home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Motocikl je prvo proizvod humanističke kulture, a potom tehničke kuluture, način da populacija kreira svoje „mehaničke konje“ i pokazuje pravac evolucije, proistekao iz vrednosti koje oblikuju kulturu.

Postoje, tako, motocikli duboko vezani za narodnu baštinu, u potrazi za granicama koje treba preći, ep koji je postao deo kulture, priča sa narativnim žarištem i generacije naratora koji jašu zbog konja. Neprekidno putovanje sa ciljem u mestu dolaska, sa odredištima, od kojih je svako dobro, samo za sebe i po sebi. Od mitskih putovanja do „legendi“ na dva točka, za neograničene prostore i lokacije.

Jedna od takvih „legendi“ je Moto Guzzi, nastao 1921. godine. Prototip Guzzi MGX-21 nastao je kao inspiracija na mnogobrojne priče poznatih i nepoznatih vozača, koji tokom godina nisu krili oduševljenje nesputanom vožnjom, otkrivanjem i prelaskom granica, slobodom, u punom smislu reči.

U ovom prototipu konstruktori kombinuju prošlost i sadašnjost, podarili su mu najjači V2 motor sa 1.400 ccm, a sve oko njega obložili karbonskim delovima oklopa. Simbolika broja 21, ne ogleda se samo u „godištu“ nego i u velikom prednjem točku, prečnika 21 inča.

O tehničkim detaljima se ne govori, umesto toga Jack Kerouac je napisao pesmu:

„On The Road“

We gotta go and never stop going ’till we get there.

Where we going, man?

I don’t know but we gotta go.

Izvor: Carlander.ba

Foto: Moto Guzzi



čitanja : 1539



Komentari