home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Jedan Suzuki je imao izuzetno zanimljivu, ali i egzotičnu "životnu priču", koja nam je odmah privukla pažnju, jer je definitivno vredna čitanja.

Glavni junak naše priče, Suzuki GSX250, je svoje dane provodio na ostrvu Otoni, u vlasništvu penzionisanog čuvara tamošnjeg svetionika.

Prema legendi, Otoni je bio dom nimfe Kalipso, koja je Odisejevo putovanje produžila za sedam godina, a i sam motocikl je ostao veran toj priči, jer se njegovo putovanje do radionice u Atini trajalo čitava tri meseca, umesto uobičajenih tri dana.

Cilj ljudi iz radionce "C-Racer", osnovane 2008. i specijalizovane za izradu "custom" kafe-rejser, skrembler i "flat-tracks" modela, je bio napraviti motocikl retro stila sa modernim elementima, kao i sa udobnom pozicijom za vožnju, kako bi bio što praktičniji za svakodnevnu upotrebu. Ovaj dvotočkaš je bio idealna prilika da upotrebe sopstvene delove u izradi.

Nakon pažljivog razmatranja, odlučeno je da bi pravi izbor bili SCR3 univerzalno sedište i URFF2S blatobrani, a rezervoar za gorivo nije diran iz dva razloga. Prvi, jer svojim izgledom dominira čitavom pojavom, a drugi je želja da se balansira s gubitkom mase, nastalim "skidanjem" drugih delova. Jedino što je rađeno s rezervoarom je podizanje zadnjeg dela za 2 cm.

Zadnji deo rama je odsečen i iznova sređen kako bi se slagao s novim sedištem, a vodilo se računa da se slaže s linijama rezervoara za gorivo. Sve električne komponente su sakrivene ispod oklopa ili ispod sedišta. Ispod sedišta je instaliran i otvor za vazduh, radi boljeg regulisanja protoka istog.

Modifikovano je kućište fara, a sam far je pomeren bliže viljuškama. Sređen je brzinomer, stavljene su ručice s Yamahe FZ1, a zadržene su postojeće felne, s tim što je izbor pneumatika pao na HO3 Mita modele klasičnog izgleda.

Glavna modifikacija je konverzija "twin" amortizera u "mono-shock". Da bi se to uradilo, trebalo je ojačati zadnju viljušku (stavljena je jedinica sa Aprilije Touno 1000).

Motocikl je skoro dve godine bio izložen delovanju vremenskih uslova i, pogotovo, morskog vazduha, pa je trebalo zameniti svaki deo koji je pokazivao znake habanja. U toj grupi su se našli agregat, karburator, viljuške, a zamenjen je i filter za vazduh.

Što se auspuha tiče, u "C-Racer" radionici nisu hteli neki od postojećih "aftermarket" rešenja, već su sami kreirali jedinicu unikatnog dizajna. Instalirani su i "custom" prigušivači, a konačan rezultat je bio savršen. Podešavanja izduva su trajala celu sedmicu.

Dugo se raspravljalo o kombinaciji boja, da bi izbor koji vidite na kraju bio puka slučajnost. Ipak, crna sa detaljima u "šampanjac zlatnoj" je bio odlično rešenje. Naziv Sugar Kane je nadimak glavne junakinje filma "Neki to vole vruće" iz 1959. godine, koju glumi čuvena Merlin Monro.

Kako navode njegovi kreatori, ovaj GSX250 se odlično snašao na ulicama Atine, privukavši poglede gde god da je prošao.

Autor: Nikola Lasica

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 1244



Komentari