Prime 06 Dec 2014, 20:23

O.P. To je stari bajkerski fazon, furao sam i ja jedno vreme tako i to dugo. ; )
F650 CS sam terao neke dve i po god, cak i nereg, po gradu svuda, nekad cak i bez kacige ! : )))
A imadoh uz njega belu kacigu ( istu ko plavci ) pa sam se šalio interno, kad stavim kacigu mogu i preko. : )))
Nikad me nisu zaustavili, valjda takav motor, da je zujka bilo bi drugacije.
Kad sam uzeo Kawu ispod cekica, onda sam resio po p.s.-u sve, lepo.
Tj i poostrili su. Sad nema sanse tako hajducki. : ) Inace ucio sam na CBR 1100 XX. : )))

Autor Pit 06 Dec 2014, 22:04

@Pit
Drugar je dobio letos kompenzacijom F650CS pa san imao priliku da ga vozam. Meni ružan motor, ali me iznenadilo koliko se lako vozi, odlična ciklistika, bombona za grad i za početnike.
Panigale je prelep, ali prejak. Šta god da vozim besmileno mi je da koristim 20% njegovih performansi, a sa motociklima od 200HP već sa 50-60% potencijala si na suludim brzinama za naše puteve.
Doduše ne može se zanemariti faktor imidža ; )
@USC
Monster je odličan izbor (ako si visok do 180cm) zbog V2 motora koji ima najbolji odziv na srednjim obtajima=srednjim brzinama. Ja sam se uslovno rečeno zeznuo i uzeo 4 cilindra sa race izduvom koji zbog zvuka vuče na veće obrtaje samim tim brzine.
Kum ima Beverly 500, često se zajedno vozamo i prilično dobro može da me prati, čak i sa dvoje na motoru, a po praktičnosti je neuporediv sa motorom, ispod sedišta, između nogu i u kofer moze da stane više stvari nego u gepeke mnogih automobila.
Elem, moja topla peporuka je da se na tako nečem i zadržiš. Italijanska košulja i cipele, Ray-Ban cvike i Beverly 400-500. Praktičan, upotrebljiv a kada zatreba može i da potegne.
Pozdrav!

Autor MAX 07 Dec 2014, 20:35

MAX
Robo fazon, takav mu je i zvuk , ima kais umesto lanca. :)
Tacno je da se jako lako vozi, za grad bolji od skutera ( voznja ), komotan, udoban i mnogo manje ruke bole nego od sportskog, tj moze duze da se vozi. :)
Lepo i povlaci, ali tamo negde do 120-140, posle se vec umara.
Najsmesnije mi je bilo kad sam sa skutera ( Aerox 50ccm , doduse tjuniran, ubrzavao kao Gilera 180ccm. :) ) seo na CBR 1100 XX i poceo da ucim manualca. :)
Koliko god malo da das gasa, ona mrcina vuce, pa cak i kad ides 4.-5.-om brzinom 50-60kmh, cima. :)
164 ks, bese to najbrzi motor svojevremeno, pa posle nje Busa, pa sad 14-ca.

Autor Pit 07 Dec 2014, 21:16