home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Ducati 750 Sport

Od Švajcarske, preko Alpa do Milana, zatim istočno do Venecije i onda još malo istočno do Balkana i prestonice Srbije, Beograda.

To je put koji je jedan čovek prešao da bi pronašao Nemanju, iz radionice “Clutch & Brake Motorcycles”. Šest meseci kasnije se našao da pokupi svoju porudžbinu, Ducati 750 iz 1990. godine.

Ducati 750 Sport

Nemanja ima diplomu ekonomskog fakulteta, ali je u jednom trenutku odlučio da život mnogo više može da pruži. A kako je čitav svoj život bio pasionirani ljubitelj motocikala, odlučio je da spoji posao i zadovoljstvo, ostavi ekonomiju iza sebe.

Ducati 750 Sport

U njegovoj radionici imate osećaj kao da ste otišli u jednu davno prošlu eru, sa sve visokim plafonima, prigušenim svetlima i mnoštvom alata razbacanog okolo.

Kada je Ducati 750, glavni junak naše priče u pitanju, i te kako je imalo dosta posla oko njega. Ulubljena karoserija, korozije za izvoz i gotovo tri decenije koje su ostavile traga na njemu. Nemanju je čekalo dosta posla.

Ducati 750 Sport

Počeo je s ramom, “skinuo” je zadnji deo i napravio novi podram, sa niže postavljenim sedištem. Mogao je da potraži novi rezervoar, kako bi dobio željeni stilski izgled, ali je odlučio da ručno napravi sve elemente karoserije. Inspiraciju za rezervoar je našao u linijama SuperSport modela iz osamdesetih.

Blatobrani su bili deo narudžbine. Nemanje nije hteo nikakvu plastiku na svojoj kreaciju, pa je sam odlučio da ih napravi.

Kada je motocikl rasturen, delovi su podeljeni na dve gomile, a u radionici “Imperial Painting” su dobili kombinaciju boja inspirisanu američkim “muscle” automobilima. Delovi koji nisu prošlo taj tretman, dobili su Ducati crvenu i tamno sivu.

Ogibljenje je potpuno sređeno, a opruge prednje viljuške su spuštene za 70 mm. Treba napomenuti da su odrađene promene na zadnjem amortizeru i te kako uticale na upravljačke karakteristike, koje su sada izvanredne.

Agregat od 750 kubika je potpuno sređen, a promene su zaokružene izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika sa Termignoni izduvnim cevima.

Nema sumnje da beogradski “Clutch & Brake” pokazuju šta sve može strast jednog čoveka da uradi.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 248



Komentari