home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Suzuki SV650 polako postaje kultni model japanskog brenda, dok sve više vozača, kako novih tako i onih sa iskustvom, uživa onome što njegov V-twin agregat može da ponudi.

Upravo je ta jedinica, zapremine 650 kubika, ali i njegova svestranost, pristupačna cena i uživanje u vožnji, glavni razlog zašto je SV650 popularan izbor.

Suzuki za 2016. godinu vraća SV650 u svoju liniju, u verzijama sa i bez ABS-a. Tu su i određena poboljšanja, stoga ne sumnjamo da će zadržati dosadašnju popularnost među vozačima.

Japanski proizvođač navodi da agregat SV650 za 2016. donosi preko 60 novih delova, a kao posledicu toga imamo više snage, više obrtnog momenta, poboljšanju efikasnost kada je potrošnja  u pitanju i nižu emisiju.

I šasija SV650 je pretrpela određene promene, uz 70 novih delova. Rezultat je "mršaviji" i za oko 7 kilograma lakši motocikl. Za kočenje se brinu 290-milimetarske prednje kočnice (dupli disk) i 240-milimetarska zadnja (disk) kočnica uz, kako smo već naveli, ABS kao opciju.

Za sada nema informacija o ceni novog SV650 kog ćemo, ako je verovati Suzukiju, na tržištu videti krajem proleća i početkom leta naredne godine.

Još fotografija pogledajte u Suzuki SV650 galeriji.

Autor: Nikola Lasica

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 695



Komentari

Kako ove nejkede prave za ljude sitne konstitucije, svako preko 185 izgleda smesno i muci se na ovim motorima.
Pre neki dan sam odustao od kupovine jednog lepog Kawaskija upravo zbog toga.

Autor Uros Cuore Sportivo 22 Nov 2015, 13:57

Pa samo na velikim kruzerima i velikim enduuro motorima ,visoki ljudi ne izgledaju smijesno.

Autor Djordje 22 Nov 2015, 14:42

@Uros Cuore Sportivo
U pravu si, ja sam upravo zbog toga odustao od kupovine Ducati Monstera.
Uzeh Yamahu FZ 6N koja je nešto veća, ali ti je ne preporučujem zbog 4 cilindra i velike snage (moja preko 100PS). Najbolja kombinacija za svaki dan, do posla, voznje do 500km su motocikli sa 2 cilindra, recimo Honda NC 750X, koja je dovolno velika, ali i mlada za povoljnu kupovinu.

Autor MAX 23 Nov 2015, 10:23