home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Ducati Scrambler

Ducati je neosporno promenio retro scenu kada je 2015. lansirao Scrambler porodicu, pokretanu vazduhom hlađenim agregatom od 803 kubika.

Mešavina fleksibilnog agregata, atraktivnog stilskog izgkleda i italijanskog “žara”, pokazala se kao dobitna kombinacija.

Ducati Scrambler

Za 2019, celokupna Scrambler porodica – Icon, Full Throttle, Cafe Racer i Desert Sled – dobila je pregršt relativnog manjih poboljšanja. Najočiglednije novine su novi DRL far, oštrijeg izgleda, “čistiji” i moderniji, a za koji u kompaniji tvrde da ima još bolje performanse.

Ducati Scrambler

Novi LED indikatori promene pravca se automatski gase, dok LCD instrument tabla nudi još bolju preglednost. Tu je i mogućnost multimedijalnog povezivanja, pa tako vozači mogu da slušaju muziku, primaju pozive, kao i da pričaju sa suvozačem.

Ducati Scrambler

Cela linija je dobila najnoviju verziju Bosch ABS sistema, povezanog sa inercijalnom mernom jedinicom (IMU), ali nema kontrole proklizavanja, što je pomalo čudan izbor imajući u vidu da su modeli za 2019.

Možda najlepši od svih novih verzija je Cafe Racer, uprkos tome što ima plavo sedište. Osim promena zajedničkih za sve modele u Scrambler liniji, Cafe Racer ima Pirelli Diablo Rossi III pneumatike, novu retro boju, kao i plavi ram – za koji Ducati navodi da predstavlja omaž originalnom 900SS, dok je broj 54 referenca za vozača fabričkog tima, Bruna Spađarija.

Desert Sled je uglavnom ostao nepromenjen, ako izuzmemo poboljšanja zajednička za sve modele, novu boju u ponudi i novo sedište visine 860 mm.

Full Throttle je dobio novu žuto-crnu kombinaciju boja, omaž američkog Super Hooligan trkaču, Frenkiju Garsiji, zadnjio deo inspirisan flat track modelima, novo sedište, kao i Termignoni izduv.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 723



Komentari